meetlat Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) SamShine let op mijn woorden he, de volgende xbox he we zullen eens zien wat die allemaal doet wrrs ook video foto muziek en internet hoor, het stopt gewoon niet. ps: Hoe zouw je eigenlijk muziek foto en film er op kunnen krijgen ? ik heb geen usb kabel van 20meter hoor Bewerkt: 25 juli 2006 door meetlat Reageren
Mania-92 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik vind die extra dingen wel fijn, want ik word gek van mijn pc die de hele tijd 5 min opstart. Met de PS3 hoef ik mijn pc niet zo vaak meer te gebreiken. Maar op de PC werken dat soort dingen gewoon beter. En een PC hebben de meeste mensen al, dus waarom uitwijken naar de PS3 die eigenlijk een gameconsole is? De PS3 is 1000+ euro goedkoper miss? Reageren
meetlat Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Wet een kerkhof hier effe wat verder nieuws over die oblivion Bijna een week geleden gingen de geruchten opnieuw de ronde dat Oblivian naar de PlayStation 3 zou komen. Als we Gamestop mochten geloven kwam Oblivion naar de PS3, en dan wel op 6 november dit jaar. Was dit opnieuw een fout van Gamestop of was het toch meer als een gerucht? Het lijkt erop dat hier geen sprake is van een fout. Integendeels, Gamestop heeft er zelfs een boxart bij toegevoegd, al lijkt het mij sterk dat het hier om de officiële boxart gaat. Toch komt Oblivian hiermee weer een stapje dichter bij een PS3 release. Van een PSP versie werd nog niks vernomen, maar daar lijkt ook een einde aan te zijn gekomen. De PSP versie is ook op Gamestop te vinden en de release date staat op 15 Maart 2007. Bethesda (de maker van Oblivion) heeft nog niet officieel gereageerd op dit bericht. Al lijkt het niet ondenkbaar aangezien Bethesda een third-party ontwikkelaar is en deze vaak multiplatform ontwikkelen. Van een fout van de website is al lang geen spraken meer, aangezien Ebgames.com deze beide games ook op haar site heeft staan. Bij Half-Life 2 ging het precies hetzelfde, deze stond ook eerst op beide sites voordat het officieel werd. We houden je op de hoogte! Bron Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 (bewerkt) Er is momenteel een kleine reorganisatie gaande bij Sony Computer Entertainment of America. Mark DeLoura, voorheen de manager van third-party relaties bij SCEA, vertrekt namelijk richting Ubisoft. Om mensen gerust te stellen dat dit geen negatieve invloed zal hebben op de relaties van Sony Computer Entertainment, gaf PR manager Ryan Bowling kort daarop aan dat de taken van DeLoura overgenomen worden door J. Patton. Nee, we hebben het hier niet over die Amerikaanse generaal uit WO2! Voor Sony zou het natuurlijk wel fijn zijn wanneer deze Patton dezelfde charisma, standvastigheid, toewijding, avontuurlijkheid en ambitie heeft als diens militaire naamgenoot. In ieder geval zijn de relaties met de beste en grootste uitgevers en ontwikkelaars in de industrie nog steeds sterk. Iedereen is druk doende met het leveren van bestaande franchises en nieuwe IPs voor de PS3. Het werkelijke concrete nieuws zit 'm in de staart. Sony heeft inmiddels meer dan 10.000 devkits verscheept naar 208 bedrijven in elf verschillende landen. Dat is de grootste hoeveelheid ooit voor een Playstation-console. Lekker nieuws dus. -------------------------------------------------- Het is toch allemaal wat met de activiteit qua games op de Comic-Con. Je zou haast gaan denken dat het jaarlijkse stripboek-event omgevormd is naar een tegenhanger van de E3. Ook vandaag weer nieuws vanaf de Con, dit maal van Hideo Kojima. De geestelijk vader van onder andere de Metal Gear-franchise, heeft aangegeven dat MGS4 onmogelijk op een DVD zou passen. Het Bluray formaat van de PS3 zou absoluut noodzakelijk zijn voor de game. Hiermee lijkt Kojima terug te komen op een bewering van zeker driekwart jaar geleden, toen