Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Verneukt? Waarom verneukt? :clown:

Btw, je kan beide banen gewoon racen zonder DLC online ;)

Heb al op Spa gereden :)

Net een leuke race op Kart Space 1 gereden, weliswaar 8ste geworden maar wel een paar lekkere rondjes gereden en ook een erg nette inhaal manoeuvre :Y

Omdat ze nou ook niet echt veel toe voegen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zijn die tijdritjes moeilijk?

Ik vind van niet. Bij de ene heb die nieuwste Lotus Elise gebruikt, die heeft al 193pk en ik heb er nog iets bij gezet dat ie er 199 heeft. Eerste rondje gelijk gehaald.

De ander is met de F1 auto van Gran Turismo, ik denk wat lastiger. Maar als je niet te gehaast doet en gewoon netjes de bochten neemt komt 't wel goed!

Link to comment
Delen op andere websites

Verneukt? Waarom verneukt? :clown:

Btw, je kan beide banen gewoon racen zonder DLC online ;)

Heb al op Spa gereden :)

Net een leuke race op Kart Space 1 gereden, weliswaar 8ste geworden maar wel een paar lekkere rondjes gereden en ook een erg nette inhaal manoeuvre :Y

Omdat ze nou ook niet echt veel toe voegen...

Eigenlijk voegen ze heel veel toe, het begin voor de DLC tijdperk voor GT5, nu weten we zeker dat er meerdere packs gaan komen :tu:

Van tevoren wisten we niet of er add-ons gingen komen en nu wel ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar je praat nu over de dlc die nog moet komen, ik heb het over deze dlc en deze voegt niet veel toe...

Nope, ik praat erover dat we eerst niet eens wisten of er überhaupt wisten dat er een DLC zou komen, dat hoorde we pas een jaar later via de afgelopen patch ;)

Misschien voegt deze qua wagens/banen niet zoveel toe, maar wel veel omdat we nu meer kunnen verwachten ;)

Maar dit zei ik al :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, laat 't. Deze update was gewoon 1 zooi onzin.. Hopelijk gooien ze de volgende keer gewoon wel wat leuke speeltjes erin ( waaronder stationscars ). Sowieso vind ik dat die DLC ook een hoop onzin betreft.. Wat intresseren mij die DTM auto's nou? Bijna niemand reed daar voorheen mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, laat 't. Deze update was gewoon 1 zooi onzin.. Hopelijk gooien ze de volgende keer gewoon wel wat leuke speeltjes erin ( waaronder stationscars ). Sowieso vind ik dat die DLC ook een hoop onzin betreft.. Wat intresseren mij die DTM auto's nou? Bijna niemand reed daar voorheen mee..

En je hebt ook al 80 dtm wagens... Maarja ik wil gewoon helemaal een nieuwe gt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kreeg van mn vader zon 20euro kaart voor PSN. Heb er gewoon de dlcs ermee gekocht. Bevallen me prima zeker die nieuwe Red Bull die loopt over de 500 zonder slipstream :D. Ook de karts zijn grappig en de andere TC's? mwah zijn wel leuk maar niet bijzonder

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar je hoeft deze dlc niet te kopen om te weten dat er waarschijnlijk meer komt.

Maar lieve schat, het berichtje dat PD met de DLC aangeeft is voor iedereen hetzelfde, of je het koopt of niet, kans is groot dat er extra DLC aankomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...