Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

FISICHELLA IS OP POLE JONGENS!!! FISICHELLA!11!!!!1!11!1!1!1 WIE HAD DAT GEDACHT? Zijn beste plaats in het seizoen was de dertiende in de kwalificatieritten!!!!!! Hij probeerde gewoon om een paar punten te scoren maar hij is gewoon op pole!! Ongelooflijk!

Nu is de vraag of Barrichello, (degene met 'normaalgesproken' de snelste auto) ze allemaal gaat voorbijgaan (Fisichella, Trulli, Heidfeld (voor BMW!!!) ) of Fisichella eerste blijft! Man toch!!! Morgen ga ik in Spa een spectaculaire race meemaken!!! Fisichella was al altijd mijn favoriet!!!!!

Was het leuk Henry?

Bewerkt: door Miek
  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• De Stofzuiger

85

• Phoenyxar

68

• Miek

50

• Dago58x

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Dat is dus echt leuk. Heb de kwalificatie niet gezien :( Maar dat is echt leuk. Dat zelfs Force India een keer op pole staat. Echt leuk.

Geplaatst:

YEEEEAAAAHHHHH FISICHELLA P1 !!! Ook goed voor Sutil 11de voor Button , Hamilton en Kovalainen.

Was zo trots op Force-India vandaag..

Hopelijk gaat het morgen heel goed en komen de eerste punten op zak.

Geplaatst:

Morgen zit ik te kijken in Les Combes (bocht) LIVE naar de wedstrijd recht in Spa-Francorchamps!!! En mijn idool Fisichella op pole! Kan niet beter!!! Morgen koop ik ook een Force India pet :Y en T-shirt.

Hier is die bocht:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:

Miek, Les Combes is de perfecte bocht om te zitten, hier gebeuren losweg de meeste crashes,

vandaag(zaterdag) zijn er in totaal rond de 12 man gecrashed, maar ik zat hier niet,

ik zat vandaag op de Gold 4 boven Eau Rouge, beter kan je niet zitten ^_^ ,

het geluid het zicht over heel de Spa-tip, de sfeer, de enorme klim die je moet doen :7 ,

dan zie je ook pas nog is hoe steil Eau Rouge/Raidillon eigenlijk wel is,

de Formula Masters was wel leuk om te bekijken, verassend waren de trainingsritten van

de F1 nogal saai :{ , van de Porsch Supercup had ik misschien wel wat meer van verwacht,

maar de Formule 1 Qualificatie was heel leuk, tribune natuurlijk bomvol :duh: ,

lawaai (zo leuk :7 ), de wereld op zen kop: Force India vanvoor in het pak :{ ,

Badoer in Combes deraf :7 , het hoogtepunt was wel misschien de GP2:

meeste spectaculaire van de dag omdat de F1 geen race was, iemand vloog

gewoon rechtdoor op Eau Rouge en knalde in de barrières op 20 meter vanwaar

wij zaten :7 , iedereen(nog maar 2/5 van het F1-pak) sprong recht en hing tegen die hekken,

als afsluiter de Formula BMW, maar dat was niet zo interressant en competitief,

alleszins een aanrader voor iedereen :tu: .

Geplaatst:

Mijn dag zal er morgen zo uitzien:

Eerst Formula Master, dan Formula BMW, dan GP2, Porsche Mobil Supercup, F1 drivers track parade, Starting Grid presentation, Pit Lane is dan open, daarna de National Anthem en om 14 uur de race. Maar we zullen maar om de GP2 aankomen denk ik.

Nu hopen dat Fisichella een goed resultaat neerzet. Tot later jongens.

Geplaatst:

ik vind het leuk voor hem dat hij pole staat, maar ik ben niet enorm onder de indruk ofzo, lat hem het maar bewijzen in de race, waar hij het dan hopelijk niet weggooit zoals sutil doet(sutil dit jaar 2 maal in puntenpositie en gooit hij het weg in het laatste deel). De Force India werkt hier zeer goed, ze stonden in de kwalificatie bovenaan op top speed en ook in het tweede deel waar downforce belangrijk is gaan ze goed, tel dat bij elkaar op en je hebt P1.

De update(wat de voorkant van de sidepod betrief) heeft behoorlijk geholpen in het verminderen van luchtweerstand. Als je naar de Fore Indias kijkt zie je duidelijk dat ze veel meer vleugel hebben dan de rest van het veld, ze hebben de auto goed voor elkaar, nu nog 2 goede coureurs(haal maar een debutant zoals Hulkenberg binnen en drop Sutil, die verdient zijn plek niet in de formule1), Fissichella mag wel blijven, die brengt de auto thuis en heeft over het algemeen een goede pace, Sutil daarintegen is imo een lachtertje, 2 maal punten vergooien en zijn race pace is ook niet geweldig, hij word nog steeds als een 'talent' gezien, ik snap niet wat ze in hem zien, hij rijdt nu bijna 3 jaar formule1 en wat heeft hij bewezen? Voor mij is het gewoon Sutil exit, wil Malijya mee gaan doen voor de overwinning zullen ze echt wat beters moeten hebben dan die sutil...

