Jump to content

Formule 1 Grand Prix 2009 Mededelingen & reactietopic


Miek

Recommended Posts

  • Reacties 368
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • De Stofzuiger

    85

  • Phoenyxar

    68

  • Miek

    50

  • Dago58x

    36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Die straf is niet voor Alonso, maar voor Renault. Alonso heeft er natuurlijk wel hinder van, maar hij was alles behalve de schuldige. ;)

Massa zal de komende race(s) wel vervangen worden, maar dat was te verwachten als je op een centimeter na de dood hebt gezien. Persoonlijk hoop ik dat Luca Badoer zijn rentree maakt in een F1-race. Na meer dan 10 testjaren voor Ferrari heeft hij dat wel verdient. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Die straf is niet voor Alonso, maar voor Renault. Alonso heeft er natuurlijk wel hinder van, maar hij was alles behalve de schuldige. ;)

Massa zal de komende race(s) wel vervangen worden, maar dat was te verwachten als je op een centimeter na de dood hebt gezien. Persoonlijk hoop ik dat Luca Badoer zijn rentree maakt in een F1-race. Na meer dan 10 testjaren voor Ferrari heeft hij dat wel verdient. ^_^

Was al even achter de naam aan het zoeken van de testpiloot van Ferrari,

denk wel dat hij mee zal mogen(moeten ^_^ ) doen, heeft hij verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het badoer zal worden, verdient hij wel hoor.

Maar als we de geruchten moeten geloven zijn er genoeg coureurs die in Valencia in de Ferrari F60 kunnen zitten:

Vervanger

Ondertussen wordt druk gespeculeerd wie Massa zal gaan vervangen tijdens de Grand Prix van Europa in Valencia. De namen van Sebastien Bourdais, Marc Gene, Fernando Alonso, Bruno Senna, Giancarlo Fisichella en natuurlijk Michael Schumacher zingen rond. Schumacher's manager Willi Weber ontkende echter dat de Duitser weer gaat race.

(Bron: RTLGP)

Als ik mijn meningen over die coureurs moet geven:

Bourdais: Lijkt me geen goed idee, kwam bij Toro Rosso ook niet goed op stoom. Heeft enorme problemen met dit soort type wagens lijkt me. Kan beter terug gaan naar Amerika(Maar dan niet ten koste van Doornbos ^_^ )

Gene: Ik geef hem wel die ene kans, vooral omdat hij al jaren testcoureur is(Paar races ingevallen) en dus verdient hij het wel.

Alonso: Hij zit bij Renault, en het zou kunnen dat hij voor die ene race naar Ferrari mag(Renault mag niet starten). Alleen tegenwoordig is dat niet zo snel het geval als vroeger. Daarom denk ik niet dat hij voor Ferrari gaat racen.

Senna: Ik zou dit ventje wel nemen, heeft genoeg snelheid. Hij zou Raikkonen zeker kunnen bijhouden. Goed seizoen in GP2 vorig jaar en dit jaar goed in LMS.

Fisichella: Onwaarschijnlijk, vanwege zijn contract met Force India. Die zal hij echt niet inleveren voor 1/2 race(s).

Schumacher: Lijkt me ook onwaarschijnlijk, door wat Weber al heeft gemeld.

Dus ik denk dat er 3 kanshebbers zijn om Felipe Massa te vervangen: Luca Badoer, Marc Gene en Bruno Senna.

Over Renault: Het is klote voor Alonso dat hij nu zijn tweede thuis GP mist, maar als ze weten dat de wheel fairing niet goed vast zit, zet je die lijkt me eerder vast dan dat je je coureur de baan op stuurt. Nou ja, het is gebeurd en dus ook geen Grosjean in Valencia ^^. Ik geef Piquet vreemd genoeg toch een kans. Hij heeft het hele jaar nog niet met dezelfde auto gereden als Alonso(Alleen in Hongarije), en ik denk dat als hij die auto het hele jaar zou hebben, dat hij het beter zou doen.

BTW, Meer nieuws over Felipe:

Artsen vrezen voor loopbaan Felipe Massa

Voor de loopbaan van Felipe Massa wordt gevreesd. Het linkeroog van de Braziliaan is dermate beschadigd dat het gezichtsvermogen kan zijn aangetast.

Bevestigen

Professor Robert Veres van het AEK ziekenhuis in Boedapest heeft tegenover lokale media bevestigd dat zo'n letsel het einde kan betekenen van de Formule 1-loopbaan van Massa.

Veer

De Ferrari-coureur werd afgelopen zaterdag tijdens de kwalificatie van de Hongaarse Grand Prix op de helm geraakt door een veer van de Brawn GP van Rubens Barrichello.

