Jump to content

Gran Turismo 5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Jij moet mij idd nog toevoegen op PSN.

Heb net een rondje nurburgring gereden met mijn getunde Integra.

Hij rijd echt heerlijk! _O_

Bewerkt: door Redfire18
  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Idd, maar het aantal spellen dat het atm heeft valt nog erg mee toch?

Vind het wel jammer, spellen kun je niet meer verkopen(althans, voor heel weinig) en vice versa met inkopen.

Op het moment wel ja, maar ik weet wel dat EA Games en Sony er mee bezig zijn. Het zou me niks verbazen als elk spel wat in 2013 uit komt, van welke uitgever dan ook, zo'n soort systeem zal bevatten. Het is immers gewoon gratis geld voor de developers.

On-topic;

Had laatst een Mercedes-Benz SLS AMG gekocht. En jeeeezuuus, wat een wagen xD. Dat ding is echt ongelofelijk tail happy, niet normaal. Dat ding is gewoon zo goed als onbestuurbaar met de standaard banden xD

Heb uiteindelijk Sport Soft gekocht, voor de rest niks aan verandert. Maar het maakt het er niet minder moeilijk op, eigenlijk :7 (speel zonder ABS of TC of whatever)

Geplaatst:

gistern auto pack 2 gekocht maar hij doet het niet,je moet dus op het hooftmenu van gran turismo5 rechts onder op zo een rood bolletje drukken,dat doe ik dus maar er staat dan dat er geen content aanwezig is.dus ik probeer het met de circuitpack en die doet ge wel.

iemand nog last van,of weet er iemand een oplossing?

op het internet vind ik niet dergelijks.

Geplaatst:

gistern auto pack 2 gekocht maar hij doet het niet,je moet dus op het hooftmenu van gran turismo5 rechts onder op zo een rood bolletje drukken,dat doe ik dus maar er staat dan dat er geen content aanwezig is.dus ik probeer het met de circuitpack en die doet ge wel.

is alles tijdens de download wel goed gegaan? want zo niet dan kan je hem als het goed is zo opnieuw downloaden en dan staat 'ie er misschien wel bij...

en kijk je bij het goede menu'tje, gedownloade content ofzo?

want je moet het wel eerst installen

is alles tijdens de download wel goed gegaan? want zo niet dan kan je hem als het goed is zo opnieuw downloaden en dan staat 'ie er misschien wel bij...

en kijk je bij het goede menu'tje, gedownloade content ofzo?

want je moet het wel eerst installen

heb iets gevonden daarnet en het ligt aan de ps store daar ligt de fout want ik kan het blijbaar niet downloaden,er zijn al meerdere klachten geweest en de mensen van playstation willen het zo rap mogelijk oplossen.

link

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Zit te spelen, knalt ineens tijdens het racen me ps3 uit...

YLOD... :duh:

dat is kut...

welke ps3 versie heb je? 60gb?

heb zelf nog geen problemen gehad met m'n 40gb versie...

(ff afkloppen)

Geplaatst:

Zit te spelen, knalt ineens tijdens het racen me ps3 uit...

YLOD... :duh:

Join the club, mijne viel ook uit tijdens de races met Ron, Rutger en Frank, mijn PS3 had medelijden met de rest omdat ik ze dik inmaakte. :clown:

Geplaatst:

Ik heb de 40 gb versie, maar heb er zelf een 600 gb kaart ingestoken.

Heb hem nu bij een winkel afgeleverd. Waarschijnlijk heb ik hem morgen hier weer staan.

Was stuk goedkoper als sony en duurt een paar weken minder lang :puh:

Geplaatst:

Ik heb de 40 gb versie, maar heb er zelf een 600 gb kaart ingestoken.

Heb hem nu bij een winkel afgeleverd. Waarschijnlijk heb ik hem morgen hier weer staan.

Was stuk goedkoper als sony en duurt een paar weken minder lang :puh:

chill weet je cker dat ie gefixt word. Las net dat een YLOD te maken heeft met oververhitting wat kan komen door een kapotte warmtesensor die niet meer goed werkt en daardoor de ps3 niet genoeg laat koelen.

dus mss moet je je ps3 in t vervolg beter koelen?

2 Jaar niks kapot gegaan en hij stond pas anderhalf uur aan...

Maar ik heb hem nu al weer terug en hij doet het! :engel:

EDIT: wie heeft er zin in honda meeting vandaag? Netjes rijden, drag racen etc. ^_^

EDIT 2: Mijn Integra:

EDIT 3: Net met mijn 175 PK panda 10 minuten op de nurburgring gereden, ALs je door de ochten gaat blijf je gewoon rechtdoor rijden en er komt super veel rook vanaf :puh:

Bewerkt: door Redfire18
Geplaatst:

Ik heb niet veel Japanners :puh:, ik heb ook er een bloed hekel aan als de Occasion dealer vol zit met Japanners xD. Doe mij maar Duitsers of Engselen.

Geplaatst:

Weten jullie welke Amerikaanse auto goed is voor die 'American Championship'? Uit me hoofd zit die bij extreme reeks.

En voor zo'n klassieke kampioenschap? ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...