Silverbyte Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Dat is een algemeen bekende bug, waar veel andere spelers ook onder te lijden hebben. MrIndependent kwam een paar berichten hierboven echter met een mogelijke oplossing: Je moet je hele profiel verwijderen dus gwn het fifa bestandje met profile settings of profielinstellingen ligt eraan hoe jouw ps3/xbox ingesteld staat. Tot nu toe ben ik het probleem nog niet tegengekomen, dus of het werkt kan ik niet met zekerheid zeggen. Wees er ook zeker van wat je gaat doen, aangezien je natuurlijk wel een aantal instellingen en vorderingen verliest. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 17 januari 2010 Rapport Geplaatst: 17 januari 2010 Die instellingen laat ik maar staan. Gelukkig heb ik 2 back-ups: 1 van de laatste wedstrijd van het 4e seizoen Ajax (voordat ik van club ging veranderen) én 1 van Barcelona. Ik had eerst namelijk na 4 seizoenen Ajax voor Barcelona gekozen, maar na paar wedstrijden wilde ik toch naar Real Madrid. Nu dus paar keer geprobeerd naar Real Madrid te gaan via de 1e savegame, maar krijg steeds -2 miljard. Dus nu ga ik maar verder met Barcelona. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb vervelende probleem. Ik win match bij Champions league en mag doorgaan naar volgende ronde en toch verlies ik repuatie (5 ster naar 4 ster). Ik snap niks van. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 21 januari 2010 Rapport Geplaatst: 21 januari 2010 Ik heb vervelende probleem. Ik win match bij Champions league en mag doorgaan naar volgende ronde en toch verlies ik repuatie (5 ster naar 4 ster). Ik snap niks van. Staat er geen reden bij? Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb vervelende probleem. Ik win match bij Champions league en mag doorgaan naar volgende ronde en toch verlies ik repuatie (5 ster naar 4 ster). Ik snap niks van. Staat er geen reden bij? De reden is niet juist. Hij zegt dat ik heb goed gedaan maar toch verlies ik repuatie. Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Ik heb vervelende probleem. Ik win match bij Champions league en mag doorgaan naar volgende ronde en toch verlies ik repuatie (5 ster naar 4 ster). Ik snap niks van. Staat er geen reden bij? De reden is niet juist. Hij zegt dat ik heb goed gedaan maar toch verlies ik repuatie. Wat is je budget? Daar kan het soms ook aan liggen. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 januari 2010 Rapport Geplaatst: 22 januari 2010 Euh, ik denk 67 miljoen €. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 2 februari 2010 Rapport Geplaatst: 2 februari 2010 Ik ben inmiddels tot de ontdekking gekomen dat je, ook wanneer je niet van club verandert, de '-2 Miljard bug' kunt tegenkomen. Ik ging met Arsenal naar het vijfde seizoen, en toen moest ook ik er aan geloven. Ik had een waanzinnig talententeam (Voornamelijk gescout) en meer dan 400 miljoen aan clubbudget, en die was ik dus helaas kwijt. En zoals jullie vast al begrijpen was ik 'not amused'. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 6 februari 2010 Rapport Geplaatst: 6 februari 2010 ja dan ben je gwn genaaid door Ea :'( Reageren
MrIndependent Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 jeeh morgen transferupdate Reageren
---Elias--- Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 jeeh morgen transferupdate Waar kun je dat zien? Reageren
TomHagen Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Pfff wat zit dat 'Speel als prof' toch slecht in mekaar. Constant lopen er spelers het beeld in die de bal afpakken, die met dat camerastandpunt zie je die nooit aankomen. En als aanvallende middenvelder staat er vaak '- verdediging' als de spits aan de bal komt. Hoe had je dat dan kunnen voorkomen? Jammer dat elke Fifa altijd vol met bugs zit, maar je toch weer elke keer wordt overgehaald om em te kopen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik weet niet of het volgend jaar nog Fifa wordt... Heel het spel zit vol met irritante bugs die alles verpesten. Als ze het dan nog zouden fixen. :/ Deze Fifa heeft me echt teleurgesteld. Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 maart 2010 Rapport Geplaatst: 18 maart 2010 Als ik online wil spelen krijg ik de update 1.04 die ik moet downloaden. Dit doet hij echter niet, ik krijg een foutcode. Hij begint niet eens met downloaden, ik krijg het namelijk al bij het scherm 'Een ogenblik geduld a.u.b.' Heeft iemand dit ook en heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 19 maart 2010 Rapport Geplaatst: 19 maart 2010 Ik heb hier geen last van. Wat je kan doen is je laatste update verwijderen en dan is proberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.