commando Geplaatst: 10 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2012 Inderdaad, ik ben nooit zo van het racen. Ik hou gewoon heel veel van auto's. En dan is het inderdaad jammer dat er maar weinig premium wagens zijn. Daarom lijkt mij Forza ook leuker dan GT, maar ik ga geen XBOX kopen voor één game. Precies, dat is mijn instelling ook . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 We zouden eigenlijk nog een keer een meeting moeten houden, de laatste was echt veel te lang geleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 Ja idd, is al een tijdje terug, moet je eens Frankie vragen of ie interesse heeft en zo evt. het aankondigt in het meeting topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 12 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2012 Ja idd, is al een tijdje terug, moet je eens Frankie vragen of ie interesse heeft en zo evt. het aankondigt in het meeting topic. Ik lees mijn naam! Zal het binnekort ook even vragen aan Rutger en Ron, wellicht iets voor in de kerstvakantie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 13 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2012 Ron heb ik ook al een tijd niet meer gezien op PSN, heb hem ook niet meer in mijn vriendenlijst staan doordat ik een nieuw account heb. En zullen we de meeting in de kerstvakantie houden? Dan hebben de meeste mensen er tijd voor denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Kom sufkutten, we moeten een meeting houden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Er is al eens een real-life meeting geweest tussen Ron en Rutger afgelopen week. Nu wij met z'n alle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Er is al eens een real-life meeting geweest tussen Ron en Rutger afgelopen week. Nu wij met z'n alle Weet ik, maar we moeten een 'voor'meeting houden op GT5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GekkieJ01 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Polletje starten dan maar? Als het goed is heb ik nog ergens een oud topic die weg ligt te roesten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Polletje starten dan maar? Als het goed is heb ik nog ergens een oud topic die weg ligt te roesten. Ja, je topic roest nog harder dan de gemiddelde opel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 Helaas, dat heb je bij een gametopic. Overigens weet ik wel wat merken op te noemen, die veel sneller roest krijgen dan een Opel. Ga eerst alle Italianen en fransen af ( misschien ook nog wel eventjes buurten bij wat engelse merken ) en pas dan staat Opel op mijn corrosielijst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 28 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2012 (bewerkt) Ik heb ook wel zin om GT5 weer eens te gaan spelen. Alleen even een tijd afspreken. Bewerkt: 28 december 2012 door TalkingPear Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Hebben jullie misschien zin om zondag te rijden? Ongeveer 8 of 9 uur? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Je bedoelt toch in de avond, want in de ochtend slaap ik dan nog. Maar zondag lijkt me prima. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yannick(NL) Geplaatst: 29 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2012 Ik heb meer hiervoor maar weer m'n account afgestoft om te zeggen dat ik ook wel wil joinen. =) Deze tijd komt mij nu wel eens een keertje goed uit gok ik en heb zin om eens weer een ritje te maken! Misschien heb ik nog een aantal mensen op PSN, maar hier is m'n naam: Wykiey Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.