Hayte Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 27 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD Ik zou de Murciélago niet kopen, ik weet niet of je er als is mee gereden hebt bij de Grand Tour special event, maar hij is heel erg slecht in de bochten. Ik vindt het persoonlijke niet zo'n goede racewagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 27 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2010 Ik heb met die Gallardo gereden, en die reed echt onwijs lekker in de bochten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik ben op dit moment Niveau 11, heb net een of andere Honda Civic racewagen uit '87 gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 DIE IS ZO ONGELOFELIJK SNEL xD xD xD Heb ik de jaren 80 race mee gedaan, en jezus, had een voorsprong van over de 15 seconden xD Ik hou van Civic's, prachtige auto's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rienie Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Net een game sessie van 6 uur achter de rug. Alleen nog niet zoveel progressie gemaakt. Zit nu pas level 10. Wie weet een snelle manier voor geld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Net een game sessie van 6 uur achter de rug. Alleen nog niet zoveel progressie gemaakt. Zit nu pas level 10. Wie weet een snelle manier voor geld? Je licenties en special events als eerste doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrIndependent Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Is GT5 ook leuk om te spelen met een controller? Of is een stuur echt aan te raden? Zoja kan iemand voor mij een lekker prijsje vinden met een Logitech stuurtje? Bewerkt: 28 november 2010 door MrIndependent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Nu level 13, ben bezig met de AMG cursus @ nurnburgring, met de SLS AMG. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb nu een RS6 Avant met alles tot het maximum getuned. Zo geniaal om tegen Ford GT's, Le Mans wagen en weet ik wel niet wat met een stationbak aan te komen en dan als eerste wegspurten en winnen. En dan ook nog 400 km/h gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Weet iemand nog een auto om makklijk de Gran Turismo kampioenschappen mee te halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD Ik wil je op twee dingen niet teleur stellen. 1) De ST heeft niet de groene kleur die de RS wel heeft (heel groot verschil tussen die twee) en 2) De Murciélago heeft al zo'n gifgroene kleur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Ik zag vandaag de Bugatti Veyron bij de occasie dealer, hij kostte 2 miljoen, was zwart en had 0 km. Had jammer genoeg maar 500 000. Ik had vandaag een race gewonnen met een voorsprong van 1 minuut met die Civic. Bewerkt: 28 november 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik ben aan het sparen voor een Ford Focus ST en een Lambo Murciélago Super Veloce. De Ford Focus ST koop ik in groen (omdat dat zo'n kinky tint groen is), en dan spuit ik m'n SV om in die kleur. Lijkt me echt kick-ass xD Ik wil je op twee dingen niet teleur stellen. 1) De ST heeft niet de groene kleur die de RS wel heeft (heel groot verschil tussen die twee) en 2) De Murciélago heeft al zo'n gifgroene kleur. Oh. De Murciélago SV heeft niet zo'n kleur, als ik me niet vergis. Dus moet ik maar twee Murciélago's kopen. Één SV, één "normale" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Vinden jullie ook niet dat er nogal veel events zijn waarvoor je speciale wagens nodig hebt die je bijna nergens kunt vinden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.