PowerPats Geplaatst: 4 juni 2009 Rapport Geplaatst: 4 juni 2009 Ja echt he, Ik zat een keer killzone 2 te spelen en ik zat de hele tijd op een speler te schieten en hem melee bashes te geven. maar hij ging maar niet dood, en hij rende als en gek overal heen. Toen ik daarna op killzone.com mijn wedstrijd terugkeek, zag ik gewoon dat random om me heen schoot, want er was niks. zat de hele tijd te schieten op muren en melee bashes te doen tegen de lucht. dat was gewoon pure lag. Reageren
.Stan Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Ja echt he, Ik zat een keer killzone 2 te spelen en ik zat de hele tijd op een speler te schieten en hem melee bashes te geven. maar hij ging maar niet dood, en hij rende als en gek overal heen. Toen ik daarna op killzone.com mijn wedstrijd terugkeek, zag ik gewoon dat random om me heen schoot, want er was niks. zat de hele tijd te schieten op muren en melee bashes te doen tegen de lucht. dat was gewoon pure lag. En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... laten we eerst nog maar wat reviews afwachten en trouwens in de pu stond dat er geen lag was en op de e3 pers conferentie zag ik ook geen lag. Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... laten we eerst nog maar wat reviews afwachten en trouwens in de pu stond dat er geen lag was en op de e3 pers conferentie zag ik ook geen lag. Op de E3 was op één netwerk, in het echt is het via internet over de hele wereld/werelddeel, dan zal er wel meer lagg zijn. Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... laten we eerst nog maar wat reviews afwachten en trouwens in de pu stond dat er geen lag was en op de e3 pers conferentie zag ik ook geen lag. Op de E3 was op één netwerk, in het echt is het via internet over de hele wereld/werelddeel, dan zal er wel meer lagg zijn. ze zeiden dat ze over heel Amerika zaten. Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... laten we eerst nog maar wat reviews afwachten en trouwens in de pu stond dat er geen lag was en op de e3 pers conferentie zag ik ook geen lag. Op de E3 was op één netwerk, in het echt is het via internet over de hele wereld/werelddeel, dan zal er wel meer lagg zijn. ze zeiden dat ze over heel Amerika zaten. Ze kunnen veel zeggen... Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 En dat is nog maar met 32 mensen, stel je voor met 256... laten we eerst nog maar wat reviews afwachten en trouwens in de pu stond dat er geen lag was en op de e3 pers conferentie zag ik ook geen lag. Op de E3 was op één netwerk, in het echt is het via internet over de hele wereld/werelddeel, dan zal er wel meer lagg zijn. ze zeiden dat ze over heel Amerika zaten. Ze kunnen veel zeggen... Waarom zou dat niet waar kunnen zijn. Reageren
.Stan Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Waarom zou dat niet waar kunnen zijn. Weet niet, ik heb er zo mijn twijfels bij, maar we zullen zien als de game er straks is. Reageren
LangeDraak Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Is er al iets bekend over de Beta ?? Reageren
.Stan Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Is er al iets bekend over de Beta ?? Ergens deze zomer... Reageren
wupie Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) En de Beta is open Bewerkt: 21 juli 2009 door wupie Reageren
LangeDraak Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Of de Beta open is daar bestaan nogal wat vraagtekens over. De één zegt een openbeta terwijl de andere (incl bron: http://www.psonly.nl/nieuws/20989/MAG_beta...ta_Trial_leden/) aangeeft dat de beta alleen voor trial beta members in europa beschikbaar zal zijn ?? Dus het is nog even afwachten voor welke doelgroep deze beta zal zijn maar ik hoop natuurlijk op een open beta. Verder is het antwoord "ergens deze zomer" niet echt een antwoord of er al meer bekend is over de Beta.... Ik had gehoopt dat iemand al een datum wist. In ieder geval wel bedankt voor je antwoord. Echter had ik al net zoveel informatie en hoopte op meer Bewerkt: 21 juli 2009 door LangeDraak Reageren
LangeDraak Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 De Publieke beta is gestart Nieuws | 12 augustus 2009 - Met een beetje geluk is er een kans dat je een uitnodiging voor de MAG beta in je inbox vindt. Na een gesloten beta lijkt nu het 'gewone' publiek een kans te krijgen het spel te spelen. Mocht het zo zijn dat je geen uitnodiging hebt, niet getreurd. Dit is namelijk pas de eerste groep code's die verzonden zijn, op latere, nog onbekende, dagen zullen meer uitnodigingen verstuurd worden Ik wil het ik wil het ik wil het Reageren
Bayside Geplaatst: 18 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2009 (bewerkt) Dus als je gewoon ingeschreven staat bij PSN krijg je op dat emailadres een beta key? @Hieronder: Ok, bedankt Bewerkt: 19 augustus 2009 door Bayside Reageren
LangeDraak Geplaatst: 19 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2009 Dus als je gewoon ingeschreven staat bij PSN krijg je op dat emailadres een beta key? Euhh Nee dan is er een kans dat je een betakey krijgt Maar daar komt het wel op neer ja Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.