Jump to content

Het Ouija bord


Apple-Mac

Recommended Posts

Als je wilt discussieren over geesten, stuur er dan een paar op me af met een bakkie koffie, dan weten we meteen of ze bestaan. Ik baseer me op feiten..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • MegaPilot

    12

  • FerryN

    11

  • De Stofzuiger

    11

Als je wilt discussieren over geesten, stuur er dan een paar op me af met een bakkie koffie, dan weten we meteen of ze bestaan ofzo. Ik baseer me op feiten..

Ach, wat ben je de laatste tijd toch leuk bezig, met die bak koffie heb ik volgens mij al honderd keer gehoord, maargoed,

Maar welke 'feiten' heb je?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wilt discussieren over geesten, stuur er dan een paar op me af met een bakkie koffie, dan weten we meteen of ze bestaan. Ik baseer me op feiten..

Ben je hier weer met je subjectieve mening zonder enig enkel feit? 'Bloody Mary' is een Urban Legend ofwel een Volkslegende en bestaat dus niet echt. Een puur verzinsel dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Feit is dat er geen enkel steekhoudend bewijs is dat geesten bestaan, discussiëren heeft geen zin als er geen feiten zijn. Want ik ben dus al op voorhand gewonnen, dankzij het feit dat er geen bewijs is dat geesten bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Feit is dat er geen enkel steekhoudend bewijs is dat geesten bestaan, discussiëren heeft geen zin als er geen feiten zijn. Want ik ben dus al op voorhand gewonnen, dankzij het feit dat er geen bewijs is dat geesten bestaan.

Ja, maar je kan niet zeggen dat geen bewijzen zijn als je er zelf geen ervaring mee hebt, waarom zou je het nu winnen?

Ik ken mensen en heb zelf een lichte ervaring daarmee, dus denk je dat je me om kan praten met jou niet ervaringen evenals jou feiten dat ze niet zouden bestaan.

Mijn moeder vetelde me eens, ze had een vriendin, en die had een keer geesten opgeroepen met nog wat vriendinnen, daarna deed die vriendin het vaker, en raad eens, ze had klopgeesten in huis, en ja, ze is daar in huis geweest en heeft daar zelf dingen zien vliegen, dan is het toch wel een vraag hoe dat kan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar je kan niet zeggen dat geen bewijzen zijn als je er zelf geen ervaring mee hebt, waarom zou je het nu winnen?

Ik ken mensen en heb zelf een lichte ervaring daarmee, dus denk je dat je me om kan praten met jou niet ervaringen evenals jou feiten dat ze niet zouden bestaan.

Mijn moeder vetelde me eens, ze had een vriendin, en die had een keer geesten opgeroepen met nog wat vriendinnen, daarna deed die vriendin het vaker, en raad eens, ze had klopgeesten in huis, en ja, ze is daar in huis geweest en heeft daar zelf dingen zien vliegen, dan is het toch wel een vraag hoe dat kan.

Dat is nog steeds geen bewijs. Het kan allemaal verbeelding zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar je kan niet zeggen dat geen bewijzen zijn als je er zelf geen ervaring mee hebt, waarom zou je het nu winnen?

Ik ken mensen en heb zelf een lichte ervaring daarmee, dus denk je dat je me om kan praten met jou niet ervaringen evenals jou feiten dat ze niet zouden bestaan.

Mijn moeder vetelde me eens, ze had een vriendin, en die had een keer geesten opgeroepen met nog wat vriendinnen, daarna deed die vriendin het vaker, en raad eens, ze had klopgeesten in huis, en ja, ze is daar in huis geweest en heeft daar zelf dingen zien vliegen, dan is het toch wel een vraag hoe dat kan.

Dat is nog steeds geen bewijs. Het kan allemaal verbeelding zijn.

Dus jij vind het verbeelding. Wel tijdje terug hier thuis. Er stond een blikje op de tafel op ongeveer 30cm van de rand. Ik ga naar het toilet en kom terug. Dat blikje staat nu op nog maar 10cm van de rand. Dus ik zet het terug weg van de rand. Ik ga naar de Tv en even laat ga ik terug om iets te halen om te eten. Dat blikje stond nu echt op de rand. Ik zet het terug weg en ga terug voor TV zitten. Even later hoor ik *pats* Blikje op de grond. Ik alleen thuis. Allebei men katten lagen bij mij in de zetel. Verklaar dat eens.. En ik wou dat ik dit verzon...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog steeds geen bewijs. Het kan allemaal verbeelding zijn.

