Jump to content

Gran Turismo 5


End Of The Riot

Recommended Posts

Inderdaad, ik ben nooit zo van het racen. Ik hou gewoon heel veel van auto's. En dan is het inderdaad jammer dat er maar weinig premium wagens zijn. Daarom lijkt mij Forza ook leuker dan GT, maar ik ga geen XBOX kopen voor één game.

Precies, dat is mijn instelling ook :tu: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • GekkieJ01

    143

  • Hayte

    126

  • End Of The Riot

    120

  • GolfG60

    115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja idd, is al een tijdje terug, moet je eens Frankie vragen of ie interesse heeft en zo evt. het aankondigt in het meeting topic.

Ik lees mijn naam! ;) Zal het binnekort ook even vragen aan Rutger en Ron, wellicht iets voor in de kerstvakantie. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ron heb ik ook al een tijd niet meer gezien op PSN, heb hem ook niet meer in mijn vriendenlijst staan doordat ik een nieuw account heb. En zullen we de meeting in de kerstvakantie houden? Dan hebben de meeste mensen er tijd voor denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Helaas, dat heb je bij een gametopic. Overigens weet ik wel wat merken op te noemen, die veel sneller roest krijgen dan een Opel. Ga eerst alle Italianen en fransen af ( misschien ook nog wel eventjes buurten bij wat engelse merken ) en pas dan staat Opel op mijn corrosielijst :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb meer hiervoor maar weer m'n account afgestoft om te zeggen dat ik ook wel wil joinen. =)

Deze tijd komt mij nu wel eens een keertje goed uit gok ik en heb zin om eens weer een ritje te maken!

Misschien heb ik nog een aantal mensen op PSN, maar hier is m'n naam: Wykiey

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...