Jump to content

Het Ouija bord


Apple-Mac

Recommended Posts

Ik wil even hier mijn verhaaltje kwijt. Ik denk zelf namelijk dat het mijn gestorven opa was die me op dat moment hielp.

Ik was in Hemelrijk, das een amusement park hier in de buurt. Ik beklom de Himalaya, een berg waar je op kunt gaan. En uiteindelijk was er een stuk van de berg niet goed afgeschermt met hekwerk. Dus ik hang over de rand, en flikker gewoon van die rand af :S. Ik voel dan 2 handen in mijn rug die me terug naar boven duwen, en floep! Zo sta ik weer voor die rand. Terwijl ik naar boven ''vloog'' hoorde ik een stemmetje: Het is jou tijd nog niet'' zeggen.

Dit vind ik echt freaky. Je gelooft niks van geesten totdat je iets meemaakt als dit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • MegaPilot

    12

  • FerryN

    11

  • De Stofzuiger

    11

Ik wil even hier mijn verhaaltje kwijt. Ik denk zelf namelijk dat het mijn gestorven opa was die me op dat moment hielp.

Ik was in Hemelrijk, das een amusement park hier in de buurt. Ik beklom de Himalaya, een berg waar je op kunt gaan. En uiteindelijk was er een stuk van de berg niet goed afgeschermt met hekwerk. Dus ik hang over de rand, en flikker gewoon van die rand af :S. Ik voel dan 2 handen in mijn rug die me terug naar boven duwen, en floep! Zo sta ik weer voor die rand. Terwijl ik naar boven ''vloog'' hoorde ik een stemmetje: Het is jou tijd nog niet'' zeggen.

Dit vind ik echt freaky. Je gelooft niks van geesten totdat je iets meemaakt als dit.

Ik heb dan niet zoiets meegemaakt, maar wel eens dat ik het gevoel had dat iemand aan me broekzak trok(wat vaker kleine kinderen doen om je aandacht te krijgen bijvoorbeeld) terwijl ik helemaal alleen was, en het eerste waar ik aan dacht was het zusje van me stiefvader, ze is namelijk op hele jonge leeftijd overleden doordat ze aangereden was.

Daarna diezelfde nacht wou ik naar boven lopen en brak ik haast me nek over iets, maar er was niks om over te vallen :S .

En zoals ik al vertelde met dat kruis, ik had het gevoel altijd op die trap alsof er een geest/persoon me achterna rende en me er onderuit wou trekken, en dat gevoel is best klote, daardoor liep ik altijd met gebalde vuisten van die trap af gewoon omdat ik bang was, ik probeerde ook vaak de trap op te rennen, wat soms fout afliep en verstapte.

Ik voel me door onder ander dit ook niet zo op me gemak hier thuis.

Maar jou situatie is idd best freaky en best eng, krijg er gewoon kippenvel van.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, er is dan géén bewijs dat geesten bestaan, maar ik er ook geen bewijs dat geesten niet bestaan. Ik denk opzich wel dat geesten bestaan. Ik heb zelf nog niet zoiets meegemaakt, en wil dat liever ook niet, maar ik geloof het wel. En stiekem, ben ik op onze hele bovenverdieping toch wel bang als ik in het donker naar boven moet. Ik zou ook helemaal gek worden als ik iets meemaak met geesten. Ik heb wel bang voor ze en dat terwijl ik nog nooit enige ervaring met ze heb gehad. :7

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, er is dan géén bewijs dat geesten bestaan, maar ik er ook geen bewijs dat geesten niet bestaan.

Maar degene die beweren dat ze wel bestaan moeten het bewijzen. Als je iets beweert moet je het bewijzen,niet andersom. Anders kon ik wel van alles roepen waarvan geen bewijs is dat het er is,maar ook niet van dat het er niet is.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, er is dan géén bewijs dat geesten bestaan, maar ik er ook geen bewijs dat geesten niet bestaan.

Maar degene die beweren dat ze wel bestaan moeten het bewijzen. Als je iets beweert moet je het bewijzen,niet andersom. Anders kon ik wel van alles roepen waarvan geen bewijs is dat het er is,maar ook niet van dat het er niet is.

Mja zo iets kan je niet bewijzen. Ik heb al miljoenen keren hier in huis foto's liggen trekken enzo maar ik heb nooit iets op de foto's gezien. Ook bij verdachte plekken. Dus ik denk dat onze geest hier thuis geen klopgeest is maar af en toe is plaagt en ook niet vast te leggen is op foto.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, er is dan géén bewijs dat geesten bestaan, maar ik er ook geen bewijs dat geesten niet bestaan.

Maar degene die beweren dat ze wel bestaan moeten het bewijzen. Als je iets beweert moet je het bewijzen,niet andersom. Anders kon ik wel van alles roepen waarvan geen bewijs is dat het er is,maar ook niet van dat het er niet is.

