Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

+ Mooi geschreven teksten

- Saai om die lange teksten te lezen

Boeit F1 jou wel iets? Want ik vind het echt niet saai om die teksten te lezen.

Boeit me.

Lange teksten vind ik saai om te lezen.

Miek moet was kernwoorden en -zinnen markeren, zo is het wat makkelijker en aangenamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic Miek! :tu: Formule 1 vindt ik heel erg leuk om te kijken hoor, maar alleen ik kijk het niet elk wiekend. Soms als ik zit te zappen, en ik kom dan Formule 1 tegen, dan kijk ik wel ernaar. Mijn favoriet is Hamilton! :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi topic Miek! :tu: Formule 1 vindt ik heel erg leuk om te kijken hoor, maar alleen ik kijk het niet elk wiekend. Soms als ik zit te zappen, en ik kom dan Formule 1 tegen, dan kijk ik wel ernaar. Mijn favoriet is Hamilton! :clown:

De mijne ook :tu: En zou het niet mooi zijn dat het verslag topic van Miek een sticky word?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor jullie reactie, René-GTA, Phantom en Barcelonagek!

Het verslag is nu gepost - ik heb eraan gewerkt van 13 uur 30 tot en met 19 uur 50. Ik heb zelfs geen tijd gehad om voor middag te eten, dus nu ga ik dan maar eten. Voor al die moeite ik heb gedaan zou ik graag hebben dat jullie weten dat ik dit het meest voor jullie doe, ook al heb ik het honderd keer gezegt... Dus krijg ik graag reacties en tips.

Nu heb ik zowat bij alles een link gezet met informatie over dat onderwerp. Bij de circuits, als je op één van de circuits klikt, krijg je info over dat circuit op Wikipedia. Dit geldt ook voor de rijders en team, als je op een rijder of team klikt, krijg je info erover van Wikipedia ;).

Wat nieuw is: nu zet ik op de hoofdpagina in drukletters wanneer en welke Grand Prix de volgende keer word gereden.

Ik hoop dat jullie het verslag mooi vonden, en als jullie het verslag hebben gelezen of even doorgenomen hebt, POST DAN HIER WAT JE ER VAN VIND! Dat is van levensbelang! Ik dank jullie, ik reageer wel als er iets gepost word, nu heb ik 2 weken, tot de volgende Grand Prix vakantie :dans: !

Wel jammer dat niemand me wil helpen met die plaatjes voor me te uploaden en maken, bespaart me 2 uur werk... :-(

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Net zoals de vorige verslagen heb je het weer goed gedaan :tu: De zins opbouw is goed,de tekst is in redelijk kleine stukjes verdeeld zodat het lekker leest,het woordgebruik is goed. Maar nog een zeer belangrijk punt,je ziet gewoon aan de tekst dat je er plezier in hebt om naar F1 te kijken en er een verslag van te maken. De volgende keer wil ik je wel helpen met die plaatjes,maar deze keer had ik geen tijd. Ik moet namelijk een heleboel dingen voor school inhalen,anders mag ik niet over en dan wil mijn vader geen nieuwe camera voor mij kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey, ik heb even het nieuws upgedate nadat 'den' McLaren bij de FIA is gekomen. Ze komen er wel goed van af!

Jullie raden nooit waar ik naartoe ga! Ik ga naar de Grand Prix van België! :dans: Ik ga samen met m'n vader :D. Wel één erg groot nadeel: ik kan niet het verslag schrijven als ik daar ben. Ik ga denk ik bij de finish zitten maar ik kan moeilijk een verslag schrijven als ik alleen maar de finish zie. Maar ik ga wel een filmpje maken! We kunnen twee dingen proberen:

1. Oftewel wil er iemand (eerst en vooral moet je écht wel een Formule 1 fan zijn) een zo'n uitgebreid mogelijk verslag maken, zoals ik. Jij moet alleen de tekst typen, voor de rest kan ik alles doen.

2. Oftewel laat ik het opnemen op een DVD recorder en komt het verslag er met een paar dagen vertraging, want dan maak ik het verslag niet live maar achteraf als ik terug ben.

Maar goed, 30 augustus is nog ver uit zicht, maar toch, ik wil voorbereid zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Heey, ik heb even het nieuws upgedate nadat 'den' McLaren bij de FIA is gekomen. Ze komen er wel goed van af!

