Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Geen idee :$ Mijn pa gaat ze daar gewoon kopen. Je kunt ze nog bestellen, maar dan moet je helemaal naar A'dam rijden. Hij zegt dat het wel rustig genoeg is, als je maar lekker vroeg vertrekt.

Denk het ook wel, de andere Grand Prix waren minder bezocht dan vorig jaar. In Monaco gaven ze op die dag zelf gratis plaatsen weg om het voller te krijgen, zodat het mooi lijkt. Ik zelf heb bronze kaarten, ze zijn vandaag binnengekomen ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

F12.jpg



Volgende Grand Prix (en De Stofzuiger gaat daar naartoe! _O_ GTAGIJSSO OOK :dans:)

Grand Prix van Duitsland

12 juli 2009 - 14:00 uur

Ik ga niet :cry: . Mijn vader is ziek dus ik kan niet :cry: . Maar hij heeft me belooft dat we volgend jaar wel gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je het nog wilt weten waar ik zat, het was in de Dunlop Kurve. De haarspeld helemaal in de uithoek van het circuit.

circuit%20driving%20the%20old%20nurburgring.jpg

De onderste bocht. Echt een van de mooiste plaatsen.

De Porsche Super Cup die daarvoor was, dat was ook echt heel mooi.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat is echt een mooie plaats. Ze komen daar hoog in de toeren aan, terugschakelen en dan weer accelereren. Het geluid was daar zeker geweldig?

Link to comment
Delen op andere websites

Gijs! Hoe was het? Mark Webber had zijn eerste pole position en nu zijn eerste overwinning! Ik ben nu in Spanje, en tijdens de race was ik ook in Spanje. Ik was al heel de dag pissig omdat we de F1 niet zouden zien, maar plotseling kwamen we een karting tegen en stopten we daar om te karten. We karten lekker met 4-tacts, maar plotseling vloog ik uit de bocht en belandde ik in de banden :7. Ik kom met mijn beste tijd vergeleken met mijn pa's beste tijd 6 seconden achter. Is dit goed, rekening houdend met mijn pa die 5 jaar in de Belgische Rally heeft gereden?

Sorry dat er al twee verslagen niet zijn gepost, wat raar dat niemand daar nog een opmerking heeft over gemaakt. Waarschijnlijk omdat ze heel erg veel gelezen worden. :duh: Dus post ik dan later Silverstone en Duitsland.

Ik kom thuis van mijn vakantie op de dag van de GP van Hongarije, 26 juli. Met veel hoop kan ik misschien het verslag van die GP + de verslagen van Silverstone en Duitsland posten. Groeten uit Spanje en tot binnenkort :).

En omdat ik onder 16 jaar ben mag ik behalve de race ook de thursday, friday practice en de qualifying zien! Dus gratis een heel race weekend! :D Ook bedankt voor de posts, had ik niet verwacht :).

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kom met mijn beste tijd vergeleken met mijn pa's beste tijd 6 seconden achter. Is dit goed, rekening houdend met mijn pa die 5 jaar in de Belgische Rally heeft gereden?

Hoe lang is de baan? Zijn jullie gewichten ongeveer gelijk? Maar 6 seconden is al best een groot verschil.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, dat is echt een mooie plaats. Ze komen daar hoog in de toeren aan, terugschakelen en dan weer accelereren. Het geluid was daar zeker geweldig?

Het geluid was echt prachtig. Vooral als er eentje komt.vanaf boven hoor je ze aankomen, versnelling voor versnelling, en dan 30m voor de bocht vol remmen, even stationair en dan weer vol gas. Zalig. Maar veel van de race kun je ook niet volgen. Je kunt het commentaar niet verstaan :puh: en een screenwall stond 200m ver weg. Maar het was echt leuk. Alleen duurde het voor ons bijna 2 uur om eruit te komen met de auto.

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuw verslag gepost! Gelieve het te lezen: het verslag van Silverstone. Morgen komt er een special van Duitsland! Zeker lezen! En ook de hoofdpagina is weer helemaal upgedate!