hij nog aangaf dat MGS4 ook mogelijk zou moeten zijn op de Xbox 360. Wellicht sprak hij destijds over de toenmalige toestand van de game en liggen de kaarten nu iets anders vanwege de constante doorontwikkeling. In ieder geval wordt de kans op een Xbox 360-port van de game hiermee wel aanzienlijk minder. Ander interessant nieuws is dat Sony de game hoe dan ook op een resolutie van 1080p wil laten draaien. Deze resolutie wordt enkel door de PS3 ondersteund. Sceptici beweerden al twee E3 shows geleden dat de 1080p resolutie alleen maar voor films gebruikt zou worden en dat het voor games simpelweg te zwaar zou zijn. Sony lijkt hier blijkbaar anders over te denken en we zijn zeer benieuwd of Kojima Productions die gedachte delen en 1080p ten uitvoer weten te brengen. Goed nieuws voor de individuen die volgend jaar naar de E3 afreizen, is dat MGS4 daar in speelbare vorm aanwezig zal zijn. Dit zou er op kunnen duiden dat we nog datzelfde jaar een release van de game mogen verwachten. Konami is er in ieder geval wel serieus mee bezig, zoals verwacht mag worden, want nog niet eerder is er zo'n groot team op een Metal Gear-project gezet. BRON: Gamer.nl Wat een nieuws. MGS luidt een tijdperk van 8GB+ games aan, Oh en wie is de enige die dat ondersteunt? Bewerkt: 27 juli 2006 door Mania-92 Reageren
meetlat Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik wil je pret niet bederven maar een xbox360 kan ook 8gb+ als ik me niet vergis 9GB max en met een hd-dvd drive 15gb. mar jah Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Ik wil je pret niet bederven maar een xbox360 kan ook 8gb+ als ik me niet vergis 9GB max en met een hd-dvd drive 15gb. mar jah Dan is het 9GB+, feit blijft dat het alleen op de PS3 kan. Reageren
Eli R Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Eh, blu-ray dvd's hebben 25 GB aan opslag ruimte op een enkele layer, op een dubbele gelayerde blu-ray disc kan 50 GB, 9GB. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 juli 2006 Rapport Geplaatst: 27 juli 2006 Eh, blu-ray dvd's hebben 25 GB aan opslag ruimte op een enkele layer, op een dubbele gelayerde blu-ray disc kan 50 GB, 9GB. Daarom kan een game van 9 GB of groter dus ook alleen op de ps3... Reageren
meetlat Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Niet dat ik dat k*t ding verdedig maar xbox360+hd-dvd drive is nog altijd 15gb en dual layer is 30GB dus xbox kan ook grote games aan maar dat zal nooit niet komen Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Niet dat ik dat k*t ding verdedig maar xbox360+hd-dvd drive is nog altijd 15gb en dual layer is 30GB dus xbox kan ook grote games aan maar dat zal nooit niet komen Nee want dat is een uitbreiding dus om die game te spelen moet je zo'n ding kopen... En niet veel mensen hebben dat. Reageren
Eli R Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 Microsoft heeft bekend gemaakt de HD-Drive toevoeging niet zal gebruiken voor games maar enkel en alleen voor films. Reageren
meetlat Geplaatst: 28 juli 2006 Rapport Geplaatst: 28 juli 2006 (bewerkt) Ahum ik citeer dus xbox kan ook grote games aan maar dat zal nooit niet komen Lezen is de boodschap Bewerkt: 28 juli 2006 door meetlat Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 en zo'n geweldige game kost dan ook wel de nodige centjes (denk aan 80 euro ) Reageren
Mania-92 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 en zo'n geweldige game kost dan ook wel de nodige centjes (denk aan 80 euro ) 1. Waar haal je dat vandaan? 2. Lulkoek 3. Broodje aap Reageren
Crifox Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) 80 euro is miss een beetje overdreven, maar zo'n nieuwe technologie moet toch geld kosten . Gewoon, redenering, verder intreseert mij die hele ps3 ook niet zo, is toch een kutding Bewerkt: 1 augustus 2006 door Crifox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.