Jump to content

Het grote: PS3 topic.

Recommended Posts

Geplaatst:
De draadloze controler bevat een Lite-On accu, deze accu kan ruim 30 uur mee. Je laad hem op doormiddel een bijgeleverde USB kabel, dit duurt maximaal 2 uur.

Ikkes.

oke bedankt ga morgen trouwens ps3 halen dna kost die 498 euro ;)

Ik raad je aan om met kabel te internetten want draadloos is niet altijd goed _O_ (teminste bij mij).

Verder wens ik je veel succes met je PS3!

En mijn PSN nick is: Karamanci_GTA

:cya:

Geplaatst:
Ik heb dit gevonden op Youtube, maar bestaat dit nu ook al...

Want het ziet er wel erg vet uit.

PlayStation Home is vanaf oktober 2007 beschikbaar voor de PlayStation 3. :tu:

Geplaatst:
Ik raad je aan om met kabel te internetten want draadloos is niet altijd goed _O_ (teminste bij mij).

Dit is totaal afhankelijk van wat voor een soort draadloze verbinding je hebt, als je een redelijk nieuwe heb zal dit geen enkel probleem opleveren.

Dat is Playstation Home, dit "fenomeen" zal oktober dit jaar uitkomen, het is nu dus nog niet beschikbaar, meer informatie over Playstation Home kan je hier vinden.
Geplaatst:

Dit is totaal afhankelijk van wat voor een soort draadloze verbinding je hebt, als je een redelijk nieuwe heb zal dit geen enkel probleem opleveren.

Dat is Playstation Home, dit "fenomeen" zal oktober dit jaar uitkomen, het is nu dus nog niet beschikbaar, meer informatie over Playstation Home kan je hier vinden.

Over mijn internet, Ik heb een Rauter van Belkin ertusen. Mijn computer loopt er ook op. Er zit net 1 dun plafond tussen. En dan heb je mijn Kamer al. Dus ik denk zo als ik het hoor. Dat het gewoon moet gaan lukken.

Geplaatst:

Ik heb een probleem, iedereen zegt dat de ps3 morgen in prijs verlaagd word, maar ik ben vanmiddag naar alle winkels geweest waar ze hem verkopen (mediamarkt, dixons, intertoys, bart smit) maar allemaal zeggen ze hier niks van te weten?? Wat nu? ik woon btw in Arnhem

Geplaatst:
Ik heb een probleem, iedereen zegt dat de ps3 morgen in prijs verlaagd word, maar ik ben vanmiddag naar alle winkels geweest waar ze hem verkopen (mediamarkt, dixons, intertoys, bart smit) maar allemaal zeggen ze hier niks van te weten?? Wat nu? ik woon btw in Arnhem
Gewoon even een weekje wachten. Officeel is de prijs al verlaagd én de Sony E3 Persconferentie is nu bezig, waar ze (volgensmij) nog is extra nadruk op die prijsverlaging gaan hameren, dan zullen die winkels hem wel verlagen. Anders bestel je hem gewoon op internet. :)
Geplaatst:
Gewoon even een weekje wachten. Officeel is de prijs al verlaagd én de Sony E3 Persconferentie is nu bezig, waar ze (volgensmij) nog is extra nadruk op die prijsverlaging gaan hameren, dan zullen die winkels hem wel verlagen. Anders bestel je hem gewoon op internet. :)

ik heb het vanmidag ook nagevraagd of die goed koper zou woden maar ze wisten er niks over gelukkig konden ze me wel vertellen dat het maar iets van te voren weten en het zou zomaar kunnen zei die gast.

Geplaatst:

het komt wel goed mensen ^^ de communicatie tussen sony en de shops zal wel weer shitzooi zijn. lol:P

Geplaatst: (bewerkt)
het komt wel goed mensen ^^ de communicatie tussen sony en de shops zal wel weer shitzooi zijn. lol:P

Ik was net bij de mediamarkt, helemaal blij om een ps3 te kopen, 30 werknemers in de winkel en niemand wist van de prijsverlaging :N wel vertelde ze me dat hij over een maand 10 euro in prijs word verlaagd... flink klote dus!!!

Ik woon in Arnhem, een vrij grote stad, ben gister langs alle winkels geweest waar de ps3 word verkocht, maar nee ze wisten helemaal niks van de prijsverlaging naar 499 die vandaag zou moeten komen?

Ik was net bij de mediamarkt (gaat om 9 uur open) en ook alle 30 werknemers daar wisten er helemaal niks van, wel word over 1 maand de prijs 10 euro verlaagd... Flink shit dus!!!

Wie kan mij een bevestiging geven dat de ps3 in prijs word verlaagd, want ik geloof er eigenlijk niks meer van... Is er al een officiele bevestiging van sony? Zoja zou ik die graag zien... En misschien kan iemand me vertellen waar ik de ps3 wel voor 499 euro kan halen? Heel erg bedankt alvast.

Bewerkt: door Jowx

Oh ja ik wist niet eens of de PS3 werd verlaagt in haar prijs ik dacht dat hij gewoon 599 euro bleef zoals gewoonlijk :tu::tu: dus ik DENK dat hij niet word verlaagd maar ik weet het NIET zeker :puh::P

Bewerkt: door Cpt.Winters

Ik heb net even rond gebeld naar verschillende winkels die een PS3 verkopen. Allemaal konden zij mij zeggen dat ze wachten op de meeting van Sony Computer Enternainment Europe op de E3 vanavond. Hier word dan zeer waarschijnlijk ook aangekondigd dat hij in prijs gaat dalen, maar wanneer is tot dusver onbekend. Maar de 12 juli 2007 was dus helaas te voorbarig, maar met geluk morgen dus al.

Bewerkt: door Ikkes
Geplaatst:

Ik ben net bij de music store geweest en die kon mij vertellen dat ze er hele druk mee bezig zijn hij krijgt vandaga nog te horen hoe of wat.

Geplaatst:
Ik heb net even rond gebeld naar verschillende winkels die een PS3 verkopen. Allemaal konden zij mij zeggen dat ze wachten op de meeting van Sony Computer Enternainment op de E3 vanavond. Hier word dan zeer waarschijnlijk ook aangekondigd dat hij in prijs gaat dalen, maar wanneer is tot dusver wederom onbekend. Maar de 12 juli 2007 was dus helaas te voorbarig.

Ja heel jammer dus... Ik had er graag een gekocht vandaag, pech dus.

Geplaatst:

Vanavond/vannacht onze tijd staat er op de E3 in de planning dat Sony Computer Entertainment Europe een meeting houdt met europeese journalisten. Hier gaan ze ook een aankondiging doen, waarschijnlijk is dit dus de prijsverlaging in Europa. Tot vannacht is de PS3 dus nog sowieso €599.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...