Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

Hij doet het alweer, heb hem gedownload. Net op tijd trouwens, had telefoon al in mijn hand haha. Nu even paar potjes online. Zonet wereldgoal met Ibrahimovic. Ik wou nepschot doen, maar hij schoot. Vanaf zon 35 meter in de kruising :) Heerlijk. 3-1 gewonnen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Hij doet het alweer, heb hem gedownload. Net op tijd trouwens, had telefoon al in mijn hand haha. Nu even paar potjes online. Zonet wereldgoal met Ibrahimovic. Ik wou nepschot doen, maar hij schoot. Vanaf zon 35 meter in de kruising :) Heerlijk. 3-1 gewonnen.

Heb je die goal geupload? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij doet het alweer, heb hem gedownload. Net op tijd trouwens, had telefoon al in mijn hand haha. Nu even paar potjes online. Zonet wereldgoal met Ibrahimovic. Ik wou nepschot doen, maar hij schoot. Vanaf zon 35 meter in de kruising :) Heerlijk. 3-1 gewonnen.

Heb je die goal geupload? :puh:

Was online, dus kan niet uploaden. Tenzij iemand me verteld hoe dat moet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gisteren had ik nog een mooie match tegen Kai-Shockwave. :puh:

Was Bayern (Kai) - Man Utd. (ik) en toen het rust was stond ik 2-0 voor (wat een wonder is voor mij. :7) en na de rest kwam Kai op dreef en werd het 2-2. :7

Link to comment
Delen op andere websites

:7 Serieus dit gaat nergens over. vijf wedstrijden, negentien rode kaarten voor de andere partij. Zelfs een wedstrijd waar zes (!!) rode kaarten vielen voor de tegenstander. Ik heb een foto ervan gemaakt met m'n mobiel:

f4o2mh.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap soms niks van mijn prestaties bij de coach mode. :puh:

Ik speel met Arsenal en een club als Chelsea maak ik in met 3-0 terwijl ik tegen de wat mindere clubs niet verder dan 0-0 kom. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt een beetje moe van dit spel, elke wedstrijd mis ik legio kansen, en de tegenstander promoveert hun eerste minikans van de wedstrijd tot doelpunt. Ik heb drie keer achter elkaar moeten terugkomen van een achterstand. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap soms niks van mijn prestaties bij de coach mode. :puh:

Ik speel met Arsenal en een club als Chelsea maak ik in met 3-0 terwijl ik tegen de wat mindere clubs niet verder dan 0-0 kom. :7

Inderdaad. Maar na een tijdje begint het saai te worden. Zit nu in mijn 6e seizoen bij Ajax. Alleen die eredivisie-clubs zijn te makkelijk als je al een wereldelftal hebt opgebouwd, dan win je steeds met 5-0. Alleen de Europese wedstrijden zijn nog boeiend. Laatst had ik een wedstrijd gesimuleerd, 8-1 gewonnen. :7 Ik wilde eigenlijk naar Real, maar toen kreeg ik de geld-bug. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap soms niks van mijn prestaties bij de coach mode. :puh:

Ik speel met Arsenal en een club als Chelsea maak ik in met 3-0 terwijl ik tegen de wat mindere clubs niet verder dan 0-0 kom. :7

Inderdaad. Maar na een tijdje begint het saai te worden. Zit nu in mijn 6e seizoen bij Ajax. Alleen die eredivisie-clubs zijn te makkelijk als je al een wereldelftal hebt opgebouwd, dan win je steeds met 5-0. Alleen de Europese wedstrijden zijn nog boeiend. Laatst had ik een wedstrijd gesimuleerd, 8-1 gewonnen. :7 Ik wilde eigenlijk naar Real, maar toen kreeg ik de geld-bug. :7

Had jij geen extra savegame bij Barcelona? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap soms niks van mijn prestaties bij de coach mode. :puh:

Ik speel met Arsenal en een club als Chelsea maak ik in met 3-0 terwijl ik tegen de wat mindere clubs niet verder dan 0-0 kom. :7

Inderdaad. Maar na een tijdje begint het saai te worden. Zit nu in mijn 6e seizoen bij Ajax. Alleen die eredivisie-clubs zijn te makkelijk als je al een wereldelftal hebt opgebouwd, dan win je steeds met 5-0. Alleen de Europese wedstrijden zijn nog boeiend. Laatst had ik een wedstrijd gesimuleerd, 8-1 gewonnen. :7 Ik wilde eigenlijk naar Real, maar toen kreeg ik de geld-bug. :7

Had jij geen extra savegame bij Barcelona? :puh:

Overgeschreven, dus moet me seizoen nu eerst afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, hoi, hay,

ik heb Fifa 10 op PSP en ik ben er zeer blij mee. Ik rest maar met 1 vraagje; Kan je savegames uitwisselen met Fifa 10 op PS2 en Fifa 10 op PSP? Zo kun je met je carrière van op de PS2 verderspelen op de PSP en omgekeerd. Met Fifa 08 kon dit, maar of dit met 10 kan ben ik niet zeker. En als het kan, hoe de hel wissel je dan die savagames uit? Kan je zomaar je PSP met een usb kabeltje op je PS2 aansluiten? :puh: Lijkt me sterk. :puh:

Zo, en nu heb ik pijn aan m'n handen van deze hele shitload te typen. :(

Alvast bedankt!

Groetjes,

Brecht

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...