Jullie raden nooit waar ik naartoe ga! Ik ga naar de Grand Prix van België! :dans: Ik ga samen met m'n vader :D. Wel één erg groot nadeel: ik kan niet het verslag schrijven als ik daar ben. Ik ga denk ik bij de finish zitten maar ik kan moeilijk een verslag schrijven als ik alleen maar de finish zie. Maar ik ga wel een filmpje maken! We kunnen twee dingen proberen:

1. Oftewel wil er iemand (eerst en vooral moet je écht wel een Formule 1 fan zijn) een zo'n uitgebreid mogelijk verslag maken, zoals ik. Jij moet alleen de tekst typen, voor de rest kan ik alles doen.

2. Oftewel laat ik het opnemen op een DVD recorder en komt het verslag er met een paar dagen vertraging, want dan maak ik het verslag niet live maar achteraf als ik terug ben.

Maar goed, 30 augustus is nog ver uit zicht, maar toch, ik wil voorbereid zijn...

30 augustus??

Dat is nu eens een rotdag: voorlaatste dag vakantie!

Link to comment
Delen op andere websites

Heey mensen, zoals te verwachten viel moest het er wel eens een probleempje opduiken door die strakke planning om op zondag een verslag te posten. Maar laat ik kort en duidelijk zijn: er komt zondag geen verslag. Ik ben pas te weten gekomen dat ik voor de Start to Run 5000 m loop ben ingeschreven en ik zal om 15 uur op zondag moeten een wedstrijd lopen. Maar geen vrees: die week word het verslag zeker gepost. Ik het moeten opnemen en daarna het verslag niet live schrijven, terwijl ik naar de race kijk die is opgenomen. Ik vraag niemand voor een verslag, want ik weet toch dat niemand zal toestemmen.

Phantom, trek je woorden van uit Club Impulse maar terug, want de tickets zijn besteld! Wij gaan zitten in Les Combes, moet je maar even checken op het internet. Dat betekent dan weer geen verslag, maar dan doe ik hetzelfde als hier boven beschreven. Ook daarna post ik het filmpje dat ik zelf zal maken waar ik zit.

:dans:

Edit: whehe, de loopwedstijd was vandaag. Dat betekent dat alles gewoon weer gebeurt als vroeger, zoals altijd het verslag morgen, op zondag, de Grand Prix van Spanje.

Edit 10 mei: 22:26: Verslag gepost. Reden waarom het zo laat is gepost is, kan je lezen op het einde van het verslag ;). Morgen date ik alles op, er is nu geen tijd meer voor dat.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het verslag weer gelezen :D Het was weer een goed verslag :tu: Wel jammer dat Hamilton weer niet gewonnen heeft. Brawn GP doet het echt goed, ze hebben ook de beste auto's. Volgende keer Monaco,het mooiste Grand Prix vind ik dat :D Even een leuk filmpje van Monaco,ook al is het geen 2009 filmpje ^_^

Nog één dan:

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Henry, voor je reactie. Blijven reageren mensen! Ook al ken je er niets van, kan altijd even zeggen wat je er van vindt!

Ik heb ook zin in de Grand Prix van Monaco, dat is echt street racing met een F1 wagen, met echt dunne, kronkelende tunnel. Het meest herkenbare aan dat circuit vind ik, is de tunnel. Ik ga alvast oefenen om het circuit weer te kennen op m'n Playstation 1, met Formule 1 2000 :7. Het blijft een heerlijk spel.

De poll word volgende week aangepast, met een nieuw onderwerp. Iedereen, check eens de voorpagina in het verslag of reactietopic! Het is helemaal upgedate met nieuws, het Drivers Championship en Constructors Championship. Veel plezier ermee.

Reacties!

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat eigenlijk over seizoen 2010 maar ik post het toch.

Ferrari dreigt uit de F1 te stappen als de nieuwe budget regel er komt. De budget regel houd in dat teams die zich aan een bepaald budget limiet houden technische voordelen krijgen. Zoals o.a. beweegbare vleugels,de mogelijkheid om met een onbegrensde motor te rijden(andere mogen maar tot 18.000 rpm) en ze mogen meer testen. Ook Toyota en Red Bull Racing Team dreigen vanwege deze regel er uit te stappen.

Zelf vind ik het jammer als Ferrari er uit zou stappen. Ze hebben een prachtige F1 historie,en ze zijn het enige team dat er al vanaf het begin in zit. Ik vind de regel ook maar niks,F1 moet technisch het hoogste zijn wat mogelijk is. Tegenwoordig word dit erg beperkt door regels voor de veiligheid en milieu. Ik vind dat er teveel regels zijn waardoor het minder om het rijden zelf gaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...