Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Noem me gek, maar ik vind het dat toch een beetje extra feeling meegeeft...

Als ik tegen iets aanbots tijdens een racegame en ik voel trillingen vind ik dit leuk, over een hobbeltje gaan (trilt ie ook) het voegt toch een soort van realisme toe, want in een echte auto voel je het ook als je over een hobbel heen rijd. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is sony zijn console niet die van Immersion

en zij zijn hydra-hunter-cheata en Yohan ook denk ik.

Maar ik wil gewoon liever die ps3 dan een nieuwe ps2 is dat nu zo moeilijk :s

Jij snapt niet waar ik op doel, jij geeft als argument om een PS3 te halen om PS2 games te spelen. Dat jij een PS3 wil heeft daar niks mee te maken, je argument klopt niet. Dáár doel ik op, dat je een PS3 wil hebben was wel duidelijk hoor.. (Dit ga ik nog 5x typen, let maar op.. :cab:)[/font]

En ik denk dat je de post van Yohan niet snapt, want hij snapt jou ook niet.

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

gaat nu de andere functie weg met die sensoren of zooiets ? :-(

Volgens Sony kon je de tilt sensoren niet met de rumble feature combineren, later bleek dit gewoon een smoesje te zijn om de verloren rechtzaak weg te dompelen.

Er zit nu officieel nog geen rumble feature in de PS3, misschien dat Sony mee speelt met hety spelletje van Immerson en dat ze hem er op het laatste moment nog in doen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien zorgt Immersion er op deze manier wel voor dat de tilt en rumble erin worden gezet das dan toch goed nieuws? :)

Hopelijk doet Sony weer is het juiste en kijkt het naar wat de gamers willen!

Rumble functie. :cab: Geweldig hoor... Eens in het uur een klein trilletje? Wat voegt het toe? :cab:

Dat heb je al eens gezegd en toen had ik het volgende antwoord gegeven, maar dat heb je gewoon genegeerd :cab:

Het is bull shit om een console niet te kopen omdat er geen rumble inzit wat eens in het uur begint te trillen. :{

Ik vind de rumble functie eerlijk gezegd maar irritant ik zat laatst fifa world cup te spelen begint dat pokke ding te trillen.

Je kunt het ook uitzetten.

Ik denk trouwens ook altijd dat dat ding helemaal niet zo vaak trilt, maar meestal valt het je niet op. Als je het daarna uitzet, valt het wel op dat ie opeens niet meer trilt. Bijvoorbeeld bij het spelen van GTA trilt de controller veel vaker dan je denkt. Als je schiet of over een hobbeltje rijdt trilt hij al en je gaat mij niet vertellen dat je maar één keer per uur schiet of rijdt (in GTA dus). Ik vind het in ieder geval een fijne toevoeging waardoor je meer het gevoel krijgt echt in die game te zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

maar hydra-hunter-cheata heeft het tog verklaard in die post der onder, en ik doe vanaf nu gewwonweg geen moeite meer om u duidelijk te maken dat mijn ps2 een rot stuk plastic is waar ik nog maar 5maanden mee wil doen om dan eens iets geheel nieuws te halen.

Link to comment
Delen op andere websites

maar hydra-hunter-cheata heeft het tog verklaard in die post der onder, en ik doe vanaf nu gewwonweg geen moeite meer om u duidelijk te maken dat mijn ps2 een rot stuk plastic is waar ik nog maar 5maanden mee wil doen om dan eens iets geheel nieuws te halen.

Ik kan net zo goed tegen een blok beton praten.. :7

Daar ging het niet om.. Dat er trouwens een ander lid jouw posts moet verklaren zegt al genoeg.. :sst:

--------------------------------------------------

Beelden van PS3 game Project Gray Company

Deze nog onbekende titel laat nu eindelijk is wat beeld materiaal van zich los, een paar screenshots en atwork.

Volgens Steve Gray, producent van het spel, zal Project Gray

Company plaats vinden in een reusachtige open wereld, je bent helemaal vrij en kunt gaan en staan waar je zelf wilt.

De figuren in de game zijn net ze intelligent als figuren uit de sims (dezelfde technologie word hier gebruikt).

Deze game is al 1 jaar in ontwikkeling en zal nu steeds vaker in het nieuws komen met video´s en beelden!!

De speler zal de keus hebben om de geschiedenis van het spel te volgen, of het milieu van het spel

vrij te verkennen. Dit is nog maar het begin van alle info over de game.

Bron: PS3Focus

--------------------------------------------------

Voor de screens die er imo erg goed uit zien kan je » hier « terecht. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Damn de screens zien er inderdaad zeer veel belovend uit, waarom heb ik nou het gevoel dat weer een zoveelste MMO game word... :puh:

Niet dat dat slecht is hoor ik ben er een groot fan van, hopelijk zetten dan wel het genre opnieuw op de kaart en bieden ze iets nieuws.

De game ziet er erg duister uit, erg cool stijltje, :Y

Link to comment
Delen op andere websites

mss. een vraag maar vinen julie de ps3 niet een beetje te groot ? :N:{

Misschien een beetje, maar als hij de graphics levert waarover word opgeschept lijkt me dat geen probleem toch, stopte ook niemand bij het kopen van een Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

--------------------------------------------------

Sony over hun online plannen

Wat je allemaal kan met het nieuwe online netwerk rond PlayStation is onduidelijk, maar Sony laat nu al wel wat meer los.

Zo ziet Sony PlayStation World als het platform om games (en andere inhoud) betaald aan te bieden. Het gaat daarbij niet alleen om spullen van Sony zelf, maar juist ook van andere uitgevers/ontwikkelaars, die via (volgens Sony laagdrempelige) systeem games aan de man kan brengen.

Het biedt spelmakers een goede omgeving om nieuwe ideeën uit te proberen en snel te zien of deze aanslaan of niet. Aldus Sony. De consolegigant neemt zelf het voortouw en heeft al een flink aantal teams aan het werk gezet om games voor PlayStation World aan de man te brengen; aldus John Hight, afdelingshoofd External Production bij Sony

Sony kijkt natuurlijk ook rond bij spelontwikkelaars en is vooral op zoek naar nieuwe frisse ideeën die gebruik maken van de unieke functies die de PS3 biedt (lees games die niet mogelijk zijn op de Xbox 360).

Inmiddels kunnen spelontwikkelaars al doorontwikkelde spelideeën aanbieden bij Sony

Bron: GameZ

--------------------------------------------------

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...