Mja zo iets kan je niet bewijzen. Ik heb al miljoenen keren hier in huis foto's liggen trekken enzo maar ik heb nooit iets op de foto's gezien. Ook bij verdachte plekken. Dus ik denk dat onze geest hier thuis geen klopgeest is maar af en toe is plaagt en ook niet vast te leggen is op foto.

Nja, het is gewoon heel simpel, geloof je erin, mooi, geloof je er niet in, ook mooi.

Zelfde als geloven, sommige geloven en sommige niet, en hier is ook geen bewijs.

Link to comment
Delen op andere websites

MegaPilot, er is dan géén bewijs dat geesten bestaan, maar ik er ook geen bewijs dat geesten niet bestaan.

Maar degene die beweren dat ze wel bestaan moeten het bewijzen. Als je iets beweert moet je het bewijzen,niet andersom. Anders kon ik wel van alles roepen waarvan geen bewijs is dat het er is,maar ook niet van dat het er niet is.

Mja zo iets kan je niet bewijzen. Ik heb al miljoenen keren hier in huis foto's liggen trekken enzo maar ik heb nooit iets op de foto's gezien. Ook bij verdachte plekken. Dus ik denk dat onze geest hier thuis geen klopgeest is maar af en toe is plaagt en ook niet vast te leggen is op foto.

Nja, het is gewoon heel simpel, geloof je erin, mooi, geloof je er niet in, ook mooi.

Zelfde als geloven, sommige geloven en sommige niet, en hier is ook geen bewijs.

Ik geloof niet in God of Hemel of dergelijke. Wel in geesten omdat ik er zelf ervaring mee heb.

Link to comment
Delen op andere websites

God is toch een soort van geest? God en geesten liggen dicht bijeen, nogal wiedes dat je dan moet geloven..

God en geesten liggen dicht bijeen zeg je? Volgens het geloof wel ja. Volgens mij is er niet eens een god. Geesten blijven gewoon op aarde of verdwijnen.

God is toch een soort van geest? God en geesten liggen dicht bijeen, nogal wiedes dat je dan moet geloven..

Ik heb nooit gezegd dat God een geest is.

@ Moechy, hier hetzelfde ;)

Het hele geloof gebeuren is een stuk bullshit bij elkaar. Alleen maar om oorspronkelijk de mensen schrik aan te jagen in het verleden.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja geloof, de een heeft er wel wat aan, de ander niet. Mensen worden ook wel dom gehouden, want in de middeleeuwen sterf nog wel eens een koe, en dan dachten ze dat ze in de ogen van God iets fout hadden gedaan. En een mooi voorbeeld is de scheppingstheorie, nog zoiets leuks.

Btw, dit is God:

316_deity.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Het hele geloof gebeuren is een stuk bullshit bij elkaar. Alleen maar om oorspronkelijk de mensen schrik aan te jagen in het verleden.

Blij dat we het daar grotendeels over eens zijn. ^_^ Ik blijf het maar moeilijk vinden om te geloven, maar ik heb ook al eens van die creepy dingen meegemaakt. Dan heb je ook van die momenten dat je bijna dood was, bijvoorbeeld een auto die je niet zit aankomen op de fiets(als je aan het fietsen bent), dan was het eens niet m'n reflexen, maar precies een stem die ik hoorde, maar in al dat lawaai was een stem zeker niet te onderscheiden van bijvoorbeeld 3 meter achter en/of voor mij. Creepy, dat wel. Maar als het geesten zijn, moet ik ze toch wel eens bedanken. :koffie:

Link to comment
Delen op andere websites

CG en Ferry, ik heb hetzelfde gehad. Toen m'n opa stierf zij hij: ''Ik zie je op je verjaardag..'' De dag daarna was hij dood. Op mijn verjaardag had ik een droom, en dat zal mij altijd bijblijven:

Ik zat op een bankje in het park, het was zogenaamd mijn verjaardag. Toen kwam opeens mijn opa tevoorschijn, en hij zei: ''Dit is een droom, maar ik zit er echt in. Onthoud het volgende: laat je nooit kisten!'' het volgende moment was hij een witte duif en vloog naar de zon. Toen werd opeens alles wit in mijn droom en toen ik wakker werd hoorde ik heel zachtjes: ''Justin..'' (Mijn naam.)

Oja, toen ik zeven was verloor ik mijn oppas. Toen ik die nacht erna ging slapen, voelde ik een heel sterk gevoel in mijn hand, alsof zij mij hand vasthield. Heel raar, maar het raarste was, ze had altijd een ketting om met een kruis, die altijd bij haar was. Maar toen ik die ochtend wakker werd, lag die ketting naast mijn kussen..

Bewerkt: door Cabyon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...