Jump to content

"Ik zoek een nieuwe mobiel"

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Maar kun je dan niet beter voor een paar euro meer de S2 kopen?

want die heeft een 1.2Ghz Dual core

Bewerkt: door MaxVito
  • 3 weken later...
  • Reacties 671
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaPilot

94

• -TonyStark-

35

• Teh_Ninja

22

• End Of The Riot

21

Geplaatst:

Ik ben nog steeds een beetje opzoek naar een nieuwe mobiel. Ik heb er denk nu wel 2 alleen weet eigenlijk niet welke ik moet kiezen.

Ik zit te twijfelen tussen de HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy Ace. Ze zeggen dat die Galaxy Ace een 'ladyfone' is maar dat valt volgens mij toch wel mee?

Hey GTA'ers ikben nieuw en wil een nieuw telefoon.

Merk: Geen LG!

Type: Heeft touchscreen nodig

Budget: 150 euro

Extra: MOET ANDROID HEBBEN!!!

Alvast bedankt!

EDIT: Ik woon in Belgie en wil het liefst in de winkel kopen.

Bewerkt: door CommadantN00b
Geplaatst:

Alvast bedankt!

sony ericson xperia mini x10

hij is klein (handig als je niet zulke grote zakken hebt) en heeft android

ik heb hem als cadeau gekregen dus ik weet niet hoe duur die is maar wel binnen het budget van jou.

ik hoop dat je er wat mee kan :tu:

Alvast bedankt!

sony ericson xperia mini x10

hij is klein (handig als je niet zulke grote zakken hebt) en heeft android

ik heb hem als cadeau gekregen dus ik weet niet hoe duur die is maar wel binnen het budget van jou.

ik hoop dat je er wat mee kan :tu:

Ik vind het niet de winkels die in mijn stad zijn en ik heb dikke vingers dus dat gaat niet lukken XD.

De Acer liquid metal ziet er vet uit is die goed?

Zoek op phonehouse.be ik kan niet de link sturen omdat ik op de PS3 zit :puh:

Bewerkt: door CommadantN00b
Geplaatst:

Ik zoek eigenlijk ook een nieuwe GSM, want ik heb nu al ongeveer 1 jaar een Samsung Jet (2009) maar omdat dat eigenlijk al wat verouderd is zou ik liever ene nieuwe GSM willen. :puh:

En ik ken wel een paar vrienden die een Samsung Wave 1 hebben en dat lijkt me wel een goede GSM.

Dus ik was aan het denken om een Samsung Wave 2 te kopen, zijn hier mensen die er zo één hebben. Want ik zou willen weten of het een goed idee is om hem te kopen. :puh:

Geplaatst:

Ik ben nog steeds een beetje opzoek naar een nieuwe mobiel. Ik heb er denk nu wel 2 alleen weet eigenlijk niet welke ik moet kiezen.

Ik zit te twijfelen tussen de HTC Wildfire S en de Samsung Galaxy Ace. Ze zeggen dat die Galaxy Ace een 'ladyfone' is maar dat valt volgens mij toch wel mee?

Iemand suggesties??

Geplaatst:

Iemand suggesties??

Wat is je budget?

Geplaatst:

BiglifePRG, je zou ook eens kunnen proberen af en toe een post echt te lezen voordat je een reactie plaatst. Leontjuuh-gta vraagt niet om een advies wat de prijs aangaat, hij vraagt simpelweg of "wij" de Samsung Galaxy Ace een "mokkelfoon" (is nl voor ladyphone, toch? :D ) vinden, of dat we hem mannelijk genoeg vinden. Vinden wij het teveel een ladyphone, dan gaat 'ie voor de HTC Wildfire S.

@ Leontjuuh-gta: Ik vind de HTC wel erg musculair, maar weet je wat het punt is? Hij is té musculair.. Op de één of andere manier zie je met dat ding alleen maar de inferieure niet-alpha-mannetjes rondlopen, je weet wel.. Mannen die iets te compenseren hebben. De Samsung daarentegen lijkt enorm veel op de iPhone, en dat is alles behalve een ladyphone. Als je het mij vraagt zou ik dus voor de Samsung gaan. :Y

Geplaatst:

Iemand suggesties??

Ik zou niet voor de Wildfire S gaan aangezien deze telefoon redelijk klein is. Het scherm is ook niet echt groot en ik vind de interface ook niet zo duidelijk. Ook het touchscreen is niet echt van hoogstaande kwaliteit. :puh:

Geplaatst:

Aah.. oke.

Ja, ik had ook een lichte voorkeur voor de Ace. Alleen twijfelde heel erg. Morgen ga ik even naar de Saturn. Daar kun je de mobieltjes meestal uitproberen en kijken welke lekker in de hand ligt. En dan maak ik me keuze wel. Maar bedankt voor het advies.

Geplaatst:

BiglifePRG, je zou ook eens kunnen proberen af en toe een post echt te lezen voordat je een reactie plaatst. Leontjuuh-gta vraagt niet om een advies wat de prijs aangaat, hij vraagt simpelweg of "wij" de Samsung Galaxy Ace een "mokkelfoon" (is nl voor ladyphone, toch? :D ) vinden, of dat we hem mannelijk genoeg vinden. Vinden wij het teveel een ladyphone, dan gaat 'ie voor de HTC Wildfire S.

@ Leontjuuh-gta: Ik vind de HTC wel erg musculair, maar weet je wat het punt is? Hij is té musculair.. Op de één of andere manier zie je met dat ding alleen maar de inferieure niet-alpha-mannetjes rondlopen, je weet wel.. Mannen die iets te compenseren hebben. De Samsung daarentegen lijkt enorm veel op de iPhone, en dat is alles behalve een ladyphone. Als je het mij vraagt zou ik dus voor de Samsung gaan. :Y

Maar als we zijn budget weten, kunnen wij een misschien beter toestel voor hem uitzoeken, of niet? :)

En ik denk dat ik het (zoals gewoonlijk) weer oneens met je moet zijn xD Zelf vind ik de Wildfire S gewoon... saai. Alsof ik hem al duizend keer heb gezien of zo. Het is gewoon niet... vernieuwend. Al heb ik datzelfde gevoel met de Ace... Hij lijkt te veel op de Galaxy, Galaxy S, Galaxy S2, etc. Net alsof je net zoals de rest wilt zijn, maar daar uiteindelijk het geld niet voor hebt... xD

Als we alleen naar de specs kijken zou ik persoonlijk voor de Galaxy Ace gaan. Groter scherm en een snellere processor (al heeft hij wel minder werkgeheugen, maar ja...). Geloof me, je wilt echt geen klein flut scherm :7

welke samsung mobiel kan De samsung remote aan?

(dat je met de mobiel je Samsung Smart-TV kan besturen :D )

Alle samsung toestellen met Android 2.1 en hoger en een minimale resolutie van 800*400(geoptimaliseerd), ohja, en bluetooth :bonk:

Alle Samsung galaxy's kunnen het iig.

Zie de app

Bewerkt: door Farid.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...