GROVEmember66 Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 (bewerkt) ik heb een ps2 versie dus kan geen fotos op het forum zetten en als je bewijs wil ga dan lekker zelf kijken. als jij het zo goed weet ottoman Bewerkt: 16 oktober 2008 door GROVEmember66 Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik heb een ps2 versie dus kan geen fotos op het forum zetten Dat kan je wel, met je fotocamera Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 ik heb een ps2 versie dus kan geen fotos op het forum zetten Dat kan je wel, met je fotocamera Deze screens zijn noal redelijk onduidelijk. Als je screens wilt maken voor in het recordboek, dat gaat er nog door. Maar voor die nummerplaat erop te krijgen, zul je allesinds een hele mooie TV of Camera mogen hebben. MP. Reageren
Wollongong Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Bij de missie Management Issues, waar je die manager van de pier af moet rijden: kijk naar het filmpje waar die kerel zijn moeder, vrienden en dealer bedankt.... Will Smith! Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Hij lijkt er inderdaad erg op ja. Ik weet niet zeker of hij op hem is gebaseerd maar het zou kunnen. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 (bewerkt) lol, hoe verzin je dat nou weer? hij lijkt er niet eens op, (zelfs de huidskleur is anders) filmpje: (at 3:50) plaatje echte will smith: Bewerkt: 31 oktober 2008 door gta master 1 Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 Die manager is ook een ped (voetganger) en die is gebaseerd op Cuba Gooding Jr. in de film Boyz n the Hood. >klik hier voor een afbeelding< Je zat warm: idd een gekleurde Amerikaanse acteur, alleen de naam was niet correct. Zo is ook een blond vrouwtje met wit jurkje gebaseerd op Sharon Stone in de film Basic Instinct (van Paul Verhoeven), die bekend staat vanwege de 'Beaver-shot'. @ hieronder: Dat die op hem gebaseerd is wil nog niet zeggen dat ze ook als twee druppels op elkaar lijken. PS: De enige overeenkomst is misschien het kapsel, Will Smith heeft een vergelijkbaar kapsel gehad. Maar hij was niet de enige die toen der tijd zo'n kapsel had, Cuba Gooding had 't ook ongeveer hetzelfde. >afbeelding van Will Smith (lang geleden)< Reageren
Wollongong Geplaatst: 31 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2008 lol, hoe verzin je dat nou weer? hij lijkt er niet eens op, (zelfs de huidskleur is anders)filmpje: (at 3:50) plaatje echte will smith: *afbeelding* Die bedoelde ik niet, ik bedoel die gast die je ontvoert. Zal die missie nog eens doen, zien of ik cuba erin heken Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 op welke film was san andreas ookweer gebaseerd: brother in hood of boyz in the hood? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Geen, maar er zitten wel verwijzingen in naar Boyz in the Hood. En veel voice-overs van mensen die ook in Menace II Society voorkomen. Reageren
bLADE` Geplaatst: 7 november 2008 Rapport Geplaatst: 7 november 2008 Ik ga em ff kijke xD, voor de gene die hem ook willen zien: http://www.watch-movies.net/movies/boyz_n_the_hood/ Geen forum ofzo geen reclame. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA. Anyway: Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel. Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval. EDIT@Iedereen hieronder: Nu je het zegt, ik herinner me dat topic nu pas weer . Eerste keer had ik het van iemand anders gehoord, en ik kon met de zoekfunctie niets vinden , Kon me laatst niet herinneren dat ik had hier al had zien staan, nu wel.. Bewerkt: 10 november 2008 door Mythbuster Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 (bewerkt) Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.Anyway: Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel. Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval. Jah, al gezien jah, leuk he? Maar dit is niet echt een bug, of dergerlijke. Bewerkt: 8 november 2008 door Dark_Zemy Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.Anyway: Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel. Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval. Sorry Mythbuster maar ik herinner me nog een topic vanuit 2006 dat iemand dit was opgevallen Was dus al bekend. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 november 2008 Rapport Geplaatst: 8 november 2008 Ik weet bijna zeker dat dit niet nieuw is, ik wist het zelf al een tijd(had het van iemand gehoord), maar goed. Ik kan er in ieder geval niets over vinden met de zoekfunctie, en ook niet op WikiGTA.Anyway: Als je goed kijkt naar een dikke vrouw terwijl ze loopt, zie je dat haar borsten enigzins op en neer gaan (volgens mij zelfs bij alle vrouwen, maar in ieder geval bij dikke). Ik kan helaas, zoals je wel snapt, geen screens maken want dan zie je het toch niet. Je moet goed kijken, maar je ziet het vanzelf wel. Nogmaals: Excuses voor geen bewijs, maar dat gaat moeilijk in dit geval. GTA: SA is (voor zover mogelijk) zo realistisch mogelijk gemaakt. Corpulente dames hebben in het echte leven vaak ook grote borsten en grote borsten bewegen nu eenmaal meer dan kleine borsten (tenzij ze goed worden ingepakt met bijvoorbeeld een sport-BH). De borst bestaat ook voornamelijk uit vet , dus hoe hoger het vet-percentage hoe groter de borsten. Bewijs hoef je denk ik niet te leveren, we geloven je direct. Maar nu weten we wel waar jij op let tijdens het spelen van GTA: SA. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.