Operatie

"Hij heeft schade aan het oog opgelopen. We weten nog niet of hij weer kan racen", aldus Veres. De artsen hebben ook bevestigd dat de operatie vlak na de crash het leven van de Ferrari-coureur heeft gered.

Herstel

Massa vertoonde maandag de eerste tekenen van herstel. De Braziliaan kon zijn handen en benen weer bewegen.

(Bron: RTLGP)

Dat is dan maar hopen dat hij toch nog kan racen. Ik zou hem echt missen.

Bewerkt: door Indycar series
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo? Heeft er iemand mijn verslag gelezen?

Voor de rest wel kut, ook dat Alonso goed op weg was om te winnen, en plotseling dat gekloot met die wielen en daarna de benzine tank die het begaf. Echt dom... Wie er Massa gaat vervangen, ik hoop dat het Luca Badoer wordt. Fisichella is ook een zeer goede rijder, maar hij heeft al een contract bij Force India. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Badoer verdient het niet om te vervangen, waarom is hij al 10 jaar testcoureur? omdat hij als racecoureur niet vooruit te branden is hij heeft 10 jaar geleden de kans gehad als coureur en dat heeft hij verkloot.

Bourdais is een gorte kans, hij heeft de ervaring en is wekrloos.

Schumacher word door Weber ontkracht maar Schumacher acht het zlef mogelijk

Alonso, gebeurt voor max 1 race, tenzij hij onder renault uit kan komen.

Badoer, please no

Gene, zeker mogelijk

Verder zijn er nog andere die in kunnen vallen.

Verder nog, wie denkt dat Piquet in Belgie nog in de auto zit? ik iig niet, hij is nu al ander half jaar neit vooruit te branden, voldoet niet ana zijn verwachtingen en wat hij buiten de baan zegt is ook al helemaal top. Hij kan wel gaan zitten janken dat een contract niks waard is, maar als je zelf neit ana de contractuele eisen voldoet kunnen ze je zo op straat zetten, wat ze hopelijk ook gaan doen, de vraag is niet of piquet ontslagen gaat worden, maar wanneer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou Senna niet nemen, laat hem eerst maar eens een winter testen in plaats van plotseling in een F1-wagen stappen voor meteen een raceweekend. Oké, Alguersuari had ook niet meer gedaan dan rechtelijntests, maar hij is aangenomen voor de rest van het seizoen en volgend jaar. Ik zie Senna niet meteen bij Ferrari stappen, laat staan meteen Raikkonen bijhouden.

Alonso is ook geen optie voor dit jaar, want de vraag blijft hoe lang Massa uitgeschakeld is. Blijft dit bij één race of niet? Ik denk van niet, dus dan stapt Alonso niet in bij Ferrari.

Er stapt gewoon een van de testcoureurs in: zij kennen de auto al jaren en beide hebben in het verleden races gereden (Badoer voor het laatst in 1999, Gené voor het laatst in 2003).

Edit: Piquet presteert al anderhalf jaar bagger, dus die kan net als Bourdais uitstappen. Te langzaam gebleken, gewoon geen topcoureur.

Link to comment
Delen op andere websites

Senna word meer gelinkt bij brawn, hij gaat wss barrichello vervangen volgend jaar, barrichello heeft er nog weinig zin in lijkt het. Senaa brengt geld in, iets wat ze bij brawn nodig hebben.

Massa doet voor de rest vna eht jaar neit meer mee wss, hij heef een zwangere vrouw, en heeft de rust nodig. Er is ook een redelijk grote kans dat hij zelfs nooit meer mee odet, hij word vader, en zijn oog is sowieso beschadigd, hoever weten ze niet, maar als hij er te weinig mee ziet mag hij sowieso niet meer meedoen, met 1 oog kan je geen diepte inschatten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wel belachelijk :bonk: , Renault wordt bestraft omdat het wiel niet vast hangt met een kabel. Maar waarom wordt Brawn dan niet bestraft :? Bij hen vliegt er wel een veer van de wagen. Dat bewijst maar eens hoe slecht de wagens van Brawn zijn :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wel belachelijk :bonk: , Renault wordt bestraft omdat het wiel niet vast hangt met een kabel. Maar waarom wordt Brawn dan niet bestraft :? Bij hen vliegt er wel een veer van de wagen. Dat bewijst maar eens hoe slecht de wagens van Brawn zijn :clown:

Dude, Renault wist er van en informeerde Alonso er niet over. Brawn GP wist hoogstwaarschijnlijk niks van het demper probleem af.

Link to comment
Delen op andere websites

BMW stapt uit de Formule 1 aan het einde van het seizoen. :{

Waarom? En wat gebeurt er dan met Kubica en Heidfeld? Vorig jaar eindigden ze in het kampioenschap nog aardig in de punten...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...