Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo


ikt

Recommended Posts

Jezus wat verschrikkelijk, ik stond in de keuken m'n brood te smeren toen ik hoorde 'Dit was absoluut niet gepland, het koninklijk gezelschap is ook geschokt', ik naar de tv rennen.. Wat een drama zeg :N...

Ik snap ook niet dat die man al ergens anders door de omheining probeerde te komen, als jij een zwarte Suzuki Swift op een omheining af ziet stuiven als politie agent, en je houd hem tegen, dan geef je dat toch gelijk door en roep je versterking op, of je houdt de man aan? Ookal is het maar voor de zekerheid? Het is natuurlijk niet bevestigd dat dat echt zo is, maar stel dat, dan vind ik dat toch best erg, zoiets had dan opzich wel (deels) voorkomen kunnen worden. Natuurlijk houd je een auto niet zo maar tegen, maar toch.

Wat ik me trouwens afvraag is hoe vooral het dak van die auto al zo beschadigd kan zijn: Als die auto mensen ramt, snap ik dat de bumper en motorkap erg beschadigd raken door de knal, en dat iemand daarna tegen de voorruit/dak aan komt en daarbij de voorruit breekt, snap ik ook nog wel. Alleen op dat moment heeft iemand al de snelheid die die auto ook heeft, dus is de klap tegen het dak veel zachter, terwijl op de foto's duidelijk te zien is dat het dak aan de rechterkant volledig plat is.. Zo'n hek maakt ook niet zulke schade :?...

EDIT: Nu ik die foto's van de dader zie, begin ik toch te twijfelen of het een aanslag is, hoewel ik daar eerst niet aan twijfelde.. Het lijkt een beetje een oudere man, raar.. :?

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PowerPats

    53

  • Jowx

    36

  • F1Master007

    30

  • gerbieboy6

    22

Nogal raar..

Als het een aanslag was dan is de beste man nogal incompetent. Dit is wel de meest kansloze manier om een aanslag te plegen.

Maargoed ik zou de man gewoon tot vanavond een uur of 12 in z'n auto laten zitten, geen beveiliging eromheen ofzo.. Dan kan iedereen (al dan niet met een mes) hem nog even "aanspreken"

Ik zou juist kijken of je deze man ZSM kan helpen, zorgen dat hij blijft leven, Dan even vragen wat er is gebeurt en als het een aanslag was wat zijn motief was.

Link to comment
Delen op andere websites

Nogal raar..

Als het een aanslag was dan is de beste man nogal incompetent. Dit is wel de meest kansloze manier om een aanslag te plegen.

Maargoed ik zou de man gewoon tot vanavond een uur of 12 in z'n auto laten zitten, geen beveiliging eromheen ofzo.. Dan kan iedereen (al dan niet met een mes) hem nog even "aanspreken"

Ik zou juist kijken of je deze man ZSM kan helpen, zorgen dat hij blijft leven, Dan even vragen wat er is gebeurt en als het een aanslag was wat zijn motief was.

En dan met een boete van 50 euro overmorgen weer vrij laten? Nee laat hem maar lekker wegrotten in z'n auto..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind toch als je echt informatie over die voorval wil weten kan je beter naar rtl overrschakelen. nos herhaalt alleen maar hetzelfde. rtl heeft trouwens nieuw beeldmateriaal

Link to comment
Delen op andere websites

Op de post dat hij bewust door mensen zou heenrijden en daarbij zijn auto is beschadigd zou ik willen zeggen. Dat je door mensen niet zo'n gigantische deuk in de voorkant van de auto krijgt. Mensen zijn flexibel en meestal als er mensen worden aangereden zie je versplintert glas en deuken, maar dit lijkt meer op een deuk wat kan komen van hekken en beton. (voordat hij tegen het loo botste)

Niet iedereen is inderdaad hetzelfde en weet hoe hij/zij hulpverlening moet toepassen. Toch weet ik dat wel en dat ook de reden is dat ik me wel wat machteloos voel, maar veel fotograferen zijn eerder in voor een goed plaatje, omdat een goed plaatje (vooral) met dit soort onderwerpen je schatrijk kunt worden. Dit gaat een wereldwijde onderwerp worden omdat alles onduidelijk was en de konings familie erg dicht bij was.

Link to comment
Delen op andere websites

NIEUWE BEELDEN

Waarom neem je het filmpje op van af je monitor? :cab:

---

Erg voor de mensen die gedood zijn door zo'n vent.. zieke geest moet je wel hebben daarom...

Link to comment
Delen op andere websites

Doordat het kenteken zichtbaar is zijn er gegevens van de eigenaar van de auto vrijgekomen. Maar let op, de auto kan natuurlijk ook gestolen zijn.

Het gaat in ieder geval om een 38 jaar oude man, meer weet ik nog niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...