Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

Ik heb liever Hamilton op top dan een van de Brawns. T'is wel jammer dat aan het begin van het seizoen Red bull, Toyota + Brawn (maar ja Brawn is toch wel een groot team) al gelijk de grote teams konden verslaan.

Vorig jaar was het super leuk met Massa, Raikkonen en Hamilton.

Maar ja het was wel een rustig race en een ook mooi race voor Sutil.

Ik kijk uit naar Spa, hopelijk wordt het daar ook leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey, ik heb het verslag gelezen, weer een mooi verslag :tu:. Maar aan het begin staat een foutje.

Badoer moest hem vervangen, die al 10 jaar geen F1 auto had bestuurd en testpiloot is bij Ferrari.

Hij heeft 10 jaar lang geen race gereden, maar daarna nog wel in F1 auto's gereden.

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt onmiddelijk vervangen ^_^. Ik had ook vergeten een header te maken 'Valencia Europa'. Deze ga ik onmiddelijk toevoegen.

F12.jpg



Volgende Grand Prix

Grand Prix van België (Miek gaat naar de race en De Stofzuiger naar de trainingen! _O_)

30 augustus 2009 - 14:00 uur

Jep, je leest het goed. Ik doe alvast mijn camera mee! Het verslag komt later, zoals je kan lezen in het huidige verslag. Ook is het gehele topic upgedate, de punten en het nieuws. Allen daarheen!

Link to comment
Delen op andere websites

Badoer heeft een geweldige indruk achtergelaten dit weekend, waarom zijn ze zo aardig voor hem? serieus, dit is formule1 en daar is geen plaats voor vergiffenis, dan kan je dat ook wel bij piquet doen, die kreeg minder materiaal en wer minder gesteund, dat kan je van badoer niet zeggen, hij werd door 2 rookies om de oren gereden die in de 1e ronde een voorvleugel moesten wisselen, dan ben je wel erg slecht bezig, dit is typisch een geval van wehebbenditseizoentochalopgegevendusboeithetonswieerindeautozit-mentaliteit

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt onmiddelijk vervangen ^_^. Ik had ook vergeten een header te maken 'Valencia Europa'. Deze ga ik onmiddelijk toevoegen.
F12.jpg



Volgende Grand Prix

Grand Prix van België (Miek gaat naar de race en De Stofzuiger naar de trainingen! _O_)

30 augustus 2009 - 14:00 uur

Jep, je leest het goed. Ik doe alvast mijn camera mee! Het verslag komt later, zoals je kan lezen in het huidige verslag. Ook is het gehele topic upgedate, de punten en het nieuws. Allen daarheen!

Super vet jo,, neem foto's en videos enzo. Alvast veel plezier over een week.

Link to comment
Delen op andere websites

Badoer heeft een geweldige indruk achtergelaten dit weekend, waarom zijn ze zo aardig voor hem? serieus, dit is formule1 en daar is geen plaats voor vergiffenis, dan kan je dat ook wel bij piquet doen, die kreeg minder materiaal en wer minder gesteund, dat kan je van badoer niet zeggen, hij werd door 2 rookies om de oren gereden die in de 1e ronde een voorvleugel moesten wisselen, dan ben je wel erg slecht bezig, dit is typisch een geval van wehebbenditseizoentochalopgegevendusboeithetonswieerindeautozit-mentaliteit

Ik moet je gelijk geven, ik heb de kwalificaties gezien,

uiteindelijk Badoer 19de :ch: , heb ik gelachen toen :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

allerlaatste stond hij, hij heeft hiermee wel geschiedenis geschreven, hij is de eerste coureur die een ferrari op de laatste startplaats kwalificeert. Hij stond ruim 1.5 seconde achter alguesari, dan gaan ze zeggen dat hij in de laatste ronde 0.6 seconde sneller was, so? dan staat hij nog dik laatste.

Link to comment
Delen op andere websites

allerlaatste stond hij, hij heeft hiermee wel geschiedenis geschreven, hij is de eerste coureur die een ferrari op de laatste startplaats kwalificeert. Hij stond ruim 1.5 seconde achter alguesari, dan gaan ze zeggen dat hij in de laatste ronde 0.6 seconde sneller was, so? dan staat hij nog dik laatste.

Daar heb je volledig in gelijk, ik vergiste me net zoals je zei met Alguersari,

hij was iets meer dan 3seconden trager dan Kimi Raikkönen,

wat in de Formule 1 een eeuwigheid is :{ .

Link to comment
Delen op andere websites

Hij heeft wel (kom ik net echter) de laatste jaren niet met een F1 bolide gereden, zoals Hearv zei. Dus is het niet zo vanzelfsprekend dat hij zomaar direct een goede positie neerzet. Oké, ik ben wel wat ontgoocheld in hem want ik had ook beter verwacht, maar denk er maar eens aan hoe moeilijk F1 is. Ook al is hij beter dan ons, hij is waarschijnlijk 100x beter dan ons als piloot.

Bedankt Dago! :tu: Ik zal de race filmen en bij het verslag in een special zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan naar de qualificaties van Spa met een mogelijk toekomstig lid,

jammer dat er niemand anders gaat... :-(

@Miek: Het feit dat hij al 10 jaar testpiloot is bij Ferrari zegt al genoeg,

maar jammer dat hij geen circuit buiten dat van Ferrari zelf kent :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan naar de qualificaties van Spa met een mogelijk toekomstig lid,

jammer dat er niemand anders gaat... :-(

@Miek: Het feit dat hij al 10 jaar testpiloot is bij Ferrari zegt al genoeg,

maar jammer dat hij geen circuit buiten dat van Ferrari zelf kent :7 .

Een test coureur zijn werkt heel anders dan racer zijn. Nergens leer je zo snel als in een race.

Link to comment
Delen op andere websites

Las op Gpupdate.net dat Spa Sutil's een van zijn favoriete circuits is.

Hopelijk en dan ook wel eindelijk scoort hij zijn aller eerste punt.

En uhm.. Miek waar haal jij je tickets voor Spa?

zijn eerste punt heeft hij al.

De kans dat hij punten scoort is klein, hij gooit het zelf namelijk weg, hij deed eht op de nurburgring en in shanghai, hij doet eht zo nog een keer, ik geloof er neit meer in, groot talent my ass.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben terug van de trainingen F1, wat een geluid. Het was echt geweldig, die hele belevenis. Het eerste gedeelte was het weer niet zo goed, maar de 2e sessie was het weer geweldig. Hopelijk is het in de race ook mooi weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...