Mania-92 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 leuk voor tokyo maar wat hebben wij er aan ? Wat hebben wij aan de E3? Slaat echt nergens op... Reageren
meetlat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 4) bij de ps2 moet je een expantionbay kopen die ik bijna nergens vind + dat het dan niet draadloos is wanneer heb ik gezegd dat 't niet verkrijgbaar was ? Ga zo door met logisch nadenken! Bedankt zal ik doen, Reageren
Yohan Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 leuk voor tokyo maar wat hebben wij er aan ? Wat hebben wij aan de E3? Slaat echt nergens op... Vergeet niet dat de Tokyo Game Show ook een belangrijk game event is, en daarom niet onder doet voor de E3. Op dit event maakt Nintendo waarschijnlijk bekend wanneer de Wii nou echt uitkomt! Plus dat de GameKings weer lol gaan hebben in Tokyo en ik daar elk jaar weer met plezier naar kijk... Reageren
Jowx Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 1) Dat maak je voor jezelf uit, in mijn geval ps3En ik heb wel degelijk over nagedacht om een xbox360 te kopen, maar ik ben er niets mee omdat ik dan zo'n stuk of 100games wegsmijt, EN NEE IK HOUD ME PS2 DAN NIET BIJ (omdat ik dan altijd die draden moet gaan liggen veranderen) en heb ik niet aan mezelf te danken, de ventilator werkt gwwn niet meer en ga geen 80€ betalen omdat je zelf der 1 van een pc kan tegen plakken. dvd kan je ook nog op een blu ray speler bezien wanneer heb ik gezegd dat 't niet verkrijgbaar was ? zo ja, nog voor dat ze er waren waarschijnlijk, ik heb zels nog gepost dak een blu-ray schijfje had zien staan in de winkel voor 26€ mijn argumenten gaan nergens over, effie denken ik heb der geen omdat ik ze niet opzoek ook. ik moet een playstation 3 punt uit (zie vorige post's voor de redenen), ik kom hier alleen om nieuws te lezen en om als 'iets' te worden aanzien. Enneuh hydra-hunter-cheata leer eerst is blu-ray schrijven.... Gepost onder het motto, ''wie het hardst schreeuwt is het bangst voor de nederlaag''. Het is trouwens Blu ray, dus als je een ander zo nodig op zijn fouten moet wijzen moet je het zelf wel goed doen.. [Ontopic] 1) Het ging erom dat je argumenten zou opnoemen om exclusief voor de PS3 te kiezen, dit is trouwens ook pas 3x gezegd, misschien dat je het nu wel snapt en anders zeggen we het straks nog een keertje. 2) Eerst zeg je dat je je PS2 niet bijhoudt, dan zeg je dat je het niet aan jezelf te danken hebt. Dat klopt dus al niet meer, maar dat zijn we bij de meeste post wel gewend. 3) Heeft iemand gezegd dat dat niet kan dan? Maar waarom zou ik een Blu ray speler aanschaffen voor het afspelen van een DVD als ik een DVD speler in de kast heb staan? 4) Een paar posts geleden heb je getypt dat ze bijna niet te verkrijgen zijn, wat is de connectie tussen online gamen op de PS2 en een Blu ray schijfje van €26 ? 5) Je argumenten gaan idd nergens over, goed dat je dat zelf ook in ziet. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) ik heb een super coole game voor de ps3 gebonden http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?si...&pid=930092 zou je dan ook je kaarten voor hogere kaaarten kunnen kopen in de winkel en dan online tegen andere vechten en meetlat : 1. ik heb disleksie of hoe dat ook schrijft 2. maak jij nooit spellings fouten ? Bewerkt: 6 juli 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