Geplaatst:

Lol, ik dacht dat Button je idool was, Miek? Ben je enkel voor coureurs die het goed doen?

Mooie kwalificatie, dat wel. Ik ben benieuwd hoe de race zich morgen ontwikkeld. Ik hoop dat er regen komt, dat maakt het altijd wel mooi. ^_^

Ik ben echt zoooo blij dat Button 13de is geëindigd.

Had hij altijd van die praatjes ja het gaat goed , en dan dacht ie ''ja wereldkampioen niet zo moeilijk door al die overwinningen op rij''.

Wel jammer voor Hamilton,, ik was het zat om steeds teams zoals , Toyota of Red bull op top zien staan, nou ja Toyota maar een keer.

Vorig jaar altijd gezellig zag je top teams aan top, ja door die aerodynamica's denk ik..

Anyways ik kijk wel uit naar het race, en hopelijk scoren ze(Force-India) zonder fouten eindelijk na anderhalf jaar die punten en dan komen die centen wel binnen.

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Fisichella 2de, wat een prestatie, hij kon zelfs winnen, maar dat is niet gelukt,

Miek moet een leuk begin gekend hebben, 4auto's in Les Combes eruit in de start,

plus nog wat inhaalmanouvers, leuke wedstrijd maar het miste misschien wel wat?

Geplaatst:

YYEEAAHH 8 punten binnen.. Nu met al die centjes mooi upgraden voor later en dan komen die punten wel vanzelf binnen. Mooi wedstrijd althans voor Fisichella, ja jammer voor die 4de ronde.

Ferrari met Kers is echt bijzonder moeilijk in te halen of niet eens.

Maar Fisichella was heel de race lang onder de 1 seconde achter Raikkonen.

Super race heb er van genoten.

:N. Ik heb meerdere idolen :puh:. En doe eens rustig zeg, wie zegt er nu dat ik alleen ben voor de rijders die het goed doen? Zo maak je me echt boos, met vooroordelen... Fisichella is al zolang ik F1 ken mijn idool (door mijn pa). Barrichello verdient mijn respect door zijn sympathie en hij is de meest ervaren rijder in F1. Trouwens zijn Fisichella en Barrichello mijn grootste idolen. De rest mag van mij doen wat ze willen. Barrichello moet het kampioenschap winnen.

Tuurlijk, als iemand wint (bv een rijder zoals Webber die zijn eerste overwinning haalde in Duitsland) heb ik daarvoor ook respect dan en voel ik me er goed bij.

Button is daarentegen een dikke nek geworden, puh, hoeveel wagens heeft die niet in zijn garage staan? En alle andere rijders die voor hem staan in de grid: 'waarschijnlijk zal Vettel niet lang voorop blijven' ...

Ik zat net aan het einde van Les Combes :cry: . Dus heb ik net Button en Hamilton niet zien crashen, maar ik heb wel de takelwagen met Buttons auto erop zien passeren en die heb ik gefilmd. En in het begin van de race passeerden alle rijders op een vrachtwagen om naar het publiek te zwaaien :puh:. Meer zal je zien in het filmpje. Trouwens ga ik te voet de Radillon naar beneden :puh:.

En had Kimi geen KERS had Fisichella gewonnen.

Bewerkt: door Miek
Geplaatst:

Wij hebben de weggetakelde auto van Badoer de zaterdag ook gefilmd :7 ,

jammer dat je die crash niet goed hebt kunnen zien Miek, maar over de KERS:

die verzwaard de wagen ook wel dus kunnen we niet echt iets zeggen over

dat Fisichella zou winnen, maar wellicht had Raikkönen hem dan wel niet kunnen inhalen.

Geplaatst:

dat Fisichella zou winnen, maar wellicht had Raikkönen hem dan wel niet kunnen inhalen.

Die wagens met kers zijn geen gram zwaarder. Die auto's zijn ver onder het minimum gewicht gebouwd, en er moeten zelfs gewichten in om hem mee te mogen laten doen.

Geplaatst:

Die wagens met kers zijn geen gram zwaarder. Die auto's zijn ver onder het minimum gewicht gebouwd, en er moeten zelfs gewichten in om hem mee te mogen laten doen.

Dan ben ik verkeerd ingelicht :ch: , de commentaar van de studio op de GP van Spa

was trouwens ook niet zo vlot: ze maakten continue fouten van welke bocht en dergelijke,

vind ik best irritant, maar ja, ik ben een mierenneuker :7 .

Ligt het eigenlijk aan mij of is het lawaai aan de motors stiller dan vorige jaren?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...