Thundercover Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hoge kosten en tegenvallende prestaties zijn de redenen. Wat er met het team en het personeel gebeurt, is nog niet bekend.
Fedmas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Mij boeit t wel, Strakkies gaat iedereen nog weg.. In minder dan 2 jaar 3 teams verloren. ( BMW, Honda, Super Aguri ) Shit zooi. Fia is niet eens verrast dat ze weg zijn ;O Bewerkt: 29 juli 2009 door Fedmas
De Stofzuiger Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 BMW stapt uit de Formule 1 aan het einde van het seizoen. Waarom? En wat gebeurt er dan met Kubica en Heidfeld? Vorig jaar eindigden ze in het kampioenschap nog aardig in de punten... Ze wouden dit jaar wereldkampioen worden, en dat lukt niet. Daardoor kost het meer geld dan dat het opbrengt. En die coureurs krijgen misschien wel een stoeltje bij een ander team, of ze moeten stoppen met F1.
Miek Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Straks wordt de Formule 1 een tweederangssport waar het eerste de beste team zomaar mag inschrijven en de kwaliteit ervan zomaar verdwijnt... Neem maar een voorbeeld aan LiteSpeed GP. Zonder enige ervaring willen zij de F1 instappen. Nee, dat is de F1 niet waard. Niet dat ik de teams wil afbreken. Wel erg jammer dat BMW Sauber verdwijnt. Vond ik geen slecht team...
De Stofzuiger Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Straks wordt de Formule 1 een tweederangssport waar het eerste de beste team zomaar mag inschrijven en de kwaliteit ervan zomaar verdwijnt... Neem maar een voorbeeld aan LiteSpeed GP. Zonder enige ervaring willen zij de F1 instappen. Nee, dat is de F1 niet waard. Niet dat ik de teams wil afbreken. Wel erg jammer dat BMW Sauber verdwijnt. Vond ik geen slecht team... Is McLaren er ook niet zonder ervaring ingestapt? En Williams dan? Dat gebeurd al jaren, alleen de laatste jaren wat minder door de hoge kosten. Daarnaast heeft LiteSpeed GP al ervaring in de F3, heeft hun team baas nog bij Lotus F1 gewerkt en gaan ze samenwerken met een team dat al jaren met teams als McLaren, Sauber, Benetton, Toyota, Spyker en Force India heeft gewerkt.
Miek Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 (bewerkt) Je geeft slechte voorbeelden. Beide teams die je als voorbeeld geeft zitten al vrij lang in de F1, al vanaf de jaren 60'. Toen was de F1 nog (steeds) aan het groeien. Die teams zijn een vaste waarde geworden in de F1, net zoals indertijd Honda, en nu nog steeds McLaren, Ferrari, Williams. De rest daarentegen, de huidige teams, moeten echt nog groeien hoor. Ik wil niet dat deze drie teams verdwijnen, de enige teams die er eigenlijk al een tijd inzitten. Bewerkt: 29 juli 2009 door Miek
De Stofzuiger Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Je geeft slechte voorbeelden. Beide teams die je als voorbeeld geeft zitten al vrij lang in de F1, al vanaf de jaren 60'. Toen was de F1 nog (steeds) aan het groeien. Die teams zijn een vaste waarde geworden in de F1, net zoals indertijd Honda, en nu nog steeds McLaren, Ferrari, Williams. De rest daarentegen, de huidige teams, moeten echt nog groeien hoor. Ik wil niet dat deze drie teams verdwijnen, de enige teams die er eigenlijk al een tijd inzitten. Toen was het ook al de top van de autosport, en F1 blijft altijd groeien. Over 20 jaar kan LiteSpeed GP ook een grote naam in de sport zijn. Wat mij betreft gaf ik niet het slechte voorbeeld.
