Jump to content

Het grote: PS3 topic.


Trax

Recommended Posts

Jowx heeft 't niet voor die snufjes, hij heeft liever iets waar je meer 1ding mee kan doen en dat 400€ kost ipv iets dat 10x zoveel kan en maar 200€ meer kost. trouwens die xbox360 is 400€ en dan die hd-dvd maakt 600€ dus microsoft heeft weer eens aan 't geld liggen denken, wat microsoft in 2x doet doet sony in 1keer.

en met logisch moet je niet mij bedoelen want ik heb 't idee van 360 en wii in 1 niet bedagd en zelfs niets over gezegd.

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Nee Microsoft geeft de consument een keus Sony niet.

Sony bouwt de Blu Ray speler er standaard in.

Microsoft geeft mensen zelf de keus, koop ik er wel 1 of niet 1.

Hup Microsoft.. :Y

Enne Meetlat,

Jowx is niet de enige, de grote hoeveelheid consumenten hoeft al die extra dingen niet... ;) (dit is al uit verschillende peilingen gebleken)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee Microsoft geeft de consument een keus Sony niet.

Sony bouwt de Blu Ray speler er standaard in.

Microsoft geeft mensen zelf de keus, koop ik er wel 1 of niet 1.

Hup Microsoft.. :Y

Sorry maar je maakt een fout. Sony heeft Blu-ray erin gezet om de ontwikkelaars meer ruimte voor hun spellen te geven. Als ze een Blu-ray lezer los zouden verkopen zouden sommige gamens niet werken...

Link to comment
Delen op andere websites

Ok laat ik het dan zo zeggen.

Sony had sowieso nog geen overprijste Blu ray techniek moeten gaan gebruiken en het nog even bij de DVD's moeten houden, hier passen nog voldoende games op en anders heb je altijd nog de optie om 1 op 2 DVD's te zetten. Meerderheid heeft aangegeven niet blij te wezen met de Blu Ray techniek die in de Playstation 3 zit.

Zo goed? :)

Bewerkt: door Yohan
Link to comment
Delen op andere websites

Ok laat ik het dan zo zeggen.

Sony had sowieso nog geen overprijste Blu ray techniek moeten gaan gebruiken en het nog even bij de DVD's moeten houden, hier passen nog voldoende games op en anders heb je altijd nog de optie om 2 DVD's op 1 game te zetten. Meerderheid heeft aangegeven niet blij te wezen met de Blu Ray techniek die in de Playstation 3 zit.

Zo goed? :)

:Y Perfect, zelf had ik ook graag DVD9 gezien in de PS3. Desnoods 2 ingangen zodat je voor minder geld meer opslagruimte hebt!

Link to comment
Delen op andere websites

en met logisch moet je niet mij bedoelen want ik heb 't idee van 360 en wii in 1 niet bedagd en zelfs niets over gezegd.

Waarom voel je je dan aangesproken? En je hebt btw gezegd dat het klopte, dus wat je net zei klopte wederom niet. ^_^

Awel dan :D dan klopt het tog
Jowx heeft 't niet voor die snufjes, hij heeft liever iets waar je meer 1ding mee kan doen en dat 400€ kost ipv iets dat 10x zoveel kan en maar 200€ meer kost. trouwens die xbox360 is 400€ en dan die hd-dvd maakt 600€ dus microsoft heeft weer eens aan 't geld liggen denken, wat microsoft in 2x doet doet sony in 1keer.

En zo nog veel meer andere gamers, hierbij verwijs ik je nogmaals naar het voobeeld van de PSP. (Als je dat alweer vergeten was, wat ik wel verwacht, kan je dat op een paar pagina's terug vinden.)

Zoals Yohan al zei, Microsoft dringt het niet aan de consument op, Sony doet dat dus wel.

@Big-Loser:

Sony heeft Blu-ray erin gezet om met de DVD te gaan concurreren, ze hebben te veel ruimte in hun kas die ze willen opvullen met het geld van de consument. Dat ze daarbij ontwikkelaars ''meer ruimte'' geven is een leuk excuus, maar zolang er genoeg ruimte op andere media is hebben we er niks aan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe informatie Playstation 3

Sony heeft recent een vraag&antwoord gesprek gehad me SCEE. De informatie die hierin is besproken is echter uitgelekt. Er is nu o.a. bekend dat standaard USB adaptoren in de PlayStation 3 kunnen worden geplugd. 11 November komt de console in Japan uit, 17 november kunnen we de console hier in Europa verwachten. Helaas dus geen gelijktijdige release. Een klacht bij de Xbox 360 is dat de console te heet wordt en te veel geluid maakt. De Playstation 3 heeft een geluidsniveau van 29 decibel (!). Dit komt neer op de stilte die je hebt in een bibliotheek, of zacht gefluister. Voor de eerste drie weken van de launch zullen er 2.000.000 units verscheept worden naar Europa en Amerika. Voor het eind van december zullen dat er 4.000.000 zijn, en het eind van Maart 2007 komt dat aantal neer op 6.000.000. Wees dus maar niet bang dat je te laat bent met het kopen van je console, want lang hoef je niet te wachten.

BRON

M.Gordon :cya::cya::cya:

Link to comment
Delen op andere websites

:s als ik me niet vergis is 120decibel een opstijgendvliegtuig, dan zal 20decibel wel niet een bibliotheek zijn hoor :?

maar ik zij "Awel dan :D dan klopt het tog" omdat iemand zij dat het een wii en xbox360 in een is, en nadien en ook de prijs van die 2 ineen, ik had het meer over die prijs .... vond zelf maar slecht idee er een 360 bij te betrekken en wii spreek ik nie over.

En ik ben 1jaar member :D

Bewerkt: door meetlat
Link to comment
Delen op andere websites

Was al bekend VforV :Y Maar ik wil wel nog wat in het daglicht brengen: De PS3 gaat 5 KG wegen! Vinden jullie dat niet een beetje zwaar? Je kan denken: Ik verplaats hem 1x en dan maakt het gewicht niet veel uit... Maar toch vind ik het nogal veel!

Wat is jullie mening daarover?

Link to comment
Delen op andere websites

Gewicht maakt niets uit, dat ding staat onder je tv en het blijft daar tot het naar de eeuwige schroot velden gaat, misschiem verplaats je hem ooit eens naar een andere tv maar zo vaak....

Link to comment
Delen op andere websites

Was al bekend VforV :Y Maar ik wil wel nog wat in het daglicht brengen: De PS3 gaat 5 KG wegen! Vinden jullie dat niet een beetje zwaar? Je kan denken: Ik verplaats hem 1x en dan maakt het gewicht niet veel uit... Maar toch vind ik het nogal veel!

Wat is jullie mening daarover?

Word je groot en sterk van. :7:7

@M.Gordon, info lijkt me fake:

1. Bij geen enkele gamesite staat er wat over.

2. Site is slecht gemaakt en lelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Best logisch dat ie wat zwaar is, als je ziet wat er allemaal ingaat(zit).

Maar aan het gewicht kan ik me niet storen, ik zet hem neer, til hem als ik ga schoonmaken en zet hem dan weer neer geen probleem dus. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...