GolfG60 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Als je een stuurtje zoekt en je hebt wat geld is er nu het GT5 stuur gemaakt door Thrustmaster met een draaihoek van wel 1080 graden en een gewicht van 7 KG kost je ongeveer 500 euro volgde week meer info er over en ff hier Klikken voor het hele item Voor dat bedrag koop ik liever een Fanatec of een Logitech met een 'gewone' 900 graden, wat mij overigens meer dan voldoende lijkt. Daarnaast lijkt die geen pook te hebben want mij leuk lijkt bij bv. TDU(2). Daarnaast, vroeg hij naar een goedkoop stuurtje, niet een van de duurste stuurtjes van 500 euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Ik zie heb nergens op MrIndependent reageren hoor, hij meldt alleen een nieuw nieuwsje Oh en trouwens, ik heb weer 360 ofzo BHP op m'n Civicje, gelukkig klikte ik quasi-perongeluk op de Tuning knop Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 4 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2010 Weet iemand hoeveel een Toyota starlet '97 kost? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jallehab Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Voor dat bedrag koop ik liever een Fanatec of een Logitech met een 'gewone' 900 graden, wat mij overigens meer dan voldoende lijkt.Daarnaast lijkt die geen pook te hebben want mij leuk lijkt bij bv. TDU(2). Daarnaast, vroeg hij naar een goedkoop stuurtje, niet een van de duurste stuurtjes van 500 euro Idd ik zette ff het laaste nieuws neer en ik heb ook gewoon 1 van logitech de g27 met pook wat veel leuker is Is jmmr dat ik moet w8ten tot ik gt5 kan kopen hoop toch echt eind december hem te kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Weet iemand hoeveel een Toyota starlet '97 kost? Rond de 3000 credits? Ligt eraan wat de KM-stand enzo is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft? Cheers paul007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft? Cheers paul007 Ehm, volgens mij moet je in community naar rechts op jou profiel, en dan naar mijn lobby. Dat is een icoontje volgens mij in het midden onderin, in de vorm van een koffiemok en dan kun je het volgens mij wel verder uitvogelen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Normaal ben ik niet echt van de race spelletjes.. Maar deze ziet er zeer goed uit! Zou hij ook naar de Xbox360 komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Nee, GT-serie is Sony-exclusive. Daarnaast zal de XBOX360 het niet aankunnen aangezien dit spel de maximale power uit een PS3 haalt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Ik heb hem dan eindelijk! Het is m'n eerste GT ooit en in het begin was het wel even zoeken met al die menu's. Maar na een uurtje zat ik er echt in en oh wat is het vet. Ik heb nog wel één vraagje, hoe kun je het makkelijkst spelen met vrienden online? Moet je dan gewoon naar 'Open Lobby' gaan en een nieuwe Lobby aanmaken ofzo? Iemand hier die daar verstand van heeft? Cheers paul007 Ehm, volgens mij moet je in community naar rechts op jou profiel, en dan naar mijn lobby. Dat is een icoontje volgens mij in het midden onderin, in de vorm van een koffiemok en dan kun je het volgens mij wel verder uitvogelen.. Moet ik er wel even bij zeggen dat er 2 verschillende soorten onlinefunctie's zijn. Open lobby is voor open races ( dus jij met onbekende ), en community is voor private races ( dus jij met je vrienden ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
paul007 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Oké bedankt! Dat ga ik binnekort maar is uitproberen. Moet je dan ook invites sturen of moeten je vrienden jouw joinen via Community? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Nee, GT-serie is Sony-exclusive. Daarnaast zal de XBOX360 het niet aankunnen aangezien dit spel de maximale power uit een PS3 haalt. Ah, oké. Jammer want hij ziet er zeer goed uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
studio dewolf Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 De oude auto "SPECIAL '62" haalt 802 pk Hij kan in korte afstand zo snel rijden zoals echte racewagen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Nee, GT-serie is Sony-exclusive. Daarnaast zal de XBOX360 het niet aankunnen aangezien dit spel de maximale power uit een PS3 haalt. Dat hij er het maximale eruit haalt begrijp ik wel, maar soms duren die laadtijden vrij lang. Komt dat door dat het spel zo veel vraagt van de PS3 of door de servers? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-top Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2010 Waarom staan er alleen premium auto's bij de dealer ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.