Indycar series Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Michael Schumacher maakt Formule 1-rentree in Valencia Michael Schumacher zal Felipe Massa vervangen in de Grand Prix van Europa, die over een dikke drie weken verreden zal worden in Valencia. Dat heeft het team van Ferrari op woensdagavond bekend gemaakt. Het bericht komt als een volslagen verrassing, want een dag eerder ontkende manager Wili Weber nog in alle toonaarden dat zijn pupil terug zou keren in de Formule 1. Schumacher is de meest succesvolle coureur die de Formule 1 ooit kende en nam in 2006 afscheid van de sport. Nu Massa voorlopig aan de kant staat na zijn ongeluk in Hongarije, zal de Duitser plaatsnemen naast zijn eigen vervanger; Kimi Raikkonen. Na een afwezigheid van bijna drie jaar is het fitness-niveau van Schumacher natuurlijk niet helemaal op peil, maar hij heeft niet bepaald stilgezeten. Motorraces zorgden ervoor dat hij nog altijd in prima vorm verkeert, maar hij zal wel een trainingsprogramma moeten doorlopen, om ervoor te zorgen dat hij volledig scherp is als op 23 augustus de Grand Prix van Europa verreden wordt. Of Schumacher ook in andere races de vervanger zal zijn van Massa, is nog onbekend. (Bron: GPupdate) Schumacher: "Terugkeer uit loyaliteit" Michael Schumacher vervangt Felipe Massa uit loyaliteit jegens Ferrari. De Duitser behaalde ongekende successen met het Italiaanse team en is van mening dat hij in de huidige situatie, met Felipe Massa in het ziekenhuis en mogelijk lange tijd uit de roulatie, een helpende hand moet toesteken. "Het belangrijkste is dat alle berichten rondom Felipe godzijdank positief zijn", begon Schumacher op zijn website. "Ik wens hem alle goeds. Ik had vandaag een vergadering met Stefano Domenicali en Luca di Montezemolo en samen besloten we dat ik mijzelf gereed zou maken om de plaats van Felipe in te nemen. Hoewel het hoofdstuk 'Formule 1' voor mij al lang geleden is afgesloten, is het ook waar dat ik uit loyale overwegingen deze situatie niet kan negeren." "Als een competitief persoon kijk ik enorm uit naar deze uitdaging." (Bron: GPupdate 2) Toch leuk nieuws, was vroeger grote fan van hem. En dat is nu nog niet veranderd. En nu zul je zien dat hij die race wint Dan is zijn terugkeer helemaal toppie
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik lees dit topic en op dezelfde moment komt het op TV , misschien wel het veiligst om te doen, Schumacher heeft ervaring, Badoer zou bvb. anders veel te veel druk hebben.
BV_1993 Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Michael Schumacher gaat Felipe Massa vervangen
De Stofzuiger Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hopelijk heeft McLaren hun auto ook weer voor elkaar voor de GP van Europa, ik wil wel een mooi gevecht tussen Hamilton en Schumacher zien .
Phoenyxar Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Hopelijk heeft McLaren hun auto ook weer voor elkaar voor de GP van Europa, ik wil wel een mooi gevecht tussen Hamilton en Schumacher zien . Ja 2 van zo'n gasten die al vuil streken hebben uitgehaalt tijdens het rijden tegen mekaar, ambiance verzekert
Miek Geplaatst: 29 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik denk niet dat McLaren het even goed zal doen in Valencia hoor. Hongarije is een traag circuit, wat hen heel erg goed uitkwam. Maar we zien wel. Echt een verrassing dat Schumi weer in de F1 stapt. Wel niet zo eerlijk voor de testrijders, maar de F1 van vroeger komt stilaan weer terug. Hij zal wel met een hoop nieuwe rijders, die er sinds hij weg is zijn bijgekomen, af te reken hebben. Ik kijk enorm uit naar Valencia en ik hoop dat hij in Belgïe mee zal rijden, want ik zal daar zijn. En Stoffie ook.
Fedmas Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Lijkt me vet :O zag t net op f1update :O
Thundercover Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Geplaatst: 29 juli 2009 Ik benieuwd hoe Schumacher het er vanaf brengt, aangezien hij vanaf april 2008 geen F1-wagen meer bestuurd heeft.
Recommended Posts