Jay; Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Het is me allemaal duidelijk Bling, bedankt voor je uitleg. Ik denk dat ik nog een verwijzing heb mocht deze nog niet gevonden zijn. 69 Hasselhoff Street een verwijzing naar David Hasselhoff? Reageren
David22 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Was dit al bekend? Ik kon hem niet vinden op WikiGTA. Op de spelcomputer die in het Johnson house staat zijn de bovenste 2 knoppen van de afstandsbediening een C en een J. Verwijzing naar CJ? Plaatje Reageren
Jay; Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Was dit al bekend? Ik kon hem niet vinden op WikiGTA. Op de spelcomputer die in het Johnson house staat zijn de bovenste 2 knoppen van de afstandsbediening een C en een J. Verwijzing naar CJ?Plaatje Ik denk dat dit wel een verwijzing is en er ik zie ook nog een "M" en een "D". Misschien die een verwijzing naar Mad Dogg? Reageren
Robin B Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik ga een pm naar een moderator sturen want heb geen plaatje en weet niet hoe dat moet ...Als je easterbase airport inrijd zie je een heel groot bord met een vliegtuig dat uit sf vliegt. die vliegtuig is een nevada denk ik want die heeft 2 propelors Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik ga een pm naar een moderator sturen want heb geen plaatje en weet niet hoe dat moet ...Als je easterbase airport inrijd zie je een heel grootbord met een vliegtuig dat uit sf vliegt. die vliegtuig is een nevada denk ik want die heeft 2 propelors Dit is niet echt een Easter Egg, dit was eigenlijk al bekend. Dit is eigenlijk gewoon een reclame bord. Greetzzz GTAinfo Reageren
Jay; Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 Ik ga een pm naar een moderator sturen want heb geen plaatje en weet niet hoe dat moet ...Als je easterbase airport inrijd zie je een heel grootbord met een vliegtuig dat uit sf vliegt. die vliegtuig is een nevada denk ik want die heeft 2 propelors Voor vragen raad ik je aan eerst dit item te lezen. Er staan handige dingen die je op weg kunnen helpen op het forum. Uiteraard moet je voor een plaatje uit het spel een screenshot maken als je het op de pc speelt tenminste. Reageren
gaman Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 in de kerk in dillimore is een drive-in heb alleen geen plaatje Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Een geintje of een verwijzing is het ook niet... (Uit Het echte Topic ) Hij heeft gezegd dat het ook geen geintje of verwijzing is. Dus Dan Hoef je het hier ook niet te posten... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik wil toch even iets kwijt hierover Ik vind het wel degelijk een geintje. In RL zou je zoiets niet tegenkomen. Het geintje zit hem namelijk in feit dat in de VS wel overal geld mee verdiend kan worden, en overal wel drive thru's zijn. Maar zo kom je weer tot de oneindige discussie tussen mensen die dit wel of niet een geintje vinden. Dus gewoon om het maar even te zeggen Reageren
jojo123 Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 In de missie The Meatfactory heeft Kennie eerst een bruine bril op en dan een witte:P http://nl.wikigta.org/wiki/The_Meat_Busine..._San_Andreas%29 kijk maar naar de 1e foto en naar de 1 na laatste Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 22 maart 2008 Rapport Geplaatst: 22 maart 2008 Dat is omdat zijn bril kapot ging in de vriezer, dus hij zette zijn reservebril op Reageren
gtaa Geplaatst: 25 maart 2008 Rapport Geplaatst: 25 maart 2008 http://img90.imageshack.us/img90/4680/gtas...21314193lr0.png He's back, he's now black XD . Reageren
Time-Bandit Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 In LS heb je vlakbij die Danstent zeg maar een benzinestation met die Broadway erbij en die Tag op het dak zeg maar. Dat bord met de naam is een verwijzing naar Mobil (tankstations die echt bestaan) qua kleuren Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 27 maart 2008 Rapport Geplaatst: 27 maart 2008 In LS heb je vlakbij die Danstent zeg maar een benzinestation met die Broadway erbij en die Tag op het dak zeg maar. Dat bord met de naam is een verwijzing naar Mobil (tankstations die echt bestaan) qua kleuren Deze is al bekend Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.