Flitskikker Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Wat vreselijk weer. Maar nu krijg je zeker weer uitspraken dat het weer door GTA komt. Mvg, Flitskikker Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik ging net koffie halen beneden toen het gebeurde. Ik ben fotos gaan maken via de tv. Omdat voor het bedrijf waar ik voor werk eerste foto's cruciaal kunnen zijn voor het verspreiden van het nieuws. Fotos die ik heb gemaakt zijn allemaal van de beelden die ik op tv waren. Maar voor de personen die ze nog willen zien.Ik voel me weer heel machteloos als ik er naar kijk, omdat ik niks kan doen. Het zit in me bloed. Ik ben wel gewend aan dit soort beelden, maar zelfs dit schokte mij even. En dat is gelukkig een menselijke reactie. Groenhagen.info [112 nieuws] Veel mensen hebben dit gevoel, Je wilt wel maar je kan niets, Dat is was ook zo met 11 september en al dat soort ongelukken, Je wilt helpen maar me kan niets. Jammer genoeg leek dat net op tv wat anders. Ik snap wat je bedoelt, Maar ik ben van de pers. Nu zie ik op tv pers gelijk foto' s klikken rennen etc. Beetje jammer dat er zo weinig mensen zijn die zo denken. Ik had me camera op de grond gelegd of om me nek gedaan en was gaan helpen, Maar ik ben er niet bij en daar moet ik Misschien ook wel dankbaar voor zijn. Zoals je kon zien op het begin renden de agenten de straat over. maar ze wisten zelf niet waar ze moesten kijken en wie ze eerst moesten helpen. Op een duur komen er zoveel fotos en videos vrij dat je gewoon kan zien wat er ''precies'' is gebeurt. Voor sommige persfotografen is een mooie foto belangrijker dan laat ik eens iemand helpen. En ik denk dat er wel meer mensen zijn die als ze daar zijn ook zouden willen helpen maar ook eerst niet weten wat ze moetten deon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Dit is toch echt niet te geloven. SCHOKKENDE FOTO"S VAN DE DADER IN DE SUZUKI KLIK HIER Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik kwam net van de Albert Heijn, met de fiets. en ik loop de woonkamer in. de tv stond aan en mijn vader helemaal zeggen van: Ja er is een auto door het publiek heen gereden enz. Dus ik keek op de tv en heel veel chaos enz. het was net gebeurt. Tijd stond echt stil, ik zat helemaal van: Dit kan toch niet waar zijn Dus ik met het hart in mijn keel naar boven rennen naar mijn kamer en achter de computer gegaan. om te kijken wat er echt bezig was. en tegelijk ook mijn televisie aan. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Wat vreselijk weer. Maar nu krijg je zeker weer uitspraken dat het weer door GTA komt. Mvg, Flitskikker Typpish een uitspraak van Jack tompson. Maar er is een grote kans dat dat weer wordt gezegt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerbieboy6 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 2 doden. Maar zie zonet dat dader buitenbewustzijn al was. Lekker feesten in eenk eer moet je weg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 foto van de dader hevig bebloed: Extra groot Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Ik heb nu eigenlijk een beedje het gevoel van toen er ook een vliegtuig neerstortte in de buurt van Schiphol. Maar het is niet het zelfde. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 die man mogen ze van mij echt een levenslange straf geven op water en brood. volgens mij is hij momenteel nederland meest gehate en gruwelijkste persoon ooit. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 foto van de dader hevig bebloed:{foto} Extra groot Nu begin ik te twijvelen of hij het ook gaat overleven. er zijn nog 6 ernstig gewond, Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Jammer genoeg leek dat net op tv wat anders. Ik snap wat je bedoelt, Maar ik ben van de pers. Nu zie ik op tv pers gelijk foto' s klikken rennen etc. Beetje jammer dat er zo weinig mensen zijn die zo denken. Ik had me camera op de grond gelegd of om me nek gedaan en was gaan helpen, Maar ik ben er niet bij en daar moet ik Misschien ook wel dankbaar voor zijn. Zoals je kon zien op het begin renden de agenten de straat over. maar ze wisten zelf niet waar ze moesten kijken en wie ze eerst moesten helpen. Op een duur komen er zoveel fotos en videos vrij dat je gewoon kan zien wat er ''precies'' is gebeurt.Ach, met zoveel hulpverleners in de buurt die beter weten wat ze moeten doen dan de gemiddelde fotograaf lijkt het me juist beter dat ze niet in de weg gaan lopen. Het wemelde er van de politie en andere hulpverleners, dus laat de fotografen dan maar gewoon hun ding doen.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 (bewerkt) Nou, de het is gewoon een aanslag. De dader heeft de optocht de hele tijd gevolgd, en is altijd in de buurt van de stoet gebleven. Ik denk dat hij het op een gegeven moment zijn kans zag en door de hekken heen is gebroken. Hij reed dus met volle bewustzijn door de mensen massa heen. Hij is daarbij zelf bewusteloos geworden, en daarbij is zijn auto ook beschadigd. Hij wilde natuurlijk tegen de bus aanrijden, maar omdat hij bewusteloos is geworden, is hij gelukkig tot stilstand gekomen tegen het standbeeld. Dat is wat ik denk. en het lijkt me ook het meest logische. Stel je eens voor dat de auto langs het standbeeld was gereden, dat was het nog veel erger geweest. @ haakon: Spooiler die foto a.u.b. Niet iedereen wil die beelden zien. (zoals ik dus) Bewerkt: 30 april 2009 door Sprunk Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 >Filmpje< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 RTL: Diverse festiviteiten in Amsterdam afgelast Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 30 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2009 Nogal raar.. Als het een aanslag was dan is de beste man nogal incompetent. Dit is wel de meest kansloze manier om een aanslag te plegen. Maargoed ik zou de man gewoon tot vanavond een uur of 12 in z'n auto laten zitten, geen beveiliging eromheen ofzo.. Dan kan iedereen (al dan niet met een mes) hem nog even "aanspreken" Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts