Jump to content

Het Ouija bord


Apple-Mac

Recommended Posts

  • Reacties 104
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • moechy

    15

  • MegaPilot

    12

  • FerryN

    11

  • De Stofzuiger

    11

Ik geloof er niet echt in. Maar misschien is het spreekwoord: 'Men lijd het meest van het lijden wat hij vreest' hier wel van toepassing. Je denkt dat er een enge demon komt om je gek te maken en doordat je dat denkt ga je het misschien wel geloven en wordt je gek.

Adios Amigos,

Koeky7

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er niks van, maar ik ga het nooit doen. waarom het risico lopen. en als ik het doe doe ik het niet in mijn huis :7

Dus je gelooft het wel, anders zou je het zo gedaan hebben :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wat die geest zei kan overgins wel kloppen. Sommige beweren dat als je slaapt, dat dat een voorbereiding van de dood is. Als je in feite slaapt ben je (voor je bewustzijn dan) gewoon dood.

Dromen moeten hemel of hel voorstellen...

Dit las ik ergens op google :7

Haha ^^ Nou ik zie het gewoon dat slaap de periode van inactiviteit is, waarbij het lichaam tot rust komt.

Ik hoor mensen ook wel eens zeggen, ja maar je kunt geesten alleen oproepen/zien als je erin gelooft. Dan heb ik eerder het idee dat mensen zichzelf dat soort dingen aanpraten, waardoor je sneller een verband met iets vreemds legt naar een geest (zoiets als een voorwerp dat op de grond valt, terwijl dat misschien door de wind komt oid). ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloof er niks van, maar ik ga het nooit doen. waarom het risico lopen. en als ik het doe doe ik het niet in mijn huis :7

Dus je gelooft het wel, anders zou je het zo gedaan hebben :7

opes een beetje fout geredeneert. Ik bedoelde ik geloof het niet en ik doe het ook nooit. omdat ik het flauwekul vindt. ik heb niet een zo een opo\ujajaja bord

Link to comment
Delen op andere websites

Even een opmerking over dat online bord, ik heb gevraagd of ik ooit dood zou gaan.

Antwoord: ''No'' :schater:

OT: Ik geloof niet dat je geesten kan zien, maar wel dat ze er misschien zijn.

Als ze er zijn zul je waarschijnlijk nooit zien.

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In the Mentalist was laatst een aflevering waarin de hoofdpersoon (Patrick Jane) niet in geesten geloofde, en dat uiteindelijk toch bleek dat ze bestonden. Natuurlijk is het niet echt omdat het een programma is, maar ik vind het vreemd dat de makers in het programma zetten dat ze bestaan, aangezien wel de meerderheid van de mensen in de wereld er niet in gelooft.

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra we dood gaan weten we of ze bestaan. :Y

Bloedige Marie kwam ook nooit af, ik heb nochtans alles goed gedaan, maar na honderd keer die lelijke naam gezegt te hebben, hield ik er maar mee op. :engel:

Heb je wel Bloody Mary in plaats van bloedige Marie gezegt? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra we dood gaan weten we of ze bestaan. :Y

Bloedige Marie kwam ook nooit af, ik heb nochtans alles goed gedaan, maar na honderd keer die lelijke naam gezegt te hebben, hield ik er maar mee op. :engel:

Je kan echt een stuk lullen weet je?

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel Bloody Mary in plaats van bloedige Marie gezegt? :puh:

Ja hoor! :)(

Je kan echt een stuk lullen weet je?

Ik geloof op wat ik zie, en de geest is niet afgekomen. Als dat lullen is, dan versta ik niet wat 'goed praten' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je wel Bloody Mary in plaats van bloedige Marie gezegt? :puh:

Ja hoor! :)(

Je kan echt een stuk lullen weet je?

Ik geloof op wat ik zie, en de geest is niet afgekomen. Als dat lullen is, dan versta ik niet wat 'goed praten' is.

Als je een beetje logisch nadenkt, snap je dat 'Bloody Mary' niet bestaat, dit is gewoon een dikke verzinsel, maar ikzelf geloof wel dat geesten bestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...