Dus zoals jij het zegt, kan het zijn dat me moeder het dus verbeeld hebben, wat me zou verbazen, of ze tandenborstels aan dunne touwtjes moeten gaan hangen zodat het zo lijkt, lijkt je dat waarschijnlijk?

Daarnaast, het mag dan geen bewijs zijn, maar daarnaast ken ik mensen die wel ervaring hebben met geesten, en dus niet dat iemand nog nooit geesten 'op koffie' hebben gehad en dus maar rond aan het lullen zijn 'zolang ze niet langs zijn gekomen geloof ik er niet in', want dat is grotere onnozele praat dan dat ik zou doen in zijn ogen.

Hier in huis hing een kruis dat van me stiefvaders oma is geweest, die hing bij de trap, nou, ik scheet (vooral in het donker) haast in me broek, toen is dat kruis ergens anders aan de muur gehangen, en toen was het weg, en me zus zei precies hetzelfde toen ze hier nog woonde, alleen wist ik dat niet, en later na kreeg ik het zelf dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nog steeds geen bewijs. Het kan allemaal verbeelding zijn.

Dus zoals jij het zegt, kan het zijn dat me moeder het dus verbeeld hebben, wat me zou verbazen, of ze tandenborstels aan dunne touwtjes moeten gaan hangen zodat het zo lijkt, lijkt je dat waarschijnlijk?

Daarnaast, het mag dan geen bewijs zijn, maar daarnaast ken ik mensen die wel ervaring hebben met geesten, en dus niet dat iemand nog nooit geesten 'op koffie' hebben gehad en dus maar rond aan het lullen zijn 'zolang ze niet langs zijn gekomen geloof ik er niet in', want dat is grotere onnozele praat dan dat ik zou doen in zijn ogen.

Hier in huis hing een kruis dat van me stiefvaders oma is geweest, die hing bij de trap, nou, ik scheet (vooral in het donker) haast in me broek, toen is dat kruis ergens anders aan de muur gehangen, en toen was het weg, en me zus zei precies hetzelfde toen ze hier nog woonde, alleen wist ik dat niet, en later na kreeg ik het zelf dus.

Kweet hoe je je voelt. Creepy is dat hé.

Link to comment
Delen op andere websites

Onverklaarbare dingen zijn niet meteen geesten, iedereen heeft wel eens van die momenten, dat zijn bijna altijd toevalligheden. Al zijn er wel eens dingen die je echt niet kan verklaren. Ooit had ik eens 6 brikjes fruitsap in de frigo gezet, dag erna, joeps: allemaal weg! Niemand wist er iets van, mama, ik, papa of m'n grote broer, wij hebben *denk ik* een bob-geest, want het bier van m'n vader liet ie weer staan! :@:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Onverklaarbare dingen zijn niet meteen geesten, iedereen heeft wel eens van die momenten, dat zijn bijna altijd toevalligheden. Al zijn er wel eens dingen die je echt niet kan verklaren. Ooit had ik eens 6 brikjes fruitsap in de frigo gezet, dag erna, joeps: allemaal weg! Niemand wist er iets van, mama, ik, papa of m'n grote broer, wij hebben *denk ik* een bob-geest, want het bier van m'n vader liet ie weer staan! :@:puh:

Wil je aub ergens anders iemand belachelijk gaan maken... Laat mensen in hun waarde wil je...

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nu ben ik serieus, die brikjes fruitsap waren echt weg en ik heb me rot gezocht en niks gevonden hoor.. :{

Dat jij het niet gelooft geeft je het niet de recht om mensen belachelijk te maken omdat zij er wel in geloven.

Wij zitten jou ook niet belachelijk te maken omdat jij er niet in gelooft.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, nu ben ik serieus, die brikjes fruitsap waren echt weg en ik heb me rot gezocht en niks gevonden hoor.. :{

Ik ben het met moechy en FerryN eens. Dat kinderlijk woord gebruik en een grapje totaal niet gepast is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...