F12.jpg

Volgende Grand Prix

Grand Prix van Hongarije

12 juli 2009 - 14:00 uur

Welkom in het Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic!

Allen daarheen!

Al het nieuws rond de Grand Prix' word hier gepost!

  • 24 juli 2009| Bourdais uit team Toro Rosso gekickt!| Verdorie! Volgens Toro Rosso haalt Bourdais te weinig punten in huis en hebben ze hem laten vallen als een baksteen! Ze hebben hem ingeruild voor de jongste rijder in de F1 ooit: Jaime Alguersuari. Grrrrrrr!
  • 24 juli 2009| Verslag Duitsland komt er zo snel mogelijk aan De GP van Duitsland is een feit. Webber behaalde er zijn eerste zege van zijn carriére terwijl Vettel tweede werd en het zo een 1-2 voor Red Bull werd. Massa werd derde. Onfortuinlijke coureurs werden 5 (Button) en 6 (Barrichello), deze laatste na een slechte pitstop.

WTF! Waarom kicken ze Bourdais nou? Geven ze die rijder gewoon even een kans zeg... Hij haalt even geen goeie resulaten en kicken hem voor het eerste beste jong talent... Echt flauw. Wat vinden jullie hiervan?

Link to comment
Delen op andere websites

Het is volgens mij en slecht seizoen. Het nieuwe reglement is belachelijk. :-(

Weinig actie, de inhaal acties moeten komen van de pitstops. Maar een rare qualificatie vandaag. Alonso op pole :? . Rosberg deed het ook steengoed.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is volgens mij en slecht seizoen. Het nieuwe reglement is belachelijk. :-(

Weinig actie, de inhaal acties moeten komen van de pitstops. Maar een rare qualificatie vandaag. Alonso op pole :? . Rosberg deed het ook steengoed.

Maar er is nog geen zekerheid dat Alonso op pole staat en het inhalen is wel verbeterd met voorbije jaren,

toch vindt ik dat de achtervleugel wat breder moet, het ziet er gewoon niet uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is volgens mij en slecht seizoen. Het nieuwe reglement is belachelijk. :-(

Weinig actie, de inhaal acties moeten komen van de pitstops. Maar een rare qualificatie vandaag. Alonso op pole :? . Rosberg deed het ook steengoed.

Maar er is nog geen zekerheid dat Alonso op pole staat en het inhalen is wel verbeterd met voorbije jaren,

toch vindt ik dat de achtervleugel wat breder moet, het ziet er gewoon niet uit.

Het is wel zeker. Maar nu hoor ik van RTL 7 weer dat Rosberg niet op 2 staat :7.

1e rij: Alonso & Vettel

2e rij: Webber & Hamilton

3e rij: Rosberg & Kovalainen

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal! ik had dit topic nog nooit gezien maar ik ben een ware f1 fan. Heb nog nooit een race gemist( vanaf eh 2003 ofzo). De kwalificatie was raar. Maar op rtlgp staat de uitslag. Zo als jullie weten is Massa naar het ziekenhuis gebracht en hij heeft:

-een blauw oog :blauw:

-een snee in zijn hoofd :-(

-een hersenschudding :-(

-en ook nog een beschadiging aan zijn schedel. :-(

Hij kan morgen dus niet van start gaan.

Ik vond de kwalificatie wel leuk want het was eens niet button, barri, vettel of webber die pole position kreeg. Ook vind ik dat die alquesuari ( ofzo (kan het niet onthouden)) het wel goed doet voor de eerste keer.

Edit: nu is duidelijk dat hij een schedelbreuk heeft! :cry:

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

grappig dat niemand dat lijkt te boeien.

Dit kan het einde zijn voor Massa's carriere, een schedelbreuk word neit zomaar ff gefixt en je houdt er blijvende schade aan over, verder ligt hij op de IC, wie zegt dat hij het overleeft?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...