BV_1993 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Merk: Apple, HTC, BlackBerry, Sony Ericsson Type: Smartphone Prijs: 300-400 Euro Rond de 500 Euro Extra: Het belangrijkste vind ik de muziekspeler en een groot geheugen voor veel muziek. Ik heb de prijsklasse aangepast omdat ze niet echt realistisch is, hopelijk nu meer reactie Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 januari 2011 Rapport Geplaatst: 4 januari 2011 Excuses voor de bump Merk: Maakt niet veel uit Type: Touchscreen Prijs: rond de 150/200 euro Extra: Niets Reageren
iFire Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 De Samsung galaxy spica voor 194,90,- Acer BeTouch E110 voor 147,- Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 5 januari 2011 Rapport Geplaatst: 5 januari 2011 Hallo welke raden jullie my aan Merk:Maakt niet uit . Type: Uitschuifbare met een qwerty toetsenbord of gewoon helemaal touch Prijs:maximum 400€ Extra:wi-fi en eventueel navigatie Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 8 januari 2011 Rapport Geplaatst: 8 januari 2011 Merk: Apple, HTC, BlackBerry, Sony Ericsson Type: Smartphone Prijs: 300-400 Euro Rond de 500 Euro Extra: Het belangrijkste vind ik de muziekspeler en een groot geheugen voor veel muziek. Ik heb de prijsklasse aangepast omdat ze niet echt realistisch is, hopelijk nu meer reactie Als je nog opzoek bent, HTC Desire HD of Samsung Galaxy S. Hallo welke raden jullie my aan Merk:Maakt niet uit . Type: Uitschuifbare met een qwerty toetsenbord of gewoon helemaal touch Prijs:maximum 400€ Extra:wi-fi en eventueel navigatie HTC Desire. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Geplaatst: 12 januari 2011 Ach koop een goed koope Ps zo lang je ermee kan bellen en brichten verzenden als wil muziek beluisteren koop een mp3 ps ik gebruik mijn vaders oude gaat al 2 jaar mee Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 19 februari 2011 Rapport Geplaatst: 19 februari 2011 (bewerkt) Merk: HTC, Apple, Samsung Type: Touchscreen Prijs: €500 t/m €850 Extra: WiFi Mp3 speler Camera (ga ervan uit dat iedere telefoon dit heefT) IOS (Apple besturingssysteem) of Android OS Niet al te korte batterijduur zoals bij de Het liefst heb ik Apple, vanwege de grote hoeveelheid apps. Daarentegen heeft Android er ook een hoop, maar toch wat minder... Ander nadeel aan bijvoorbeeld iphone is dat er geen file transfer over bluetooth mogelijk is en dat alles via Itunes moet... Dus zoek eigenlijk een telefoon die gelijk kan concurreren aan de Iphone OF de Iphone zelf. ^^ Voorbeeld hiervan is de bijna uitkomende Samsung Galaxy S2 IMO. Alvast bedankt! Bewerkt: 20 februari 2011 door X-Qyeh Reageren
Wesley Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Ik heb even een vraag, het gaat niet echt over het zoeken van een nieuwe mobiel, maar over de batterij van een nieuwe GSM (leek me overbodig om hier speciaal een nieuwtopic voor te maken). Maargoed, als je een nieuwe gsm koopt, de één raad mij altijd aan om eerst je GSM volledig leeg te gaan bellen en SMS'en qua batterij gedoe, en de ander zegt nou juist dat je hem eerst 100% aan de lader moet doen. Tevens heb ik zelfs ook eens gehoord dat je hem het beste 24 uur aan de lader kunt houden zodra je een nieuwe gsm koopt. Weet iemand wat je nou moet doen als je een nieuwe gsm koopt? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 1 maart 2011 Rapport Geplaatst: 1 maart 2011 Met de moderne accu's maakt dat niks uit. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Idd, maakt voor de meeste niks uit, dat fabeltje zit vaak meer tussen de oren Wel moet je hem een keer volledig leeg trekken en volledig opladen(althans, bij de iPhone wel en dacht meeste HTC's ook), zodat je mobiel je accu peil kan kalibreren. Reageren
.Senne Geplaatst: 2 maart 2011 Rapport Geplaatst: 2 maart 2011 Merk: HTC, Apple, Samsung Type: Touchscreen Prijs: €500 t/m €850 Extra: WiFi Mp3 speler Camera (ga ervan uit dat iedere telefoon dit heefT) IOS (Apple besturingssysteem) of Android OS Niet al te korte batterijduur zoals bij de Het liefst heb ik Apple, vanwege de grote hoeveelheid apps. Daarentegen heeft Android er ook een hoop, maar toch wat minder... Ander nadeel aan bijvoorbeeld iphone is dat er geen file transfer over bluetooth mogelijk is en dat alles via Itunes moet... Dus zoek eigenlijk een telefoon die gelijk kan concurreren aan de Iphone OF de Iphone zelf. ^^ Voorbeeld hiervan is de bijna uitkomende Samsung Galaxy S2 IMO. Alvast bedankt! Gewoon voor de iPhone gaan als je er het geld voor hebt, uiteindelijk gaat er echt niets boven. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 3 maart 2011 Rapport Geplaatst: 3 maart 2011 iPhone is een goede telefoon. Maar waarom zou er niets boven gaan? B.v. de Galaxy S en de Desire HD hebben grotere schermen. Daarnaast zou de laatste ook nog eens fractioneel sneller zijn. Ikzelf zou dus vanwege het scherm sowieso voor de Galaxy S gaan. Reageren
Hayte Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 Keuze tussen SE Experia X10 en Motorola Defy. Defy heeft groter werkgeheugen maar X10 heeft een grotere camera, groter scherm, etc. Maar er komt waarschijnlijk sneller een update naar 2.3 voor de Moto dan voor de SE. Ik weet niet waar ik voor moet kiezen Reageren
GolfG60 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Geplaatst: 2 april 2011 (bewerkt) iPhone is een goede telefoon. Maar waarom zou er niets boven gaan? B.v. de Galaxy S en de Desire HD hebben grotere schermen. Daarnaast zou de laatste ook nog eens fractioneel sneller zijn. Ikzelf zou dus vanwege het scherm sowieso voor de Galaxy S gaan. Niet iedereen wilt een idioot groot scherm, anders pakken ze wel een iPad of andere tablet Nee, maar zonder geintjes, persoonlijk zou ik voor een HTC Desire HD of een iPhone gaan. Vind die Samsung zelf niet zo. Oops, berichtje is al een maand oud :') Bewerkt: 2 april 2011 door GolfG60 Reageren
jordib12 Geplaatst: 13 april 2011 Rapport Geplaatst: 13 april 2011 Ik heb de smasung corby text Klik voor fto Je krijgt er 3 verschillende kleuren bij, het is echt gemakkelijke gsm om te smsen, en zeer goedkoop amper 84 euro Camera, bleuthooth, internet, muziek speler alles eingelijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.