Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

grappig dat niemand dat lijkt te boeien.

Dit kan het einde zijn voor Massa's carriere, een schedelbreuk word neit zomaar ff gefixt en je houdt er blijvende schade aan over, verder ligt hij op de IC, wie zegt dat hij het overleeft?

Kans op overlijden is denk ik best klein. Hij praatte alweer, dus zijn hersenen doen het nog.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

grappig dat niemand dat lijkt te boeien.

Dit kan het einde zijn voor Massa's carriere, een schedelbreuk word neit zomaar ff gefixt en je houdt er blijvende schade aan over, verder ligt hij op de IC, wie zegt dat hij het overleeft?

Kans op overlijden is denk ik best klein. Hij praatte alweer, dus zijn hersenen doen het nog.

idd, maar wie zegt dat het tijdens de operatie goed gaat?

Het gaat hier om het herstellen van de schedel, iets wat behoorlijk riskant is.

Nu is de vraag, wie vervangt hem?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij deze race niemand, de vervangen moest meende ik de kwalificatie ook gereden hebben. En voor de rest van de races, misschien de test rijder van Ferrari.

Link to comment
Delen op andere websites

grappig dat niemand dat lijkt te boeien.

Dit kan het einde zijn voor Massa's carriere, een schedelbreuk word neit zomaar ff gefixt en je houdt er blijvende schade aan over, verder ligt hij op de IC, wie zegt dat hij het overleeft?

ze zeggen dat hij niet in levensgevaar is. En we weten neit hoe groot de breuk is maar dat zou hem z'n carriere kunnen kosten. En wat ik vergeten ben is dat het volgens mij om een veer gaat, wat ik al zag op de tv. in een filmpje op youtube heb ik het ff goed bekeken:

veertegenmassashoofd.jpg

By f1master007 at 2009-07-25

Link to comment
Delen op andere websites

1248531810-460.jpg

Het was van de auto van Barrichelo.

Edit: Volgensmij is er iets fout gegaan in mijn post :puh:.

Edit 2: Gefixed.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

1248530541-420.png

Het was van de auto van Barrichelo.

Edit: Volgensmij is er iets fout gegaan in mijn post :puh:.

beetje veel foto's en ik was je voor :puh:

Bewerkt: door F1Master007
Link to comment
Delen op andere websites

De mijne is duidelijker.

beeldmateriaal leveren dat er al was :duh: Dikke spam

Beter beeld materiaal is altijd welkom. En of het spam is mag een mod of admin bepalen.

Edit: Felipe Massa is succesvol geopereerd.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Hey... Het verslag is gepost, en er is een special bij, namelijk met een interview van GTAGijsso en De Stofzuiger. Ik heb de kwalificatieritten bekeken, Massa kreeg een onderdeel van Barrichello's wagen tegen zijn helm (hoofd), was hij helemaal duizelig en reed rechtdoor in de banden. Hij werd naar het hospitaal afgevoerd en ik werd up to date gehouden: hij is oké, hij praatte zelf wanneer hij werd weggevoerd zeggen ze, maar morgen kan hij niet van start gaan. Zijn auto werd heropgebouwd. En na deze GP is er een maand lang geen wedstrijd meer, ideaal voor Massa om te herstellen. Barrichello ging onmiddelijk naar het ziekenhuis, want als jullie m'n verslagen goed hebben doorgelezen staat erin dat Massa en Barrichello beste maatjes zijn. Ze reisden samen naar hun thuisland, Brazilië enzo. Hij voelt zich nu ook schuldig.

Wat een merkwaardige kwalificatie! Omdat er niet zoveel tijd was heeft Alonso de pole te pakken! Ik weet wel niet of hij het vooraan zal uithouden, maar de kans zit er wel in. Hij had het zelf niet eens door en een andere rijder heeft het hem moeten vertellen. :puh:. Alle succes voor morgen! Allen kijken en daarna lezen! En het verslag van Duitsland staat er NU!

Succes Alonso en Massa! :-( Get better! Slaapwel iedereen.

