Jump to content

Gran Turismo 5

Recommended Posts

Geplaatst:

Leuk aan de dlc: spa, ehh ja dat was het... ( voor de rest wil ik niet betale)

DLC bestaat uit 4 delen, 1x banen, 1x wagens, 1x racing suits en 1x paintjobs.

Banen waren 5 dollar, auto's 8 dollar, racing suits 3 dollar en paintjobs 2 dollar, en alles samen kun je kopen voor 12 dollar.

Wat het in euro's gaat kosten weet ik niet, dat zien we over een week.

Ik ga trouwens wel gewoon alles halen, als je dingen apart gaat halen ben je meer kwijt.

Wist ik al, maar ik vind het gewoon absurd dat ik 5 euro moet betalen voor een leuke track... Ze kunnen die dlc van mijn in hun aars duwen... :7

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Beetje matig allemaal. Interiors falen hard, gewoon zwart in een vormpje, alleen open auto's zijn nog een beetje leuk. Die DLC auto's word ik ook niet vrolijk van, alleen die tracks zijn nog een beetje leuk.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind Polyphony zo naaiend bezig he, nu krijg je als je iedere dag inlogt een extra percentage(200% is max volgens mij) bij iedere overwinning.

Nou laat dat ook zo zijn voor de seizoens evenementen, en ik 200% krijg, als ik nu de vettel race had gedaan zou ik dus 10 miljoen krijgen ipv. 5 miljoen :7

Nvm, ik kijk nu opnieuw en ze hebben de prijsbedragen gehalveerd :schater:

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ik vind Polyphony zo naaiend bezig he, nu krijg je als je iedere dag inlogt een extra percentage(200% is max volgens mij) bij iedere overwinning.

Nou laat dat ook zo zijn voor de seizoens evenementen, en ik 200% krijg, als ik nu de vettel race had gedaan zou ik dus 10 miljoen krijgen ipv. 5 miljoen emo.gif

Nvm, ik kijk nu opnieuw en ze hebben de prijsbedragen gehalveerd schater.gif

Nog naaiender, ben ik gvd een week druk met verhuizing en school. Daar gaat dus m'n vettel, extra geld enzovoort.. :S

Nou laat dat ook zo zijn voor de seizoens evenementen, en ik 200% krijg, als ik nu de vettel race had gedaan zou ik dus 10 miljoen krijgen ipv. 5 miljoen emo.gif

Nvm, ik kijk nu opnieuw en ze hebben de prijsbedragen gehalveerd schater.gif

Nog naaiender, ben ik gvd een week druk met verhuizing en school. Daar gaat dus m'n vettel, extra geld enzovoort.. :S

Vooral als je bedenkt dat die 5 miljoen gewoon easy money is, die tijd rij je best wel makkelijk. :schater:

Zo, net even een B-spec race gedaan(Op Laguna Seca) en een coureur is van lvl 10 naar lvl 23 gegaan :schater:

Uitslag staat op 2 gewonnen/3 races en dan al op lvl 23 :schater:

jahoor, in de 1ste ronde al goud behaald in de Vettel X2010 uitdaging. met 1:10:635. met die prijsverhoging van 10% heb ik dus nu 5.5miljoen binnen :D

BTW messchien is het een leuk idee om dit eens met zn allen te gaan doen:

Bewerkt: door onbekendeIV
Geplaatst:

Goeie genade forza ziet er ook goed uit zeg...

Kunnen ze niet gewoon een dlc met alle stuff die forza heeft doen? :7

Geplaatst:

Ik haat Microsoft zo erg he, als ze niet zo gierig deden had ik over een maand Forza 4 gekocht en evt. zelfs een 4de Xbox 360.

Maar helaas denkt MS enkel aan zichzelf en geven ze geen G27 ondersteuning.

Wss staat het nu op een Reball voor een Xbox 360 en een gebrande Forza 4.

En om eerlijk(en mijn mening) te zijn, Forza 4 zet GT5 in een grote schaduw, game lijkt veeeeel beter te zijn dan GT5, vond Forza 3 al beter.

Wilt GT5 nog aandacht trekken, moeten ze echt met meer auto's, banen en opties komen.

Geplaatst:

Ik haat Microsoft zo erg he, als ze niet zo gierig deden had ik over een maand Forza 4 gekocht en evt. zelfs een 4de Xbox 360.

Maar helaas denkt MS enkel aan zichzelf en geven ze geen G27 ondersteuning.

Wss staat het nu op een Reball voor een Xbox 360 en een gebrande Forza 4.

En om eerlijk(en mijn mening) te zijn, Forza 4 zet GT5 in een grote schaduw, game lijkt veeeeel beter te zijn dan GT5, vond Forza 3 al beter.

