Jump to content

Het Ouija bord


Apple-Mac

Recommended Posts

Het is allemaal puur bedrog, er bestaat niet iets zoals een magisch bord die in fabrieken enzo gemaakt zijn... Als je het mij vraagt mag je het uitproberen maar je kan er niets van verwachten dat zal uitkomen... Het is gewoon maar een bord met een soort hartvormige wijzer. Het is gewoon onmogelijk denk ik dat het uit zichzelf zal bewegen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • MegaPilot

    12

  • FerryN

    11

  • De Stofzuiger

    11

Dus het zou in princiepe gewoon veilig zijn om dit bord te testen? Ik zal het wel een keer willen doen, ben toch wel nieuwschierig...

Als je dat gaat doen. Moet je altyd eerst deze vraag stellen: "Ben je een slechte geest?" Hier moeten ze altyd eerlijk op antwoorden. Iedereen denkt nu wss dat ik gek fzo ben maja... Kheb dat spel nog nooit gedaan maar ik heb hier thuis wel een geest rondwaren. Oja Apple doe het alleen met mensen die je volledig vertrouwt en die niet snel bang zijn. ALs je nog vragen hebt ik hoor het graag.

Ja en ik heb een marsmannetje thuis lopen :').

OT: Ikzelf heb 190312091230 x glaasje gedraait geen poep gebeurdt er. 123912309230 bloed marie gezegt voor die spiegel gebeurdt ook niets.

Wrieh stop nou is een keertje met lullen wil je..

Meh, ik lul niet. Geesten bestaan niet. Is zoals je al op XFire zei gewoon bijgeloof :´).

Ik zei hetgeen dat jij lult dat bijgeloof is. En laat mensen in hun waarde wil je...

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is het veilig, ik heb al honderd keer die bloodie marie in de spiegel uitgescholden en ze doet nog steeds niks. Als geesten bestaan, laat je zelf dan eens zien. Ze bestaan gewoon niet...

Edit: Dat online bord bewijst dat hij lult: 'do you really think you can kill me?'. Antwoord: No.

Edit 2: LOL! 'damn you are stupid'. Antwoord: Yes.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Mag ik vragen hoe het kan dat dat houten plankje wel kan bewegen zonder het zelf te verschuiven? Want kennelijk gebeurt dat wel bij mensen als ze echt antwoord krijgen. Er wordt hier gezegd dat het niet kan dat het automatisch beweegt, maar hoe hebben mensen die het al eens hebben gespeeld ervaren?

Ikzelf geloof niet in al deze shizzle. Het is gewoon onzin dat je geesten op kan roepen en dat ze in je kunnen komen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat houten plankje beweegt door het onderbewustzijn van een persoon, hij leidt het plankje zonder het zelf te beseffen. Probeer dat ouija maar eens te doen als je geblinddoekt bent. Gegarandeerd een onbegrijpelijk antwoord.

Trouwens, dat online ding is wel heel erg slecht :puh:

Does this really work? No

Are you sure? No

No? Unknown

:7

Link to comment
Delen op andere websites

Edit: Dat online bord bewijst dat hij lult: 'do you really think you can kill me?'. Antwoord: No.

Edit 2: LOL! 'damn you are stupid'. Antwoord: Yes.

Ik heb ook dat bord ff een hele stomme vraag gesteld. Ik vroeg van: Have I got boobs? Het antwoord: Yes :7

Het is klinkklare onzin. Je wordt pas bezeten als je er zelf in geloofd, dingen gaan fout en je gaat die geest de schuld geven. Dan denk je snel dat de geest het ook echt doet. Gewoon niet geloven in die shit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat het wel kan maar niet met een bord op internet maar met een echt houten bord :duh:

Ik ga dat niet doen veel te eng allemaal :7

En je weet ook niet of het kan want het is nog nooit bewezen.

Bewerkt: door Motley.Crue
Link to comment
Delen op andere websites

Mensen die geloven in geesten zijn niet goed wijs, vind ik. Als ze vinden dat ik ongelijk heb, stuur die geest dan even op me af, ik verveel me soms, 20 u 30 komt goed uit. :)

@ Think: Lol'd...:7

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan even bewijzen of het echt of nep is.

Ik heb even een online bord opgezocht en erop gespeeld.

De goede geest zei tegen mij dat ik morgen dood ging in mijn slaap

De exacte oorzaak wist hij niet

Dus als ik morgen geen berichtje hier meer post, ben ik dood gegaan.

Dus hopelijk is zo'n bord nep

Wat ik al dacht, het bord is nep.

Ik ben niet dood gegaan.

Misschien werkt een echt bord wel

Link to comment
Delen op andere websites

Dus hopelijk is zo'n bord nep

Wat ik al dacht, het bord is nep.

Ik ben niet dood gegaan.

Misschien werkt een echt bord wel

Wat die geest zei kan overgins wel kloppen. Sommige beweren dat als je slaapt, dat dat een voorbereiding van de dood is. Als je in feite slaapt ben je (voor je bewustzijn dan) gewoon dood.

Dromen moeten hemel of hel voorstellen...

Dit las ik ergens op google :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...