Hayte Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 GT5 haalt niet het maximale uit de PS3, dat is duidelijk te zien. Hij haalt maximaal 80% eruit, meen ik ergens gelezen te hebben. Hij zou daarom ook makkelijk op de XBox kunnen, als je het mij vraagt. De grafische kaart van de XBox 360 is beter, en hij zal vast wel op de processor kunnen draaien. Hiermee wil ik niet zeggen dat GT5 op de 360 zal verschijnen, dat gebeurt niet. Je kan trouwens niet inviten bij GT5, je moet een lobby aanmaken en met je vrienden afspreken dat zij bij jou komen te zitten. Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Omdat je de standaard wagens in de occasiondealer kunt vinden. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Hoe kan ik B-spec race versnellen of overslaan? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Vet vaag, op een van mijn "dummy" account kan ik geen auto's giften. En op de andere wel :S Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2010 De oude auto "SPECIAL '62" haalt 802 pk Hij kan in korte afstand zo snel rijden zoals echte racewagen. Hoeveel kost die en is het een standaard wagen? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 De oude auto "SPECIAL '62" haalt 802 pk Hij kan in korte afstand zo snel rijden zoals echte racewagen. Hoeveel kost die en is het een standaard wagen? Je kunt hem niet kopen maar vrijspelen door toernooi winnen maar welke weet ik niet meer. Nu is hij 807 pk Reageren
paul007 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik heb weer een vraagje. Ik begin GT5 gelukkig al wat onder de knie te krijgen, je moet gewoon even de knop omdraaien als je andere race games gewend bent. Je hebt toch bij Home van die accessoires? Bijvoorbeeld een lak ofzo dat je kunt gebruiken om je velgen een andere kleur te geven. Als je deze gebruikt, verdwijnt die dan meteen of hou je hem gewoon? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Dan verlies je je 'kleur' ja, dan moet je hem weer opnieuw zien te bemachtigen.. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Omdat je de standaard wagens in de occasiondealer kunt vinden. We gaan wel eens een keer een driftmatch houden he... heb ik wel zin in, misschien doet EFerarri ook nog wel mee. Reageren
paul007 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Klopt het ook dat als je online gaat niet alle auto's beschikbaar zijn? Zo kan ik wel met een Pagani Zonda rijden maar niet met een Mercedes Benz SLR? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Omdat je de standaard wagens in de occasiondealer kunt vinden. We gaan wel eens een keer een driftmatch houden he... heb ik wel zin in, misschien doet EFerarri ook nog wel mee. Sorry, maar die quote snap ik niet helemaal Maarr, is goed. Was gister ook best lache met 2 gozers van AW Klopt het ook dat als je online gaat niet alle auto's beschikbaar zijn? Zo kan ik wel met een Pagani Zonda rijden maar niet met een Mercedes Benz SLR? Ik heb er tot nu toe niks van gemerkt, want als je gewoon je eigen auto's bij favorieten doet, kan je daarmee racen. Reageren
paul007 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) lol ik heb mijn Toyota Vitz (eerste auto) helemaal getuned etcetera. Van 104 pk naar 254 pk! Awesome! Zachte race banden erop en hij stuurt als een mongool goed! Weet iemand trouwens of je je geld ook aan vrienden kan geven? Er is namelijk een trofee die je krijgt als je blut bent, dus als je 0 Credits hebt. Ik heb nu alleen zo'n rot bedrag van 3042..., 42 is een beetje moeilijk uit te geven. Iemand? BTW: Wat is jullie eerste auto en waarom? Bewerkt: 7 december 2010 door paul007 Reageren
rienie Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Vind de controller nu wel een beetje zuigen. Race gaat er amper mee. En ben te blut voor een stuur. Dat ze niet die klote Six Axis kunnen gebruiken voor stuur. Net zoals boot bij GTA IV. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik vind dit echt een faptastsich spel, ben nu lvl3 Trouwens het wordt wel iets te makkelijk met 2 stealth wagens Reageren
GolfG60 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Vind de controller nu wel een beetje zuigen. Race gaat er amper mee. En ben te blut voor een stuur. Dat ze niet die klote Six Axis kunnen gebruiken voor stuur. Net zoals boot bij GTA IV. Het is maar wat je net fijn vindt rijden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.