Jump to content

Gran Turismo 5

End Of The Riot

Recommended Posts

• Reacties 1.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GekkieJ01

143

• Hayte

126

• End Of The Riot

120

• GolfG60

115

Top Posters In This Topic

Posted Images

Weten jullie welke Amerikaanse auto goed is voor die 'American Championship'? Uit me hoofd zit die bij extreme reeks.

En voor zo'n klassieke kampioenschap? ;)

voor de american championship kan je wel een chevrolet corvette c7 (de dikste) kopen en daar een RM op pleuren.

En voor de klassieke championship( dat is die gene waarbij je auto voor 1970 moet hebben toch?) daar kan je het beste een jaguar xj13 voor gebruiken. Die is wel duur, maar je kan m ook winnen en evt via facebook (als t nog werkt) kan je daar gratis een chrome line versie code vandaan halen die je kan invoeren in je psn en dan heb je m ook...

@Redfire18: je panda kan tot ong 195pk.. :)

heb zelf een gele en zwaar verlaagt, en met sportvelgjes eronder. Gewoon omdat het kan! :puh:

Delen op andere websites

Ik vraag me af, als nieuw spel, moet dan ook carriere opbouwen of kan ik via ps3 savegame krijgen om met bepaald auto's een beetje rond te rijden op bepaalde circuits? ist een aanrader voor een autoliefhebber die matig skills heeft in races? vroeger was ik echt veel beter maar sinds ik met auto's op openbaar begon te rijden ben ik veel slechter in racegames mja

Delen op andere websites

Ik vraag me af, als nieuw spel, moet dan ook carriere opbouwen of kan ik via ps3 savegame krijgen om met bepaald auto's een beetje rond te rijden op bepaalde circuits? ist een aanrader voor een autoliefhebber die matig skills heeft in races? vroeger was ik echt veel beter maar sinds ik met auto's op openbaar begon te rijden ben ik veel slechter in racegames mja

Snap je niet echt, je bent op zoek naar een race-game? En je zoekt ee savefile die wat autootjes heeft, zou het niet weten of dat kan.

Anyway, sinds die 'glitch' op Indy-oval met je Red Bull voor mij niet meer werkt(rubberband trick) speel ik hem echt niet meer, helemaal niet na die waste-of-money-dlc. €1 per bolide vind ik knap betaald voor een matige game... :ch:

Delen op andere websites

1. Savegames werken niet op GT5 ( dus ja een carriere opbouwen, maar je verdient erg veel met season event dat je zo een miljoen hebt, dus geld en auto's kopen is NP)

2. Ik had nog nooit een simulatie racer gespeelt en binnen 2 dagen had ik GT5 al aardig onder de knie, dus jou moet dat ook wel lukken.

En mijn connectie is echt irri, kan nooit ff lekker een uurtje ongstoort GT5'en... Iedere 5 min is er wel weer een crash...

Cheerleader stijl: Y.L.O.D wat krijgen we dan, IN JE REET GENAAIT WORDEN!

EDIT: ps3 is voor de 2e keer in 2 weken gemaakt. Nu een intercooler kopen :puh:

Bewerkt: door Redfire18
Delen op andere websites

1. Savegames werken niet op GT5 ( dus ja een carriere opbouwen, maar je verdient erg veel met season event dat je zo een miljoen hebt, dus geld en auto's kopen is NP)

2. Ik had nog nooit een simulatie racer gespeelt en binnen 2 dagen had ik GT5 al aardig onder de knie, dus jou moet dat ook wel lukken.

En mijn connectie is echt irri, kan nooit ff lekker een uurtje ongstoort GT5'en... Iedere 5 min is er wel weer een crash...

Cheerleader stijl: Y.L.O.D wat krijgen we dan, IN JE REET GENAAIT WORDEN!

EDIT: ps3 is voor de 2e keer in 2 weken gemaakt. Nu een intercooler kopen :puh:

Kans dat je YLOD terug krijgt is vrijwel altijd, ik heb hem laten reballen en 3 maanden later stuk.

X360 reflowen en uiteindelijk weer stuk gegaan, heb de PS3 ook met extra koeling laten lopen en dat had helaas geen zin.

Als je eenmaal YLOD/RROD krijgt moet je niet verbazen als het terug komt, want dat komt het 99/100 keer wel ;)

Delen op andere websites

Wee, nieuwe PS3 is er dus kan weer GT5 doen :Y

Helaas is bij het gebruik van mijn stick wel mijn recente savedata verwijderd, dus speel weer met een half jaar oude savegame.

Maar dat mag de pret niet drukken en binnenkort een kaartje kopen voor de (nieuwe) DLC auto's.

Delen op andere websites

Oh dubbelpost, stoute jonge toch... :7

Fijn dat je weer een ps3 hebt, heb nu ook een Nyko Intercooler op mijn ps3 zitten, wat buizen op zolder geisoleerd en ik doe het raam vaker open. Hoop dat dat helpt. Speel alleen GT5 niet zo vaak. Hopelijk krijg ik vandaag of morgen SHIFT 2 binnen. :puh:

Delen op andere websites

• 2 weken later...

Hallo,

ik ben op zoek naar de Gran Turismo 5 guide/handleiding

Helaas is deze al uit de handel verdwenen, dus zoek ik een online versie in Nederlands.

Ik heb alleen Engelstalige versies gevonden.

Kan iemand een link geven met de nederlandstalige?

>>> Door Svenie: Topic samengevoegd met centraal Grand Turismo 5 topic.<<<

Bewerkt: door MJ_Forever
Delen op andere websites

Er is geen verschil hij verandert het automatisch naar de taal die je hebt voor je PS3, Ik kan mijn GT5 bijvoorbeeld Arabisch maken als ik mijn PS3 op Arabisch zet.

Ik hoop dat dit heeft geholpen.

Groeten,Ricorvs

Bewerkt: door ricovs
Delen op andere websites

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...