MegaPilot Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 (bewerkt) Ik denk dat we deze discussie best kunnen staken, we geraken er toch nooit uit.. Ik heb iets raar gevonden: http://www.krefel.be...136_C136_793145 Voor 150 euro heb je een gsm met een resolutie van 400x800 + Android? Een vriend van me heeft 'm en ik moet toegeven dat hij er goed uitziet enzo. Jullie mening over deze gsm en liefst ook wat ervaringen? Er is weinig over bekend en eerlijk gezegd denk ik er serieus over om hem te kopen. Bewerkt: 24 april 2011 door MegaPilot Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 (bewerkt) Chinees mobieltje gemaakt in opdracht van Orange voor de Engelse markt. Voor het geld een zeer goede telefoon. Is een heel stuk sneller dan de duurdere HTC Wildfire en Galaxy Apollo. De officiële naam is ZTE Blade, en op GoT zijn er wel topics over. Edit: Zie dat het toch de Blade is. En er komt in mei een opvolger uit. Maar het is dan nog maar de vraag hoe makkelijk je aan die kan komen in Nederland en België. Bewerkt: 24 april 2011 door Teh_Ninja Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Chinees mobieltje gemaakt in opdracht van Orange voor de Engelse markt. Voor het geld een zeer goede telefoon. Is een heel stuk sneller dan de duurdere HTC Wildfire en Galaxy Apollo. De officiële naam is ZTE Blade, en op GoT zijn er wel topics over. Edit: Zie dat het toch de Blade is. En er komt in mei een opvolger uit. Maar het is dan nog maar de vraag hoe makkelijk je aan die kan komen in Nederland en België. Ik zou op die opvolger wachten, je kan zoiets altijd vanuit het buitenland bestellen. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 24 april 2011 Rapport Geplaatst: 24 april 2011 Ik zou op die opvolger wachten, je kan zoiets altijd vanuit het buitenland bestellen. Ligt er ook aan voor welke markt dit toestel gemaakt wordt. Als het voor de Aziatische markt is hebben wij er niks aan, gezien de taal. Maar de ZTE fanbase kennende zal er na een tijdje wel een Engelstalige custom rom zijn. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Helaas gaat de batterij van die San Francisco niet mee, ik heb me even geinformeerd bij m'n vrienden en het is blijkbaar voor die gsm normaal dat je'm elke dag moet opladen.. Reageren
Hayte Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Waar zit het probleem? Gewoon 's nachts als je gaat slapen aan de oplader en klaar is MegaPilot. Ditzelfde moet ik ook doen bij mijn Xperia X10, ik heb er geen probleem mee. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 25 april 2011 Rapport Geplaatst: 25 april 2011 Dat moet bij elke high-end smartphone van dit moment. Of je nou een Galaxy, Desire, IPhone of wat dan ook hebt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 april 2011 Rapport Geplaatst: 27 april 2011 (bewerkt) Merk: Maakt niet uit, geen chineze poep aub Type: Touchscreen als het in het budget past. Prijs: 100-150, kan misschien iets hoger Extra: Liever geen sloom ding Bewerkt: 29 april 2011 door Djmaddox Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Merk: Maakt niet uit, geen chineze poep aub Type: Touchscreen als het in het budget past. Prijs: 100-150, kan misschien iets hoger Extra: Liever geen sloom ding Iemand? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Merk:Zo gauw het geen onbekend merk is Type:liefst touchscreen Prijs:0 tot 150 (eventueel 200) Extra:ik zou graag er internet op willen hebben. Ik bump ook even was al 2 pagina's geleden. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 (bewerkt) Iemand? Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware. @ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt. Bewerkt: 29 april 2011 door Flashingdemon666 Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung Type: Touchscreen Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel) Extra: veel apps. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung Type: Touchscreen Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel) Extra: veel apps. Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Iemand? Je stelt te hoge eisen. Daarom dat er geen reacties zijn. Jij vond de Omnia te sloom, terwijl die telefoon los al rond de 250 euro kost. Dan heb je nog wel goedkope touchscreen telefoons van bijvoorbeeld LG maar die hebben een crap OS zonder apps en slechte hardware. @ hierboven: Lees dan ook eens reacties in plaats van nutteloos te bumpen omdat je geen paar pagina's terug wilt. Het hoeft geen touchscreen te zijn, en de Omnia van me vader die is zo sloom als de pest dus daarom dat ik die afkeurde. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 29 april 2011 Rapport Geplaatst: 29 april 2011 Merk: Maakt niet uit liefst een HTC, Samsung Type: Touchscreen Prijs:0 to 500 (ja ik weet het erg veel) Extra: veel apps. Dan heb je als top toestellen op dit moment de HTC Desire Z en de Samsung Galaxy SII. Deze kan je hier vergelijken. Persoonlijk zou ik voor de Desire Z gaan omdat deze een qwerty toetsenbord heeft wat veel fijner typt dan touch screen en een touchpad om makkelijker dingen te selecteren. En wat over de Nexus S aangezien deze me erg aanspreekt? Is die ook erg goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.