Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"


Timske

Recommended Posts

Merk: Apple, HTC, BlackBerry, Sony Ericsson

Type: Smartphone

Prijs: 300-400 Euro Rond de 500 Euro

Extra: Het belangrijkste vind ik de muziekspeler en een groot geheugen voor veel muziek.

Ik heb de prijsklasse aangepast omdat ze niet echt realistisch is, hopelijk nu meer reactie ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    94

  • -TonyStark-

    35

  • Teh_Ninja

    22

  • End Of The Riot

    21

Merk: Apple, HTC, BlackBerry, Sony Ericsson

Type: Smartphone

Prijs: 300-400 Euro Rond de 500 Euro

Extra: Het belangrijkste vind ik de muziekspeler en een groot geheugen voor veel muziek.

Ik heb de prijsklasse aangepast omdat ze niet echt realistisch is, hopelijk nu meer reactie ^_^

Als je nog opzoek bent, HTC Desire HD of Samsung Galaxy S.

Hallo welke raden jullie my aan

Merk:Maakt niet uit .

Type: Uitschuifbare met een qwerty toetsenbord of gewoon helemaal touch

Prijs:maximum 400€

Extra:wi-fi en eventueel navigatie

HTC Desire.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Merk: HTC, Apple, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs: €500 t/m €850

Extra:

  • WiFi
  • Mp3 speler
  • Camera (ga ervan uit dat iedere telefoon dit heefT)
  • IOS (Apple besturingssysteem) of Android OS
  • Niet al te korte batterijduur zoals bij de

Het liefst heb ik Apple, vanwege de grote hoeveelheid apps. Daarentegen heeft Android er ook een hoop, maar toch wat minder... Ander nadeel aan bijvoorbeeld iphone is dat er geen file transfer over bluetooth mogelijk is en dat alles via Itunes moet... Dus zoek eigenlijk een telefoon die gelijk kan concurreren aan de Iphone OF de Iphone zelf. ^^ Voorbeeld hiervan is de bijna uitkomende Samsung Galaxy S2 IMO.

Alvast bedankt!

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb even een vraag, het gaat niet echt over het zoeken van een nieuwe mobiel, maar over de batterij van een nieuwe GSM (leek me overbodig om hier speciaal een nieuwtopic voor te maken).

Maargoed, als je een nieuwe gsm koopt, de één raad mij altijd aan om eerst je GSM volledig leeg te gaan bellen en SMS'en qua batterij gedoe, en de ander zegt nou juist dat je hem eerst 100% aan de lader moet doen. Tevens heb ik zelfs ook eens gehoord dat je hem het beste 24 uur aan de lader kunt houden zodra je een nieuwe gsm koopt.

Weet iemand wat je nou moet doen als je een nieuwe gsm koopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Idd, maakt voor de meeste niks uit, dat fabeltje zit vaak meer tussen de oren ;)

Wel moet je hem een keer volledig leeg trekken en volledig opladen(althans, bij de iPhone wel en dacht meeste HTC's ook), zodat je mobiel je accu peil kan kalibreren.

Link to comment
Delen op andere websites

Merk: HTC, Apple, Samsung

Type: Touchscreen

Prijs: €500 t/m €850

Extra:

  • WiFi
  • Mp3 speler
  • Camera (ga ervan uit dat iedere telefoon dit heefT)
  • IOS (Apple besturingssysteem) of Android OS
  • Niet al te korte batterijduur zoals bij de

Het liefst heb ik Apple, vanwege de grote hoeveelheid apps. Daarentegen heeft Android er ook een hoop, maar toch wat minder... Ander nadeel aan bijvoorbeeld iphone is dat er geen file transfer over bluetooth mogelijk is en dat alles via Itunes moet... Dus zoek eigenlijk een telefoon die gelijk kan concurreren aan de Iphone OF de Iphone zelf. ^^ Voorbeeld hiervan is de bijna uitkomende Samsung Galaxy S2 IMO.

Alvast bedankt!

Gewoon voor de iPhone gaan als je er het geld voor hebt, uiteindelijk gaat er echt niets boven.

Link to comment
Delen op andere websites

iPhone is een goede telefoon. Maar waarom zou er niets boven gaan? B.v. de Galaxy S en de Desire HD hebben grotere schermen. Daarnaast zou de laatste ook nog eens fractioneel sneller zijn. Ikzelf zou dus vanwege het scherm sowieso voor de Galaxy S gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Keuze tussen SE Experia X10 en Motorola Defy. Defy heeft groter werkgeheugen maar X10 heeft een grotere camera, groter scherm, etc. Maar er komt waarschijnlijk sneller een update naar 2.3 voor de Moto dan voor de SE.

Ik weet niet waar ik voor moet kiezen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

iPhone is een goede telefoon. Maar waarom zou er niets boven gaan? B.v. de Galaxy S en de Desire HD hebben grotere schermen. Daarnaast zou de laatste ook nog eens fractioneel sneller zijn. Ikzelf zou dus vanwege het scherm sowieso voor de Galaxy S gaan.

Niet iedereen wilt een idioot groot scherm, anders pakken ze wel een iPad of andere tablet :7

Nee, maar zonder geintjes, persoonlijk zou ik voor een HTC Desire HD of een iPhone gaan.

Vind die Samsung zelf niet zo.

Oops, berichtje is al een maand oud :')

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...