GolfG60 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2012 Lijkt erop dat Frank en Rutger ook komen, dus zijn we met zijn 5'en. Opzich wel een mooi aantal, alleen even kijken wie de room maakt, dat zal Frank of ik zijn. Gr. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2012 Dus we doen het rond 8 of 9 uur? Anyway, mijn connectie is waarschijnlijk schijt dus een van jullie kan beter de lobby maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 30 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2012 Ik ga nu/zometeen een lobby maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 31 december 2012 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2012 Het was weer leuk! Misschien kunnen we later nog een keer afspreken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2013 Wat doen jullie zoal dan op die meetings? Racen, driften, time attack, gewoon wat kloten of iets? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 4 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2013 Ligt er een beetje aan, vaak doen we gewoon een beetje kloten. Maar soms doen we ook wel eens 'netjes rijden' en dan proberen we de regels te volgen, wat soms nogal grappig kan aflopen. En soms doen we een drag race om te kijken wie de snelste auto heeft. Dat is wat we in een notendop doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
onbekendeIV Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 (bewerkt) Kennen jullie deze functie al voor de snelheidstest? Als je bepaalde toetsen in houd krijg je een speciale G-kracht testje. https://www.youtube.com/watch?v=wn8clM3bxE0 Bewerkt: 5 januari 2013 door onbekendeIV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2013 Ik heb die DLC niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 7 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2013 Misschien leuk om weer een meeting te ograniseren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 9 januari 2013 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2013 Jup, maar iedereen moet wel tijd hebben en de vakantie is net voorbij. Ik heb het bijvoorbeeld nu best wel druk met een toetsweek die er aan komt. Maar ik zou wel komen als we weer iets zouden gaan doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moechy Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2013 Nog iemand die dit speelt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PorZ19 Geplaatst: 23 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 augustus 2013 Jawel, maarjah na december zal iedereen wel overstappen naar Gran Turismo 6. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GolfG60 Geplaatst: 3 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 3 september 2013 Speel het heel af en toe, alleen is er geen zak meer aan. Hopelijk is GT6 leuk genoeg om weer te kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael Geplaatst: 4 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2013 Ik speel het zelf ook nooit meer, ik speelde het eerst wel een belachelijk lange tijd. Hele tijd online gamen en racen, erg leuke game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeJarnoxD Geplaatst: 6 oktober 2013 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2013 Laten we de CD van onder het stof halen en spelen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.