Jump to content

BREKEND: Ernstig incident bij Paleis Het Loo

ikt

Recommended Posts

• Reacties 541
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• PowerPats

53

• Jowx

36

• F1Master007

30

• gerbieboy6

22

Sommige mensen kunnen hier niet goed tegen (ikzelf wel overigens), dus post even een URL slimpie. :duh:
Dit topic bevat schokkende beelden, je bent genoeg gewaarschuwd voor het zien van die foto. Als mensen er niet tegen kunnen dan negeren ze de waarschuwingen en kijken ze op eigen risico. Dit is gewoon nieuws.

ATTENTIE!

De NAW-gegevens van de eigenaar van het betreffende voertuig zijn bekend. Vanwege meerdere redenen is het niet toegestaan om deze gegevens hier te plaatsen. Dus ook niet in de vorm van een link of afbeelding waar de gegevens te bekijken zijn. Ten eerste is er een groot verschil tussen de eigenaar en de bestuurder, ten tweede zie ik de toegevoegde waarde niet van het openbaren zijn adresgegevens. Er lopen genoeg gekken op deze wereld die willen vergelden en bij dat adres op bezoek gaan, ondanks de ernst van deze situatie is die NIET de bedoeling. Vriendelijk verzoek om deze gegevsn dus niet te plaatsen, dit verzoek negeren resulteert in verwijdering van uw post.

Delen op andere websites

Sommige mensen kunnen hier niet goed tegen (ikzelf wel overigens), dus post even een URL slimpie. :duh:
Dit topic bevat schokkende beelden, je bent genoeg gewaarschuwd voor het zien van die foto. Als mensen er niet tegen kunnen dan negeren ze de waarschuwingen en kijken ze op eigen risico. Dit is gewoon nieuws.

ATTENTIE!

De NAW-gegevens van de eigenaar van het betreffende voertuig zijn bekend. Vanwege meerdere redenen is het niet toegestaan om deze gegevens hier te plaatsen. Dus ook niet in de vorm van een link of afbeelding waar de gegevens te bekijken zijn. Ten eerste is er een groot verschil tussen de eigenaar en de bestuurder, ten tweede zie ik de toegevoegde waarde niet van het openbaren zijn adresgegevens. Er lopen genoeg gekken op deze wereld die willen vergelden en bij dat adres op bezoek gaan, ondanks de ernst van deze situatie is die NIET de bedoeling. Vriendelijk verzoek om deze gegevsn dus niet te plaatsen, dit verzoek negeren resulteert in verwijdering van uw post.

Hier ben ik het alleen maar mee eens.

Je weet nooit wat er met die gegevens gebeurt en dan kan GTAForum.nl het beter niet op zijn geweten hebben.

Mogelijke route die de dader af heeft gelegd:

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=...mp;t=h&z=16

Bewerkt: door -Haakon-
Delen op andere websites

Sorry, had de titelwijziging van het topic niet gezien. :clown:

Delen op andere websites

Als hij het overleefd komt die in een Psygopaten Huis als ik het goed schrijf :7

tbs kliniek denk ik. of zo een zwaarbewaakte inrichting.

Het kan ook zijn dat hij onwel werdt, of totaal dronken was. Waar zal hij dan terecht komen

Delen op andere websites

nu hoor ik weer, op rtl dat de verdachte gelijk naar het politiebureau was gebracht voor verhoor. Lijkt me sterk aangezien hij zo gewond was.

Denk het ook niet, Je zou hem toch wel eerst willen helpen, Dat is altijd het belangrijkste, Eerst zorgen dat hij het overleefd en niet zomaar half dood naar het politiebureau afvoeren,

Maar het lan ook zijn dat het een lichte hoofdwond was. (Denk het niet door al dat bloed)

Delen op andere websites

Als hij het overleefd komt die in een Psygopaten Huis als ik het goed schrijf :7

tbs kliniek denk ik. of zo een zwaarbewaakte inrichting.

Het kan ook zijn dat hij onwel werdt, of totaal dronken was. Waar zal hij dan terecht komen

Hij (de man) heeft kennelijk al bevestigd dat het een aanslag was..

Delen op andere websites

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

Delen op andere websites

Gordon op rtl die zegt dat hij zijn optreden heeft afgezegt. normaal heb ik niet zo een hoge pet van hem op. Maar dit vind ik toch wel zeer goed van hem :Y vooral aangezien alle andere artiesten gewoon doodleuk verdergaan :duh:

In Amsterdam zijn er 80.000 man bij het Museumplein, hoe ga je die goed uit Amsterdam krijgen als het afgelast wordt?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...