Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

En dan, wat was er voor de xbox met xbox live, juist ja een ps2 die op internet kon, microsoft heeft dit alleen maar verbeterd en uitgebrijd met zijn eerste xbox en er nadien geld voor gevraagd.

Maar 1dingetje snap ik niet, de ps3 van 60GB zouw tog ms pro duo kunnen lezen, waar zit die reader dan :s ik heb hem nog nergens gezien....

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor waren er ook console's die online kunnen schat! :klap:

En 600GB harddisk lijkt me iets te overdreven! Verder snap ik je post niet...

Maar speciaal voor jou:

---

Backwards Compatibillity nog steeds erg belangrijk voor Sony

Op de Playstation 2 waren alle games van de vorige Playstation speelbaar en het leek dan ook bijna logisch dat dit bij andere consoles ook zou gebeuren. Nu de Xbox 360 maar een beperkt aantal Xbox games speelbaar maakt, was het ook nog maar afwachten hoe de Cell-processor van de Playstation 3 alle Playstation en Playstation 2 games aan zou kunnen.

In een interview met Tom Reeves, van chipfabrikant IBM, liet het bedrijf zich uit over hoe belangrijk de Backwards Compatibillity voor Sony is. IBM is medefabrikant van de bijzonder Cell processer, het hart van de Playstation 3. Sony heeft volgens Reeves geen kosten bespaard voor kwaliteit:

“Most chips that go into the consumer marketplace on things such as camcorders or DVD players aren’t burned in. But you can add burn-in and improve reliability 5x to 10x. It’s extra cost. Certainly, a company like Sony adds that in.”

Met een flink aantal spellen die uit zijn gekomen voor de PS en PS2, heeft Sony al een rijk aanbod aan kwaliteitsspellen klaarliggen voordat de Playstation 3 uitkomt. Het bedrijf heeft er dan ook op gehamerd dat alle spellen het moeten doen. Wanneer er zelfs maar 40 oude Playstation-spellen niet zouden werken was het niet goed genoeg:

“Sony is very concerned about quality and backward compatibility. They want to get this right. They tested game after game after game. When there were about 40 PlayStation 1 games that didn’t work properly, that didn’t pass their criteria for quality.”

Bron:Gamer.nl

---

Doe er mee wat je wilt!

Bewerkt: door Big-Loser
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, die 600 was een foutje maar ze zijden tog dat het model van 60GB memory stick's van de psp kan lezen, maar waar zit die memory stick reader, ik heb hem nog op geen 1 foto gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

oooh, bedoel je nog dat korte stukje of heel dat grijs zo ? dat kort zeker neem ik aan. maar welke site dan ? heb format c gedaan, favorieten en al zijn weg.

nog 5 dagen en ik ben al een jaar member :puh:

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

In de >Hoofdpost< staan alle spes en andere info dus was he misschien eens handig om daar eens te gaan kijken. Klik dus op de link voor alle tot nog toe bekende info over de Playstation 3. ;)

Om het je gemakkelijk te maken

PowerPC-base Core @3.2GHz

Velaro. :cya:

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Nee want al gehoord van dual core ? wel die cell heeft 8core's dus das 4x sneller als een dualcore en 8x als een gewone pc. _O_

cell_6jp.jpg

Tel maar :-)

En dat is wel beter dan de ps2 want als ik in black der aantoega vertraagd heel dat beeld en al :puh: dus....

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Damn!!! waarom bouwen ze die dingen niet gewoon in een normale pc? en waarom komt het niet in windows vista?

dan zal alles namelijk wel heel snel lopen... hij heeft denk ik ook wel een forse koeling nodig of niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Er was een hele reportage bij GameKings over "Wat is een next-gen PC"

Dual Processors werden ook genoemd, verder onder andere nog SLi (voor 2 grafische kaarten). De man wist te concluderen dat alles verdubbeld werd, 2 geluidskaarten en nog veel meer.

Kortom in de nieuwe PC's zullen die dingen ook wel gaan zitten denk ik.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Die dualcore was nog maar net nieuw, en ze staan der al met nano, daardoor kon sony 8core's op 1chipje proppen, nog heel nieuw dus, daarom zit het voorlopig nog niet in een pc, de generatie pc's die na de generatie nu komen (de nieuwe) die zijn pas chik, hdd's van terrabyte's (1terra = 1000gig) en de pocessors gaan op neuronen werken ofzo, miljarden van die dingen, zoals wij in onze kop hebben zitten, dus 1x game spelen tegen de pc, en hij weet hoe jij tewerk gaat.

ik kan nu wel geen bron geven maar ik heb zo iets ongeveer ergens gelezen, als ik 't terugvind zal ik ze posten. (het is uiteraard nietiets voor morgen die neuronen.)

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...