TalkingPear Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Een update: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/32792/gran-turismo-krijgt-nieuwe-patch-en-content-op-21-december/ En raad eens? Weer een GTR Ook een Golf, Scrirocco en een Mini Cooper S ( we hadden al een mini dus ik ik vind die ook stom) Bewerkt: 16 december 2011 door Redfire18 Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Een update: http://www.xgn.nl/ps3/nieuws/32792/gran-turismo-krijgt-nieuwe-patch-en-content-op-21-december/ En raad eens? Weer een GTR Ook een Golf, Scrirocco en een Mini Cooper S ( we hadden al een mini dus ik ik vind die ook stom) Gewoon 4 keer niets. Maar ja, 't is maar 3,99? Toch jammer, hoop toch eens een échte nieuwe supercar. Waar je écht blij van wordt. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Jep, 2 auto's had je eigenlijk al en die golf is ook een van de zoveelste golfjes en die scrirocco is dan het enige echt nieuwe. Wel leuk voor GolfG60 Bewerkt: 16 december 2011 door Redfire18 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Jep, 2 auto's had je eigenlijk al en die golf is ook een van de zoveelste golfjes en die scrirocco is dan het enige echt nieuwe. Wel leuk voor GolfG60 Opzich wel een leuke update/carpack ( ga hem ook zeker weten kopen ) Kunnen we nog meer keuze maken uit premium auto's die je redelijk vaak ziet: Golf R, Mini, Scirocco.. Ook leuk voor Ron is dat je dan onder standaard auto's de velgjes kan veranderen. Nu hoop ik alleen nog: Dashboard view weer verbeteren ( grote update ), tuningmogelijkheden zoals NFS U2 ( grote update ) en misschien nog wat carpacks met premium auto's zoals VW Polo, BMW 5 serie, Jaguar XJ, Audi S6/RS6/S4/RS4/S5/RS5:tu: Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 FUCK YES!!!!!!!! Dat worden verdomme 10x Golfjes 6 en nog eens 10x Scirocco's voor mij Redfire, er zijn nooit genoeg VW's in GT5 Ik haat trouwens wel dat er miljoenen GT-R erin (komen) zitten, die heb ik wel een beetje gehad zo zeer. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Boys, dan gaan we wel een Golf Forum club meeting houden he, allemaal VW's pakken we dan.. Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Vet!! ik ben hier best wel blij mee die scirocco R lijkt me super vet en een up to date golf R is ook wel nice, die zijn toch met 4wd? . Ben benieuwd hoe ver ik deze GT-R kan tunen En waar ik ook heel blij mee ben is dat je de wielen op standard auto's nu ook kan wijzigen, dus geen wieldoppen meer XD En het is ook wel prettig dat je nu kan zien wat bijvoorbeeld een oil change met je auto's PP doet, aangezien je soms extra pk's krijgt daardoor En ik heb nog 8 euro over van de vorige DLC dus kan ik deze DLC makkelijk aanschaffen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 (bewerkt) Vet!! ik ben hier best wel blij mee die scirocco R lijkt me super vet en een up to date golf R is ook wel nice, die zijn toch met 4wd? . Ben benieuwd hoe ver ik deze GT-R kan tunen En waar ik ook heel blij mee ben is dat je de wielen op standard auto's nu ook kan wijzigen, dus geen wieldoppen meer XD En het is ook wel prettig dat je nu kan zien wat bijvoorbeeld een oil change met je auto's PP doet, aangezien je soms extra pk's krijgt daardoor En ik heb nog 8 euro over van de vorige DLC dus kan ik deze DLC makkelijk aanschaffen Golf R heeft Haldex(awd), en 270pk, dus deze gaat wss veel harder dan de vorige VW's. Wat ik wel leuk vind, hopelijk richting de 500pk en 320+km/u Snelste Golfje ging iets van 290 dus dat moet wel te doen zijn. Scirocco heeft geen awd maar fwd Bewerkt: 16 december 2011 door GolfG60 Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 heb net ff testfilmpje gekeken op autoweek.nl Golf R 0-100 5,5 sec, topsnelheid:250 dus die 320 km/u van jou gaat vast wel lukken Dat word strx echt mooi, own je iedereen in je golf XD Reageren
TalkingPear Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Als iedereen hem koop wil ik hem waarschijnlijk ook wel even halen dan. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Kado voor de kerst: PSN kaartje. Maarja, VW'tjes blijven altijd wel leuk. Ik heb trouwens best veel zin in een meeting, in de vakantie misschien? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Yes, ook nog eens de 5-deurs Alleen ik zie iets wat ik hoop dat het niet klopt, namelijk het stuur aan de verkeerde kant? :S Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 In die 2.02 update zit ook weer dus een gratis auto? dat is dan ook weer goed nieuws. 'As an additional gift to players this holiday season, everyone who downloads the 2.02 update will also receive the stunning Toyota FT-86 2012 to add to their in-game collection.' Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 Alleen ik zie iets wat ik hoop dat het niet klopt, namelijk het stuur aan de verkeerde kant? :S daar hebben meerdere auto's last van. heb een paar europese premium auto's met het stuur aan de verkeerde kant, en nee dat zijn niet alleen Engelse autos...' Ik ga die golf ombouwen tot een UBER GOLF!! gewoon omdat het kan Reageren
GolfG60 Geplaatst: 16 december 2011 Rapport Geplaatst: 16 december 2011 In die 2.02 update zit ook weer dus een gratis auto? dat is dan ook weer goed nieuws. 'As an additional gift to players this holiday season, everyone who downloads the 2.02 update will also receive the stunning Toyota FT-86 2012 to add to their in-game collection.' Als je wilt mag je mijn Toyota dan ook hebben, dat ander ding heb ik ook niet eens in gereden daar hebben meerdere auto's last van. heb een paar europese premium auto's met het stuur aan de verkeerde kant, en nee dat zijn niet alleen Engelse autos...' Ik ga die golf ombouwen tot een UBER GOLF!! gewoon omdat het kan Maar wat ik niet snap, is dat de andere VW's het stuur ook gewoon links hebben en net deze rechts. Bij een andere site(waar ik beide plaatjes vond) dat het de 20ste al uitkomt, maar kan zijn dat het de Amerikaanse datum is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.