Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Het is me allemaal duidelijk Bling, bedankt voor je uitleg.

Ik denk dat ik nog een verwijzing heb mocht deze nog niet gevonden zijn. 69 Hasselhoff Street een verwijzing naar David Hasselhoff?

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Was dit al bekend? Ik kon hem niet vinden op WikiGTA. Op de spelcomputer die in het Johnson house staat zijn de bovenste 2 knoppen van de afstandsbediening een C en een J. Verwijzing naar CJ?

Plaatje

Geplaatst:
Was dit al bekend? Ik kon hem niet vinden op WikiGTA. Op de spelcomputer die in het Johnson house staat zijn de bovenste 2 knoppen van de afstandsbediening een C en een J. Verwijzing naar CJ?

Plaatje

Ik denk dat dit wel een verwijzing is en er ik zie ook nog een "M" en een "D". Misschien die een verwijzing naar Mad Dogg?

Geplaatst:

Ik ga een pm naar een moderator sturen want heb geen plaatje en weet niet hoe dat moet ...Als je easterbase airport inrijd zie je een heel groot

bord met een vliegtuig dat uit sf vliegt.

die vliegtuig is een nevada denk ik want die heeft 2 propelors

Geplaatst:
Ik ga een pm naar een moderator sturen want heb geen plaatje en weet niet hoe dat moet ...Als je easterbase airport inrijd zie je een heel groot

Dit is niet echt een Easter Egg, dit was eigenlijk al bekend. Dit is eigenlijk gewoon een reclame bord.

Greetzzz GTAinfo :cya:

Geplaatst:

Voor vragen raad ik je aan eerst dit item te lezen. Er staan handige dingen die je op weg kunnen helpen op het forum. Uiteraard moet je voor een plaatje uit het spel een screenshot maken als je het op de pc speelt tenminste.

Geplaatst:
Een geintje of een verwijzing is het ook niet... ;)

(Uit Het echte Topic ;) )

Hij heeft gezegd dat het ook geen geintje of verwijzing is.

Dus Dan Hoef je het hier ook niet te posten...

Geplaatst:

Ik wil toch even iets kwijt hierover :puh: Ik vind het wel degelijk een geintje. In RL zou je zoiets niet tegenkomen. Het geintje zit hem namelijk in feit dat in de VS wel overal geld mee verdiend kan worden, en overal wel drive thru's zijn. Maar zo kom je weer tot de oneindige discussie tussen mensen die dit wel of niet een geintje vinden. Dus gewoon om het maar even te zeggen :puh:

• 2 weken later...
Geplaatst:

In LS heb je vlakbij die Danstent zeg maar een benzinestation met die Broadway erbij en die Tag op het dak zeg maar. Dat bord met de naam is een verwijzing naar Mobil (tankstations die echt bestaan) qua kleuren

Geplaatst:
In LS heb je vlakbij die Danstent zeg maar een benzinestation met die Broadway erbij en die Tag op het dak zeg maar. Dat bord met de naam is een verwijzing naar Mobil (tankstations die echt bestaan) qua kleuren

Deze is al bekend ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...