Jump to content

Het Ouija bord


Apple-Mac

Recommended Posts

Het hele geloof gebeuren is een stuk bullshit bij elkaar. Alleen maar om oorspronkelijk de mensen schrik aan te jagen in het verleden.

Blij dat we het daar grotendeels over eens zijn. ^_^ Ik blijf het maar moeilijk vinden om te geloven, maar ik heb ook al eens van die creepy dingen meegemaakt. Dan heb je ook van die momenten dat je bijna dood was, bijvoorbeeld een auto die je niet zit aankomen op de fiets(als je aan het fietsen bent), dan was het eens niet m'n reflexen, maar precies een stem die ik hoorde, maar in al dat lawaai was een stem zeker niet te onderscheiden van bijvoorbeeld 3 meter achter en/of voor mij. Creepy, dat wel. Maar als het geesten zijn, moet ik ze toch wel eens bedanken. :koffie:

Gast, Stop met lullen. Eerst zeg je dat je van heel dit geen zak gelooft en blablabla zit je wat grapjes te maken en nu kom je met zo iets af?

Ik heb zelf ook een tijd gehad dat ik het gevoel had dat er iemand achter me stond(wat niet kan) en had altijd het gevoel dat het me vader was, maarja, dat geeft een raar gevoel.

Ik heb altyd het gevoel dat ik bekeken word. Maar ik denk niet dat het een familielid is. Ik denk eerder iemand die hier gestorven is. Het huis staat hier al sinds 1923 fzo iets. ZOdus...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • MegaPilot

    12

  • FerryN

    11

  • De Stofzuiger

    11

Soms als ik muziek zit te luisteren lijkt het net of iemand de trap op komt lopen ik schrik me en hoetje is er niemand :ch:

Redfire18

Ja, dat heb ik ook vaker, netzoals dat ik denk dat ik geroepen word.

En Moechy, das wel erg klote om te hebben, vooral de hele tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf gelukkig nog gespaard van zo'n dingen. pfiew... :*D

Ontopic:

Op dit moment geloof ik niet in die dingen. Ik ga het maar geloven als ik het zelf meemaak.

Maar het is niet omdat ik er niet in geloof dat ik er niet voor open sta. Ik denk vaak na over dit soort dingen.

Ik ga ze ook niet gaan opzoeken want als je sommigen verhalen hoort van mensen op het internet moet het geen pretje zijn om bezeten te zijn of een klopgeest en dergelijke in je huis te hebben. :D

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

CG en Ferry, ik heb hetzelfde gehad. Toen m'n opa stierf zij hij: ''Ik zie je op je verjaardag..'' De dag daarna was hij dood. Op mijn verjaardag had ik een droom, en dat zal mij altijd bijblijven:

Ik zat op een bankje in het park, het was zogenaamd mijn verjaardag. Toen kwam opeens mijn opa tevoorschijn, en hij zei: ''Dit is een droom, maar ik zit er echt in. Onthoud het volgende: laat je nooit kisten!'' het volgende moment was hij een witte duif en vloog naar de zon. Toen werd opeens alles wit in mijn droom en toen ik wakker werd hoorde ik heel zachtjes: ''Justin..'' (Mijn naam.)

Oja, toen ik zeven was verloor ik mijn oppas. Toen ik die nacht erna ging slapen, voelde ik een heel sterk gevoel in mijn hand, alsof zij mij hand vasthield. Heel raar, maar het raarste was, ze had altijd een ketting om met een kruis, die altijd bij haar was. Maar toen ik die ochtend wakker werd, lag die ketting naast mijn kussen..

Als ik dat hele verhaal mee zou maken. Als ik die droom had en daarna mijn naam hoorde, of ik die ketting naast m'n kussen zou vinden dan zou ik echt in bed in m'n broek schijten, naar boven sprinten waar m'n ouders zijn, ondertussen in mijn broek hebben gepist en struikelen over de laatste traptree van angst. Ik kan daar echt niet tegen als er zoiets (zou) gebeuren. Ik ben echt een ongelooflijke angsthaas, misschien moet m'n bijnaam maar Forum-Angsthaas worden. :puh:

Zelf heb ik er ook wel wat van meegemaakt. Als ik het goed heb zei ik een paar pagina's terug dat ik er niet echt in geloofde. Maar ik ben na gaan denken en ik heb wel vaak dat ik beneden hoor dat er allemaal stoelen worden verschoven of dat zo'n ding met allemaal borden omvalt en je alles op de grond hoort kletteren, als ik dan beneden ga kijken dan is er dus niks aan de hand, dat vind ik zo weird...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, Stop met lullen. Eerst zeg je dat je van heel dit geen zak gelooft en blablabla zit je wat grapjes te maken en nu kom je met zo iets af?

Nouja, ik geloofde het niet, maar het is nooit te laat om in iets te geloven..

Soms als ik muziek zit te luisteren lijkt het net of iemand de trap op komt lopen ik schrik me en hoetje is er niemand

Dat heb ik vaak als ik films zit te kijken op m'n PSP. :puh:

De laatste tijd heb ik heel erg vaak last dat ik bijvoorbeeld om 3 uur 's morgens wakker word, meteen rechtzit, en altijd heb ik het gevoel dat iemand me wakker maakte door een por in m'n zij ofzo. Echt wel kut, want ik ben nogal een slaper.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, Stop met lullen. Eerst zeg je dat je van heel dit geen zak gelooft en blablabla zit je wat grapjes te maken en nu kom je met zo iets af?

Nouja, ik geloofde het niet, maar het is nooit te laat om in iets te geloven..

Soms als ik muziek zit te luisteren lijkt het net of iemand de trap op komt lopen ik schrik me en hoetje is er niemand

Dat heb ik vaak als ik films zit te kijken op m'n PSP. :puh:

De laatste tijd heb ik heel erg vaak last dat ik bijvoorbeeld om 3 uur 's morgens wakker word, meteen rechtzit, en altijd heb ik het gevoel dat iemand me wakker maakte door een por in m'n zij ofzo. Echt wel kut, want ik ben nogal een slaper.

Waarom zouden we dit nu geloven. Eerst zit je te zeggen Geesten bestaan niet blablabla en nu kom je met dit verhaal af. Als je er niet in gelooft lieg en lul dan niet en laat ons in onze waarde wil je....

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf geloof ik er niet in, heb het net even geprobeerd, maar hij zegt steeds ask later, maybe later

Misschien moet het ooit echt gebeuren dat ik er in ga geloven maar ik geloof hier niet in

Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n dingen houden me niet zo bezig maar ergens twijfel ik of het bestaat of niet. Allemaal heel erg raar. Een voorbeeldje van mijn kant.

Als ik nog jong was, 5 ofzo, heb ik ooit gedroomd dat mijn dode opa (stierf als ik 1 was), aan mijn kamerdeur aan het zwaaien was naar mij. Paar jaar later bleek dat mijn zus dat ongeveer zelfde periode ook gedroomd had. No shit! Verder nog niet echt iets meegemaakt. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ik heb dat web ding gedaan die in de hoofdpost staat. Als ik vraag when will I die? zegt ie " soon ". :schater:

When will GTA V come out? Summer :puh:

Bewerkt: door gta_rulez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...