Jump to content

Show hier je 3D Mark score

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er met Virtualmark (online scan) net 12300. Q8200 @ standaard clocks, GTX260 lichtjes OC'ed (naar de clocks van de 'black edition' die 30 euro meer kost :7 ), 3 gig ram.

• Reacties 265
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Limbolander

40

• Galiorix

39

• Djmaddox

31

• Sprunk

30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik heb er met Virtualmark (online scan) net 12300. Q8200 @ standaard clocks, GTX260 lichtjes OC'ed (naar de clocks van de 'black edition' die 30 euro meer kost :7 ), 3 gig ram.

Nette score galiorix, wat voor koeling gebruik je eigenlijk voor je i7?

Geplaatst:

Voorlopig stock (die voldoet prima tot deze kloksnelheid), maar ik heb grotere plannen met m'n i7. Ik ga waarschijnlijk óf de Coolermaster V8 of de Sythe Mugen 2 kopen en ook nieuw geheugen, aangezien het huidige geheugen in de toekomst een bottleneck kan vormen. Ik hoop dat mijn CPU de 4Ghz zou kunnen halen, ik heb nog wel een C1 stepping, maar volgens mij wel een hele late. Dus hopen dat het kan.

Geplaatst:

Voorlopig stock (die voldoet prima tot deze kloksnelheid), maar ik heb grotere plannen met m'n i7. Ik ga waarschijnlijk óf de Coolermaster V8 of de Sythe Mugen 2 kopen en ook nieuw geheugen, aangezien het huidige geheugen in de toekomst een bottleneck kan vormen. Ik hoop dat mijn CPU de 4Ghz zou kunnen halen, ik heb nog wel een C1 stepping, maar volgens mij wel een hele late. Dus hopen dat het kan.

Zou voor Scythe mugen 2 gaan, ff geen zin om reviews op te zoeken maar iig zie je bijna niemand met een V8 dus lijkt me sterk dat die zo goed presteerd. Verder biedt scythe mugen 2 je nog de optie er een koeltunnel van tem aken, dus aan de voor en achterkant een fan te plaatsen :)

Geplaatst:
Geeft futuremark hetzelfde uiteindelijke resultaat als 3dmark? Want dat is nogal groot en ik heb een trage downloadsnelheid.. :-(

Nee.

Geplaatst:

In de BIOS viel mijn oog opeens op de batch: mijn i7 is dus niet een C1, maar een C0. Na het opzoeken van de doos van mijn processor en wat onderzoek op internet kwam ik erachter dat ik wel een van de laatste processors uit de C1 batch heb en dat schijnen absoluut geen slechte overclockers te zijn, dus het maakt verder niet uit.

Helaas heb ik at the moment niet genoeg geld om spullen aan te schaffen om te overclocken, dus er gaat voorlopig niks gebeuren.

Geplaatst: (bewerkt)

Zo! Ik heb ook even 06 gedownload, zodat mijn resultaten beter te vergelijken zijn:

3dmark06ov.jpg

Ik ga nog niet overclocken omdat ik er niet genoeg verstand van heb en ik bang ben dat ik mn dure spullen ga frituren!

RoL0

EDIT: Wat nutteloos aangezien ik niet heb ge-overclockt, maar speciaal voor Limbolander: (ach, kun je ook de standaardinstellingen eens zien hè ^_^ )

cpugpuzz.jpg

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Je processor is duidelijk een bottleneck voor de videokaart, aangezien een 4870 X2 toch wel beter zou moeten presteren als 2 8800GT's in SLi opstelling..?

Je processor is duidelijk een bottleneck voor de videokaart, aangezien een 4870 X2 toch wel beter zou moeten presteren als 2 8800GT's in SLi opstelling..?

We hebben dezelfde processor, alleen is die van jou veel hoger geclockt!

Ik heb dan wel een mugen 2 erbij, maar toch durf ik het nog niet aan om te gaan overclocken, helemaal als ik de rekening van de onderdelen er weer bij pak :7

Bewerkt: door RoL0
Geplaatst:

Ik heb dan wel een mugen 2 erbij, maar toch durf ik het nog niet aan om te gaan overclocken, helemaal als ik de rekening van de onderdelen er weer bij pak :7

De overclock van mijn i7 was met de stock cooler en ik durf het wel aan. Nou heb ik ook wel al enige ervaring met overclocken, maar bij de i7 is het ook gewoon kinderspel om te overclocken. Ik ga binnenkort eens kijken wat de beste voltages voor de i7 zijn, aangezien ik hem voortaan op een vast voltage wil hebben. Als ik dan een nieuwe koeler heb, ga ik kijken of ik hem naar de 4Ghz kan tillen zonder buitensporige voltages nodig te hebben.

Geplaatst:

Als je weet wat je doet kan er niet veel fout gaan, of je moet echt absurt hoge voltages overal door heen gaan pompen, maar dan vraag je er ook gewoon om. Voor de rest als je jezelf goed informeert door fora en tutorials door te lezen zodat je ook ongeveer weet waar de max van alles ligt, en wat een beetje een veilige stadia is. Dan kan er eigenlijk niks fout gaan.

Geplaatst:

BTW zou leuk zijn als iedereen bij zijn scores ook GPU-Z en CPU-Z erlangs houdt zoals ik dat gedaan heb. Dan kan je zien hoe de ander zijn overclocks gehaald heeft :)

• 2 weken later...

Ik kan niet overclocken @ CPU T.T

Ben 3dmark06 aan het downloaden...

Edit:

Bijna 3e :O Ik kan de CPU niet overclocken, anders was de score zekers hoger geweest :puh:

post-20890-1251379894_thumb.jpg

Bewerkt: door ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...