Jump to content

Call of Duty: Modern Warfare 2

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hou juist enorm van stealth. :dans:

Al ga dat bij dit soort games natuurlijk wat minder, dan bij games uit de battlefield reeks. (btw BC 2 is 1 van die games waar ik me erg op verheug.)

Geplaatst:

Nee, de radar is gewoon de radar, de UAV is het vliegtuigje die boven de map vliegt, als iemand een UAV heeft. Een killstreak.

Geplaatst:

Waarom is iedereen zo geobsedeerd met stealth ?

Mij kan het echt geen flikker boeien of mensen mijn voetstappen niet horen of dat ze me niet op hun radar kunnen zien.

Een gemiddelde match bij MW2 gaat op een heel snel niveau, Iedereen zit te run en gunnen. En als ik gewoon als een Rambo het slagveld bestormd krijg ik ook gewoon veel kills.

Maarja misschien komt het omdat ik niet hou van stealh acties.

Stealth is handig bij meer tactische modes.

MAAR DAAR KAN NIEMAND TEGENOP MET MIJN MP5SILENCED :D

MP5 Silenced

PP2000 ofzo

Marathon (oneindig rennen)

lightweigt (snel rennen)

commando pro (springen zonder dood te gaan + verder knifen)

Geplaatst: (bewerkt)

Heb bij Spec Ops nu 65 / 69 sterren. Ik hoef alleen nog Snatch & Grab (al gedaan op Hardened) en Wetwork. S&G heb ik al meerdere malen (stuk of 10 keer) met vrienden gedaan, maar blijft onmogelijk. Iemand tips?

Heel langzaam advancen met een barrett en gelijk op hem schieten als hij komt. Leg altijd claymores achter je als je een trap opgegaan bent want later komen er geloof ik ook nog 2 van achter. Neem vooral goed cover op een afstandje want ze schieten pas raak als ze dichtbij zijn.

EDIT: Mijn vriend was zo dom, ik had heel Echo op Veteran gedaan maar hij het de difficulty op Regular staan waardoor ik maar 1 ster kreeg. :7

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

UAV is toch net de radar die wordt getoond op de minimap? :?

Lolz, een radar (minimap) heb je altijd. Iedereen die schiet zonder silencer word weergeven als een rode stip op de minimap. Als iemand een 3 killstreak heeft (of een 2, Hardline) krijgt diegene een UAV. Dit is een onbemand vliegtuigje dat heel hoog in de lucht, boven het slagveld vliegt. Door een UAV komt er om de paar seconden een soort ''scan'' over de map die de positie van de vijand weer geeft als een rode stip op de minimap. Behalve de mensen die Cold Blooded gebruiken. Je kunt de UAV uit de lucht schieten maar je krijgt er maar 50 XP voor.

Dus als je een ultimate ''stealth'' class wilt moet je een demper, Cold Blooded Pro en Ninja Pro instellen.

Geplaatst:

Stealth is ontzettend handig, vooral als ze je niet horen lopen. Ik luister in ieder geval heel veel naar mensen die lopen, dan kan je soms best goed bepalen waar ze zijn. Eigenlijk zou ik nog een surround setje moeten aanschaffen. ;D

Geplaatst: (bewerkt)

Wat is Stealth is het een soort Perk? :$

EN wat doet dat dan?

Stealth is een actie om te voorkomen dat je gezien en gehoord wordt. Dus geen rambo-stijl maar sluipen en met een geweer schieten + demper e.d zodat ze je niet horen. Voor stealth kan je dan weer een eigen class maken met wapen+demper en perks zoals Cold Blooded (Pro) en Ninja (Pro).

Splintercell is ook stealth bijvoorbeeld.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Ben net achter een geniale woordspelling van IW gekomen. Er heet een achievement ''Colonel Sanderson''. Voor die achievement moet je 7 kippen doden in 10 seconden. Kippen :7 Colonel Sanderson was namelijk de bedenker van KFC.

Geplaatst:

Ik heb net het gemak van een shotgun ontdekt. :$ ik speelde team deathmatch op Highrise, en we werden allemaal samengedreven in een uithoek van één van de gebouwen die noord en zuid staan. Ik leg me in prone schuin voor een deurgat en knal één voor één 6 tegenstanders dood die door de deur komen. Beetje camping, maar we konden toch nergens naartoe. :$

Geplaatst:

SCAR - H Heartbeat sensor met Magnum .44 en Claymores. Een echte allround class ^_^

En ik heb net eindelijk mij K/D omhoog naar 1.00 gebracht :dans: Het lijkt misschien niet veel, maar ik stond eerst 0.60 :$ 1 weekend en dan nog een paar uurtjes later is het naar 1.00 :D

Geplaatst:

Ik heb 4 classes die ik gebruik:

Class 1 (die class gebruik ik meestal)

M16A4 Holographic sight met Blue Tiger camo

Javlein

Throwing Knife

Stunx2

Scavanger Pro

Stopping Power Pro

Commando Pro

Class 2 (die class gebruik ik alleen voor 3rd person modes)

M16A4 Extended Mags met Blue tiger camo

De rest is hetzelfde als in class 1

Class 3

M240 Foregrip met Artic camo

De rest is ook hetzelfde

Class 4

M82 met woodland camo

M93R Raffica met een RDS

Claymore

de rest is ook hetzelfde

Ik probeer ook een goeie stealth class te maken, ik heb nu:

Tar-21 silenced met Urban camo

Javlein (niet erg stealthy, maar het is wel de meest stealthy launcher)

Throwing Knife

Stunx2

Scavanger Pro

Cold Blooded

Ninja

Wat denken jullie, zou ik ook een heartbeat sensor opzetten of moet ik het bij Scavanger houden? Ik blijft meestal te lang in leven waardoor mijn munitie opraakt. :ch:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...