Jump to content

Verwijzingen & Geintjes topic

Flame^

Recommended Posts

• Reacties 722
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MartyCeha

30

• Juju

25

• _KoE_Mzungu

23

• Basssss

22

Top Posters In This Topic

Posted Images

De RCbaron uit de missies van zero komen van manfred von richthofen, die de beste jachtvlieger uit de 1ste wereldoorlog was, en de bijnaam red baron had omdat hij altijd in felrode vliegtuigen vloog.

Bewerkt: door gaman
Delen op andere websites

In de missie Reuniting the Families Rijd Big Smoke door zo'n reclame bord van Sprink. Later zag ik in the A-Team ditzelfde. Misschien een verwijzing???
Tja, wel ver gezocht. Het A-team staat erom bekend dat ze allerlei stunts bewust uithalen. Dat Big Smoke door dat bord reed had eerder te maken met het feit dat de remmen het niet meer deden, dus niet bewust. Daarnaast zou de verwijzing meer een verwijzing zijn als ze in een >Burrito< hadden gereden. ^_^
Delen op andere websites

ik heb een easter egg gevonden op de kaart van gta:sanandreas...

...je ziet claude uit gta:3 zoenen met een vrouw als je hem wil moet je ff je email naar me sturen

---

veel plezier er mee :D

Bewerkt: door -Matthijs-
Emailadres verwijderd.
Delen op andere websites

Welkom op GTAforum kevinbruinewoud :cya:

Dat Claude in GTA: SA zit was al lang en breed bekend, namelijk in de missie Farewell my Love. Dan gaat de nicht van Cesar Vialpando, Catalina, er met Claude vandoor naar Liberty City.

Het is niet toegestaan om je email adres in je post te zetten, je kan deze verwijderen door onder je post op de 'Bewerk'-knop te klikken en dan je bericht aan te passen.

Edit: Leden kunnen je altijd een mail sturen via je profiel.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Delen op andere websites

Ik speel m op de Ps2, dus kan geen foto plaatsen. Maar na de missie met Grove Street dat je moet vluchten met iedereen in de auto en dat uiteindelijk de auto door t reclamebord bij de snelweg vliegt. Dat reclame bord moet je na die tijd eens bekijken.

Het is een reclame voor Sprunk met een slogan eronder, maar nu t gat erin zit, lijkt t net een enorme spermavlek met de slogan: Taste of come

Ik vond m wel grappig.

Delen op andere websites

Ik speel m op de Ps2, dus kan geen foto plaatsen. Maar na de missie met Grove Street dat je moet vluchten met iedereen in de auto en dat uiteindelijk de auto door t reclamebord bij de snelweg vliegt. Dat reclame bord moet je na die tijd eens bekijken.

Het is een reclame voor Sprunk met een slogan eronder, maar nu t gat erin zit, lijkt t net een enorme spermavlek met de slogan: Taste of come

Ik vond m wel grappig.

Dit was al bekend :)

En dat gat lijkt ook meer op een gezicht met een pet,dan op een spermavlek ;)

>>>hier<<< de link naar WikiGTA.

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al eens eerder gezegd is, en of dit wel echt is, maar ik vind de namen van de gangs Ballas en Vagos sterk lijken op 2 lichaamsdelen. Zoekmachine vindt niks trouwens.

Delen op andere websites

Ik weet niet of dit al eens eerder gezegd is, en of dit wel echt is, maar ik vind de namen van de gangs Ballas en Vagos sterk lijken op 2 lichaamsdelen. Zoekmachine vindt niks trouwens.

Dat wel, maar ik denk niet dat Rockstar toen al zoveel met Nederland kwam. Met die Ballen[/font] en die Vagina[/font]. ;)

Delen op andere websites

Dat wel, maar ik denk niet dat Rockstar toen al zoveel met Nederland kwam. Met die Ballen[/font] en die Vagina[/font]. ;)

Dat zal wel niet,maar alsnog vind ik het erg goed gevonden! :puh:

Delen op andere websites

Ik denk dat ik een verwijzing heb gevonden:

a) Op de nummerplaat van TheTruth's auto, het Mothership staat (meestal) out there.

b) De slogan van the X-files (een amerikaanse serie waarin onderzoek naar aliens wordt gedaan) is: "The Truthis

out there"

c) The Truth is in SA een man die naar aliens zoekt

Ik denk dus dat dit een verwijzing is naar The X-files.

Om misverstanden te voorkomen: IK ZEG NIET DAT ER ALIENS IN SA ZIJN, ik verwijs gewoon naar X-files :duh:^_^

Ik wilde nog een prentje toevoegen maar kan iemand mij zeggen hoe ik dit moet doen?

Delen op andere websites

2qw1nxx.jpg

Lijkt me duidelijk. Ik heb niks gevonden met de zoekfunctie. Duss..

PS: Het is in het planning department ;).

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...