Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Zo ver ik weet zit er op de GT5 savefiles copy protection, dus zal je net zien dat ik weer een nieuwe HDD krijg :7

Zou iemand het erg vinden als ik een klein aantal auto's (een stuk of 5) even zou kunnen plaatsen in zijn/haar garage, welke weer terug naar mij verstuurd worden? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Waar kan ik het goedkoopste een GT5 stuurtje vinden?

Sorry weet niet precies hoe hij heet dus kan er niet op googelen.

Wat wil je precies? Een stuur met versnellingsbak, of gewoon een met flippers eraan? Wil je force feedback? Dit zal je namelijk niet hebben bij de goedkopere. Als je een goedkope zoekt: van Thrustmaster zijn er al stuurtjes voor de PS3 te krijgen vanaf ongeveer €40: zoals deze.

Als je in de iets duurdere klasse gaat kijken, kan je gaan voor een set van hogere kwaliteit met een versnellingsback en force feedback. Een goede keuze zou dan de Logitech Driving Force GT zijn. Dat is dan ook nog eens een officieel Gran-Turismo stuurtje, en volledig aangepast voor op de PS3.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

@ Velaro,

Ja ik had over de "Driving Force GT"

Heeft deze ook Flippers op de achterzijde van het stuur?

en is dit dan een goede aanbieding?

De Driving Force GT heeft wel 'flippers', maar eigenlijk zijn dit meer een soort van grote knoppen op de achterkant van het stuur. Dit is minder prettig dan normale, echte flippers. Natuurlijk hangt dit ook af van wat je zelf makkelijk vindt.

post-13509-1291414522,37.jpg

Als je Gran Turismo 5 en de Driving Force GT samen koopt zal je altijd rond de €160 uitkomen, maar het is niet echt een aanbieding, aangezien er geen sprake is van korting. Het is gewoon een pakket. Misschien dat je Gran Turismo 5 iets goedkoper kan vinden, maar voor het stuur is dit een goede prijs.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Echt vervelend bij IA-10. Ik mag niet botsen met andere auto's maar hoe kan ik dan inhalen. Andere auto botst mij wel en het is game over.

Je moet een soort van stappenplan hebben. :puh:

Bijvoorbeeld in de eerste bocht steek je er 2 voor door de bocht heel breed te nemen, op het rechte stuk ga je dan weer wat snelheid maken zodat je niet botst tegen de slome auto's in de bocht, etc.

Het heeft mij 10 pogingen gekost. :7

Ik heb nu een Ferarri Enzo echt een aanrader als je 1 miljoen hebt.

Met een slordige 25 000 euro kan je hem tunen: van 640 Pk naar 749 Pk. :o

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een stuurtje zoekt en je hebt wat geld is er nu het GT5 stuur gemaakt door Thrustmaster met een draaihoek van wel 1080 graden en een gewicht van 7 KG kost je ongeveer 500 euro :) volgde week meer info er over en ff hier Klikken voor het hele item

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een stuurtje zoekt en je hebt wat geld is er nu het GT5 stuur gemaakt door Thrustmaster met een draaihoek van wel 1080 graden en een gewicht van 7 KG kost je ongeveer 500 euro :) volgde week meer info er over en ff hier Klikken voor het hele item

Nou zoveel geld heb ik niet hoor !

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...