AXIO Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 weet iemand al een release datum van mag. Op XGN staat release datum lente 2009 dus binnenkort, er is ook nog maar weinig bekent over de game. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Volgens mij staat de release op het najaar (November) De Beta moet nog van start gaan dus voorlopig is deze nog niet uit Reageren
wupie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Volgens mij staat de release op het najaar (November) De Beta moet nog van start gaan dus voorlopig is deze nog niet uit kun je je ook opgeven voor de beta dan Reageren
.Stan Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) Zipper Interactive VP Michael Guttman has confirmed that there will be a public beta test for MAG. “Certainly, MAG will definitely have a beta. I guess that’s probably all I’ll say at this point, but we’ll be getting more information about that very soon. We’re really excited about the beta and we want to make sure that it’s designed and set up to be the great experience you expect it to be.” A live blog was hosted on May 6 2009 with Ed Byrne the creative director with Zipper and Ed Guttman where fans could submit their own questions about the game Bron: Wikipedia. Er zal dus zeker een Demo komen van de game, die ikzelf eerst ga spelen om te kijken of het een beetje zonder lag werkt, of het een leuk spel is en even kijken of de grapics een beetje goed zijn... Stanboy96 Bewerkt: 26 mei 2009 door stanboy96 Reageren
Oldage Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Ik haal deze op dag 1 binnen, ookal is er teveel lag, dan kan ik hem nog steeds verkopen. Reageren
Royboow Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 BUMP Ik weet wel zeker dat ik deze game ga kopen, ik vind het een gaaf spel, en je gaat met zoveel spelers tegelijk het veld op. In het OPM stond er ook een (groot) artikel over, lijkt me een heel gaaf spel, omdat je ook de omgeving moet benutten Royboow Reageren
.Stan Geplaatst: 30 mei 2009 Rapport Geplaatst: 30 mei 2009 Waarschijnlijk zal er meer informatie op de E3 volgen, want daar is de game ook al speelbaar! Stanboy96 Reageren
FGras Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 lijkt me een lauw spel, een grenaatje, boem! 50 doden XD Reageren
wupie Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld. Zag er wel leuk uit. Reageren
.Stan Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.Zag er wel leuk uit. Ik vond de grapics maar niks. Reageren
FGras Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Geplaatst: 3 juni 2009 Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.Zag er wel leuk uit. Ik vond de grapics maar niks. niks! ik vond het minstens zo goed als modern warfare! Reageren
wupie Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.Zag er wel leuk uit. Ik vond de grapics maar niks. Wat had je dan gedacht dat ze meteen grapics hadden van crysis. Je moet zo denken er is nog geen enkel spel waar 256 man het tegen elkaar op kunnen nemen en het zag er bijna net zo uit als call of duty 4. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Gisteren werd er tijdens de E3 conferentie ook mag gespeeld.Zag er wel leuk uit. Ik vond de grapics maar niks. Wat had je dan gedacht dat ze meteen grapics hadden van crysis. Je moet zo denken er is nog geen enkel spel waar 256 man het tegen elkaar op kunnen nemen en het zag er bijna net zo uit als call of duty 4. Dat is waar, maar toch ga ik nog even kijken naar wat reviews voordat ik heb koop, want misschien is er veel lagg, een grote chaos of kan ik hem niet spelen met NAT-Type 3... Reageren
PowerPats Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 hopelijk is er dan wel een systeem die mensen kicked die veel lag hebben. met mijn 91% internetverbinding, hoef ik mij geen zorgen te maken in ieder geval. Reageren
.Stan Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 hopelijk is er dan wel een systeem die mensen kicked die veel lag hebben. met mijn 91% internetverbinding, hoef ik mij geen zorgen te maken in ieder geval. Ja dat zeker, stel je voor, allemaal die mensen met traag internet, dan schiet je er al je munutie op, en ze blijven maar doorrennen LOL... Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.