  • 25 juli 2009| Alonso haalt de pole!| Tot iedereens zijn verwachtingen in, heeft Alonso de pole gehaald. Dit omdat Massa verongelukt was en naar het ziekenhuis werd gebracht. De sessie Q3 werd hervat en Alonso zette in 8 minuten tijd de beste tijd neer met zijn Renault, voor de anderen nog een betere konnen neerzetten. Alvast veel succes gewenst aan hem. Hij wordt gevolgd door Vettel, de tweede, en Webber, de derde. Hamilton start als 4de! We zien morgen wat er van terecht komt.

Hoofdpagina van beide topics opgedate.

Link to comment
Delen op andere websites

Massa is nu in een levens bedreigende situatie, maar stabiel.

Edit: Massa is buiten levens gevaar, momenteel word hij in coma gehouden.

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Coma is een groot woord. Hij wordt kunstmatig in slaap gehouden. Dat is wel iets anders. Als ze daarmee nu stoppen, wordt ie zo wakker. Met een coma weet je het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

een kunstmatige coma om precies te zijn.

Verde nog ff een laatste nieuwtje, door Alonsos losvliegende wiel is renault geschorst voor de spaanse grand prix, beetje onzin straf, waarschijnlijk door de afgelopen 2 ongelukken.

FIA schorst Renault voor Europese Grand Prix

Forse straf voor Renault

[26-07-2009] De FIA heeft harde maatregelen genomen ten opzichte van Renault: het losraken van het wiel van Fernando Alonso kost het team deelname aan de Europese Grand Prix.

Korte tijd later moet Alonso op drie wielen verder.Na afloop van de Hongaarse Grand Prix kwam de wedstrijdleiding bijeen om het losgeraakte wiel van Fernando Alonso te bespreken.

Uit het beraad kwam naar voren dat Renault de veiligheidsregels in zoverre had overtreden, dat er voldoende aanleiding was om het team te schorsen.

Alonso mist dus zijn thuisrace in het Spaanse Valencia, ook al valt de Grand Prix officieel onder de noemer van Europese Grand Prix.

In een verklaring van de wedstrijdleiding is te lezen dat Renault de regels van Artikel 3.2 van het sportief reglement heeft geschonden. “Renault heeft auto nr. 7 na zijn pitstop bewust terug de baan opgestuurd, terwijl het team op de hoogte was van zijn losse wiel”, is in de verklaring te lezen.

“De rijder had hier geen weet van en bleef via de boordradio melden dat hij last had van een lekke band. Het team heeft geen actie ondernomen.”

Renault heeft inmiddels laten weten in beroep te gaan.

Formule1.nl

Link to comment
Delen op andere websites

De beste race van het seizoen tot nu toe. De vorige race finishte hij 18de, nu 1ste. Ja, we hebben het over Lewis Hamilton. Echt, hoe ze die auto verbeterd hebben, is ongelooflijk. Ik hun het hem! Het moest gewoon een nachtmerrie zijn om met zo'n auto te moeten rijden terwijl je wereldkampioen bent. Verder verraste Kimi me ook nog, met als 7de te starten en als 2de te eindigen. Mark Webber, dat wist ik al zeker dat hij het goed ging doen!

Wow, Alonso was echt wel goed op weg om te winnen! Jammer genoeg deden de pits hun werk niet goed en dat kostte hem een eventuele overwinning. Heel erg jammer, maar shit happens...

Bedankt om te lezen en tot de volgende Grand Prix, binnen een maand. Dus een maand vakantie!

26 juli 2009| Hamilton verrast in Hongarije| Heel erg verrassend won Lewis Hamilton vandaag de GP van Hongarije! :dans: Hij deed dat met behulp van KERS, een een groot aantal verbeteringen aan de wagen, de rijder die vorige GP 18 eindigde. Tweede werd Raïkkönen, van 7de plaats. Niets verrassends dat Webber derde werd. Lees het verslag! Ook Massa is aan de beterhand, hij is geopereerd en in kunstmatige coma gehouden.

Bewerkt: door Miek
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...