meetlat Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 1) Dat maak je voor jezelf uit, in mijn geval ps3En ik heb wel degelijk over nagedacht om een xbox360 te kopen, maar ik ben er niets mee omdat ik dan zo'n stuk of 100games wegsmijt, EN NEE IK HOUD ME PS2 DAN NIET BIJ (omdat ik dan altijd die draden moet gaan liggen veranderen) en heb ik niet aan mezelf te danken, de ventilator werkt gwwn niet meer en ga geen 80€ betalen omdat je zelf der 1 van een pc kan tegen plakken. dvd kan je ook nog op een blu ray speler bezien wanneer heb ik gezegd dat 't niet verkrijgbaar was ? zo ja, nog voor dat ze er waren waarschijnlijk, ik heb zels nog gepost dak een blu-ray schijfje had zien staan in de winkel voor 26€ mijn argumenten gaan nergens over, effie denken ik heb der geen omdat ik ze niet opzoek ook. ik moet een playstation 3 punt uit (zie vorige post's voor de redenen), ik kom hier alleen om nieuws te lezen en om als 'iets' te worden aanzien. Enneuh hydra-hunter-cheata leer eerst is blu-ray schrijven.... Gepost onder het motto, ''wie het hardst schreeuwt is het bangst voor de nederlaag''. Het is trouwens Blu ray, dus als je een ander zo nodig op zijn fouten moet wijzen moet je het zelf wel goed doen.. [Ontopic] 1) Het ging erom dat je argumenten zou opnoemen om exclusief voor de PS3 te kiezen, dit is trouwens ook pas 3x gezegd, misschien dat je het nu wel snapt en anders zeggen we het straks nog een keertje. 2) Eerst zeg je dat je je PS2 niet bijhoudt, dan zeg je dat je het niet aan jezelf te danken hebt. Dat klopt dus al niet meer, maar dat zijn we bij de meeste post wel gewend. 3) Heeft iemand gezegd dat dat niet kan dan? Maar waarom zou ik een Blu ray speler aanschaffen voor het afspelen van een DVD als ik een DVD speler in de kast heb staan? 4) Een paar posts geleden heb je getypt dat ze bijna niet te verkrijgen zijn, wat is de connectie tussen online gamen op de PS2 en een Blu ray schijfje van €26 ? 5) Je argumenten gaan idd nergens over, goed dat je dat zelf ook in ziet. Ok, 1 ik kan niet rieken dat jij dyslectie hebt en ja ik schrijf ook fouten. Ik zeg gewoon dat je die die expantionbay's hier niet veel ziet in de winkel. en dat van mijn ps2, volgens mij kan je het niet goed volgen, maar die ventilator was stuk gegaan, en koste 80€ voor te maken, en over 5maanden is er een ps3 :s liever ps3 dan maar en tijd terwijl appart ventilatortje aan me ps2 ipv 80€ wegsmijten... Reageren
Yohan Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Maare het is dan toch goedkoper om je Ps2 games met de Ps2 te blijven spelen? Ik bedoel 80euro weegt niet op tegen de 500/600... Of begrijp ik je nu verkeerd? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Maare het is dan toch goedkoper om je Ps2 games met de Ps2 te blijven spelen?Ik bedoel 80euro weegt niet op tegen de 500/600... Of begrijp ik je nu verkeerd? 80 euro is wel veel geld hoor en als je het nog even met een andere manier kan doen .. en hij gaat toch de PS3 kopen en daar kan hij ook zijn games op spel (ps2 ) Bewerkt: 7 juli 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Jowx Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Maare het is dan toch goedkoper om je Ps2 games met de Ps2 te blijven spelen? Ik bedoel 80euro weegt niet op tegen de 500/600... Of begrijp ik je nu verkeerd? 80 euro is wel veel geld hoor Klopt, maar het weegt niet op tegen 600 euro. Als je als argument geeft om de PS3 te kiezen zodat je PS2 spellen kan spelen is het beter om daarvoor 80 euro te betalen dan 600 euro. -------------------------------------------------- Immersion zet de druk op de ketel Immersion; het bedrijf wat bijna iedereen aanklaagt voor gebruiken van hun patenten heeft de druk op de ketel gezet. Zij zijn echt een campagne aan het voeren om Sony zover te krijgen dat ze de boete betalen en de rumble functie ook in de PS3 controller te plaatsen samen met de tilt functie. Ze hebben nu een poll op het internet gezet en vragen de gamers hun mening te geven wat Sony moet doen. Ze vragen bijvoorbeeld: Waarom vind je dat er een