Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ja, dat gevoel heb ik ook. Heeft iemand toevallig een pick-up truck die hij wilt ruilen tegen een prachtige Honda Civic racewagen waarmee je alle oldtimer races kan winnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb er wel eentje staan van 135 Pk. Geïnteresseerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Heeft GT5 dezelfde schijt dealer gedeuns als GT:PSP(om de 2 dagen andere dealers)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Jup, welke auto wil je? xD Ik zal hem dan wel moeten tunen, wil ik die race winnen, of niet? @Hierboven; Ja, en nee. De premium wagens zijn net als bij GT3 en 4 enzo netjes verpakt in een normale Dealership, máár, de overige 800 zoveel auto's die Standaard zijn zijn alleen te verkrijgen via de Used Dealership (wat vergelijkbaar is met de GT PSP dealership) of via het winnen van events. Maar deze heb je wel nodig voor bepaalde events. Wat best wel lastig is als je maar 6 auto's kan gebruiken uit een totaal van 800 Bewerkt: 28 november 2010 door Hayte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ja, dat gevoel heb ik ook. Heeft iemand toevallig een pick-up truck die hij wilt ruilen tegen een prachtige Honda Civic racewagen waarmee je alle oldtimer races kan winnen? Occasions denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Jup, welke auto wil je? xD Ik zal hem dan wel moeten tunen, wil ik die race winnen, of niet? Welke heb je? En je zal hem waarschijnlijk wel moeten tunen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Jup, welke auto wil je? xD Ik zal hem dan wel moeten tunen, wil ik die race winnen, of niet? @Hierboven; Ja, en nee. De premium wagens zijn net als bij GT3 en 4 enzo netjes verpakt in een normale Dealership, máár, de overige 800 zoveel auto's die Standaard zijn zijn alleen te verkrijgen via de Used Dealership (wat vergelijkbaar is met de GT PSP dealership) of via het winnen van events. Maar deze heb je wel nodig voor bepaalde events. Wat best wel lastig is als je maar 6 auto's kan gebruiken uit een totaal van 800 Dat kan ik nog wel over mijn borst strijken. Had een graf hekel aan de manier qua dealers in GT:PSP. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Euh, ik heb een shitload aan wagens. Welke precies weet ik ook niet. Ik heb een Yaris Turbo waarmee je de Yaris kan golden, ik heb een lichtelijk getunede Mini waar je de Mini race mee kan voltooien, je zegt maar wat je nodig hebt en ik kijk wel wat ik kan doen xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Ik heb nog wel een Yaris nodig voor een event. Als je wilt krijg je hem terug nadat ik klaar ben met het event. Is het wel goed als ik morgen dan die Pick-Up truck geef? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Jup, ik heb vandaag ook geen tijd om je die yaris te geven hoor xD En ik hoef die Yaris niet persé terug, volgens mij heb ik er zelfs twee van... Wil je die pick-up nog terug? Welke is het trouwens? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Jup, ik heb vandaag ook geen tijd om je die yaris te geven hoor xD En ik hoef die Yaris niet persé terug, volgens mij heb ik er zelfs twee van... Wil je die pick-up nog terug? Welke is het trouwens? Het is een Dodge Ram. Je kan hem ook eventueel zelf halen je hoeft enkel alle bronzen trofeeën te halen bij de internationale a-licentie dus je ziet maar of je hem nog wilt. Maar ik hoef hem niet per se terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 Mag ik um daarna lenen? Tune ik em nog harder en daarna geef ik em terug. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Is goed. Tenzij Hayte hem liever wilt bijhouden dan zal je het aan hem moeten vragen. Bewerkt: 28 november 2010 door End Of The Riot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 En ik daarna? En Hayte, ik had een Dodge Ram gewonnen bij een wedstrijd weet alleen niet meer welke maar hij was best makkelijk te halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2010 En ik daarna? En Hayte, ik had een Dodge Ram gewonnen bij een wedstrijd weet alleen niet meer welke maar hij was best makkelijk te halen. Wat heb je er dan daarna meegedaan of heb je hem gewoon nog? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.