wupie Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Er komt een open beta voor MAG. klik Reageren
FireFighter Geplaatst: 21 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2009 Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van MAG moet verwachten... Een zware lag game? Of juist een spoepel lopende, grafisch goede game? En als het uikomt, is dat dan in de PSN Store, of gewoon in de winkel zoals SOCOM: Confrontation? Ik heb nog zoveel vragen over MAG, dat ik ze maar niet allemaal ga zeggen. Stel dat hij uitkomt, ga ik nog even naar verdere recencies kijken, en dan is het nog maar de vraag of ik hem koop... Reageren
.Stan Geplaatst: 22 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van MAG moet verwachten... Een zware lag game? Of juist een spoepel lopende, grafisch goede game? En als het uikomt, is dat dan in de PSN Store, of gewoon in de winkel zoals SOCOM: Confrontation? Ik heb nog zoveel vragen over MAG, dat ik ze maar niet allemaal ga zeggen. Stel dat hij uitkomt, ga ik nog even naar verdere recencies kijken, en dan is het nog maar de vraag of ik hem koop... Straks maakt het niet uit of je in winkel of store, er zijn dan toch prepaid kaarten! Reageren
wupie Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 (bewerkt) Er zijn een aantal wapens bekent van MAG. klik Bewerkt: 23 augustus 2009 door wupie Reageren
.Stan Geplaatst: 23 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2009 Ik heb echt zin in de Beta!! Reageren
wupie Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Ik heb net een interview van MAG gevonden. klik Reageren
.Stan Geplaatst: 27 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2009 Wanneer is de release? Reageren
wupie Geplaatst: 28 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2009 Wanneer is de release? Is nog niet bekend, aleen dat hij na de kerstdagen is. Reageren
.Stan Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik hoop nog in december, want dan kan ik mijn VIG card gebruiken: Oktober: Operation Flashpoint 2: Dragon Rising November: Modern Warfare 2 December: MAG en dan verloopt ie... Reageren
wupie Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Ik hoop nog in december, want dan kan ik mijn VIG card gebruiken: Dat hoop ik ook, maar de kerst is op 25 en 26 december dus ik denk niet meer dat het nog in december uitkomt. Reageren
wupie Geplaatst: 6 september 2009 Rapport Geplaatst: 6 september 2009 Er is een nieuwe trailer van MAG. klik Reageren
wupie Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 De nieuwe Beta gaat vanmiddag weer live en ik zit er in. Reageren
.Stan Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 En je hebt een 3x dubbelpost...-.- Ik wil ook in de beta, maar heb geen key Reageren
wupie Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 En je hebt een 3x dubbelpost...-.-Ik wil ook in de beta, maar heb geen key Kan ik er wat aan doen dat er niemand anders reageert Ik heb een key gekregen omdat ik een abonnement op quor(een online tijdschrift via PSN) heb genomen. Maar de Beta is 3 gb groot dus het duurt nog wel even voordat ik hem heb. ik zit nu op 1.7 gb Reageren
Reinier93 Geplaatst: 17 september 2009 Rapport Geplaatst: 17 september 2009 Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken. Zelfde kwaliteit als KZ2 of toch een shooter van mindere kwaliteit. Mocht hij goede reviews krijgen dan koop ik hem wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.