rumble functie in een controller moet? Mogelijke antwoorden zijn: het maakt games leuker om te spelen door de rumble functie speel ik beter door de rumble funtie speel ik veel langer Ook stellen ze de vraag: Als er geen rumblefunctie in de PS3 zit koop je dan nog een PS3 of koop je liever een xbox360 of Wii die wel een rumblefunctie hebben? Immersion is een bedrijf die leeft van patenten en houd met argusogen in de gaten welke bedrijven technieken gebruiken die maar de schijn hebben dat ze gebasseerd zijn op de patenten van Immersion. Sony en Microsoft zijn al aangeklaagd , Micro heeft zich uitgekocht en 10 % van de aandelen van Immersion overgenomen. Ook is Immersion aan het bekijken of ze Nintendo ook nog voor de rechter slepen.. Sony is nog steeds in een rechtzaak met Immersion verwikkeld en immersion heeft in 2004 een rechtzaak gewonnen , maar Sony heeft nog niet opgegeven en heeft nog rechtzaken lopen tegen Immersion. Immersion heeft al eerder aan Sony gevraagd gewoon te betalen en te stoppen met het voeren van rechtszaken, en heeft al "hulp" aangeboden om toch een rumble functie in de PS3 controller in te bouwen, maar dan moet Sony wel de boete van de rechtzaak uit 2004 betalen. Immersion is nu bezig door het bespelen van de gamers en de developers Sony zover te krijgen dat zij ingaan op de voorstellen van Immersion, dus gaan betalen en de technieken van Immersion gaan toepassen in de PS3 controller, wat Immersion veel geld gaat opleveren. Of Sony ingaat op de slinks gevoerde "dwang" van Immersion is nog niet bekend. Bron: PS3Focus -------------------------------------------------- Reageren
SamShine Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Een advies voor Sony: Doe wat voor de gamers het beste is! Reageren
meetlat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Jowx zij snappen me eindelijk, waarom moet jij nu weer moeilijk gaan doen :s het is gewoon dat die ps2 oud is, tis nog 1van bij de launch, en die 80€ kan ilk beter in een ps3 investeren dan in een oud krel dat het zeker nog 5maanden red. Dat vind ik wel achterbaks hoor van Immersion Bewerkt: 7 juli 2006 door meetlat Reageren
Jowx Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Jowx zij snappen me eindelijk, waarom moet jij nu weer moeilijk gaan doen :s het is gewoon dat die ps2 oud is, tis nog 1van bij de launch, en die 80€ kan ilk beter in een ps3 investeren dan in een oud krel dat het zeker nog 5maanden red. Wie is ''zij''? Tegenwoordig is de PS2 voor ongeveer €100 te verkrijgen, als jij dan €600 wilt betalen om je PS2 spellen mee te spelen ben je toch gestoord of niet..? Daar doel ik op, dat het argument om een PS3 aan te schaffen om PS2 spellen te spelen nergens op slaat. En als een discussie voeren moeilijk doen is, dan zal je me hier nog heel veel moeilijk zien doen. Reageren
Yohan Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Misschien zorgt Immersion er op deze manier wel voor dat de tilt en rumble erin worden gezet das dan toch goed nieuws? Hopelijk doet Sony weer is het juiste en kijkt het naar wat de gamers willen! Reageren
meetlat Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Het is sony zijn console niet die van Immersion en zij zijn hydra-hunter-cheata en Yohan ook denk ik. Maar ik wil gewoon liever die ps3 dan een nieuwe ps2 is dat nu zo moeilijk :s Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Misschien zorgt Immersion er op deze manier wel voor dat de tilt en rumble erin worden gezet das dan toch goed nieuws? Hopelijk doet Sony weer is het juiste en kijkt het naar wat de gamers willen! Rumble functie. Geweldig hoor... Eens in het uur een klein trilletje? Wat voegt het toe? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.