Wilt GT5 nog aandacht trekken, moeten ze echt met meer auto's, banen en opties komen.

Kijk dat vind ik ook, en anders gewoon gt6 aankondigen want dit is een beetje zielig voor de ps3 racers... :7

Voor de mensen die de karts willen proberen, in Arcade mode onder 'Alleen Arcade' staan de nieuwe karts!

Leuk, maar ik had liever wat nieuwe supercars gezien. :\

@Forza 4 gedoe, helemaal mee eens! Komen ze met zo'n bagger update, al had er nou nog een fatsoenlijk interior ingezeten. -.-

Niet dat GT5 niet meer leuk is ofzo hoor. ;o Speel 't nog gewoon met plezier. :>

Bewerkt: door Yannick(NL)

Voor de mensen die de karts willen proberen, in Arcade mode onder 'Alleen Arcade' staan de nieuwe karts!

@Forza 4 gedoe, helemaal mee eens! Komen ze met zo'n bagger update, al had er nou nog een fatsoenlijk interior ingezeten. -.-

Niet dat GT5 niet meer leuk is ofzo hoor. ;o Speel 't nog gewoon met plezier. :>

Ik niet, speel het eigenlijk alleen nog maar omdat ik een Platium trophy wil en met GT5 het dichtstbij zit.

En enkel voor online, maarja, heb eigenlijk iedere Premium wagen al gereden op een enkeling na dus (echte) nieuwe auto's zijn dan wel een must, en banen idem dito.

Tevens heeft mijn GT5 sinds de update last van allerlei onzin, zoals laden dat oneindig lang duurt.

Omdat ik toch zo graag met Karts rij, heb ik even London met ze alle vier gereden en dit is eruit gekomen:

1:12,134 voor de Racing Kart JR.

+/- 1:01,250 voor de (PDI) Racing Kart 100CC.

1:00,373 0:59,290 voor de Racing Kart 125CC(denk zeker dat ik hem onder de 1 minuut krijg).

Ik ga denk ik wel de DLC halen, desondanks dat de 125CC niet zo heel veel sneller is, is dat ding wel erg vet.

Die is ook meer race inspired zoals de laptimer op het stuur, maar loopt net wat lekkerder.

De JR. versie is echt verspilde moeite en hadden ze beter een shifter voor in de plek kunnen doen.

Ding gaat maar 101(en de 100+125CC +/-140) maar is wel dat je hem amper kan laten spinnen in de bocht, beetje een noob kart dus.

En de extra 100CC versie(en dit geldt ook voor de andere twee), die heeft enkel als extra dat er verlichting op zit.

Geplaatst:

Ik niet, speel het eigenlijk alleen nog maar omdat ik een Platium trophy wil en met GT5 het dichtstbij zit.

En enkel voor online, maarja, heb eigenlijk iedere Premium wagen al gereden op een enkeling na dus (echte) nieuwe auto's zijn dan wel een must, en banen idem dito.

Tevens heeft mijn GT5 sinds de update last van allerlei onzin, zoals laden dat oneindig lang duurt.

Omdat ik toch zo graag met Karts rij, heb ik even London met ze alle vier gereden en dit is eruit gekomen:

1:12,134 voor de Racing Kart JR.

+/- 1:01,250 voor de (PDI) Racing Kart 100CC.

1:00,373 0:59,290 voor de Racing Kart 125CC(denk zeker dat ik hem onder de 1 minuut krijg).

Ik ga denk ik wel de DLC halen, desondanks dat de 125CC niet zo heel veel sneller is, is dat ding wel erg vet.

Die is ook meer race inspired zoals de laptimer op het stuur, maar loopt net wat lekkerder.

De JR. versie is echt verspilde moeite en hadden ze beter een shifter voor in de plek kunnen doen.

Ding gaat maar 101(en de 100+125CC +/-140) maar is wel dat je hem amper kan laten spinnen in de bocht, beetje een noob kart dus.

En de extra 100CC versie(en dit geldt ook voor de andere twee), die heeft enkel als extra dat er verlichting op zit.

Zelfs de karts hebben de dus verneukt.... Leuk...

Ga die dlc niet kopen, zonde van mijn geld... Kijk als ze nou met een car pack(s) aankomen die ieder bijv een paar vette bakken hebben voor ong 3 euro zou ik het doen.

Verneukt? Waarom verneukt? :clown:

Btw, je kan beide banen gewoon racen zonder DLC online ;)

Heb al op Spa gereden :)

Net een leuke race op Kart Space 1 gereden, weliswaar 8ste geworden maar wel een paar lekkere rondjes gereden en ook een erg nette inhaal manoeuvre :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...