Jump to content

FIFA 10


AXIO

Recommended Posts

  • Reacties 411
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • End Of The Riot

    92

  • Visser23

    64

  • Kai-ShockWave

    41

  • MrIndependent

    20

Ik had hem meteen verkocht. Met dat geld kun je weer jongere spelers kopen en scouten die beter worden. Zo maak ik mijn vijf sterren teams altijd :puh:

Scouten doe ik nooit, ik koop ze liever zelf. :puh: Is Scouting dan zo handig? En werkt dat alleen in de transferperiode? Maargoed, dankje voor je antwoord, de volgende keer zal ik wat beter nadenken voor ik zo'n ongelofelijk lekker bod weiger. :) Wel moet ik erbij zeggen dat mijn speler Anderson de beste Centrale Middenvelder in het spel is met een ALG van 93 en een leeftijd van SLECHTS 22 jaar..Een speler die nog kan doorgroeien dus..Daarom heb ik 'm niet verkoch(ALG 93 in Seizoen 2, miss verbeter hij nog).

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Scouten is zéér handig. Je kan hele jonge, goede spelers voor een klein bedrag (lees: maximaal 5 miljoen) aankopen. Deze kunnen absoluut doorgroeien. Natuurlijk is niet elke speler die je scout goed, maar deze kun je natuurlijk afwijzen. De speler contracteren kan door het hele seizoen heen en kan dus op elk moment bij je team spelen. Ik raad je aan om te scouten in Europa, aangezien daar de beste spelers rondlopen.

Daarnaast, 93 bij 22 jaar is erg netjes. Houden tot zijn 25e en dan verkopen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast, 93 bij 22 jaar is erg netjes. Houden tot zijn 25e en dan verkopen :)

That's what I thought, goede CM's zijn moeilijk te vinden, en bij rivaliserende teams kan ik niet kopen helaas pindakaas. Btw, het bestuur hun mening over geld is veranderd, ze willen slechts 40 000 op het einde van het seizoen. :D En ik moet wéér een sterspeler aankopen volgens hen, maar dat was ik al van plan. :D Dankje voor die scouttip, ik heb dringend wat cm's nodig..;)

In welke opstelling spelen jullie altijd? Ik in 3-4-3. Ongelofelijk sterk, 3 sterverdedigers en je verdediging met slechts 3 man is amper te doorbreken. ;) het ziet ernaar uit dat ik Vidic zal moeten verkopen, 29 jaar en hij is op z'n top I think so, ALG 89. Goede(minstens ALG 88), jonge verdedigers zijn jammer genoeg moeilijk te vinden. Ik wacht met smart op de nieuwe transferperiode. :)

Ohja jongens, sommige spelers hebben een bepaald ALG. Zelfs wanneer ik ze op hun FAVORIETE positie zet, is hun EFF(hun ALG op die plaats) onder hun gewoon ALG. Iemand een verklaring? :N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt door de andere spelers in het team. Ze kunnen niet opschieten met de rest.

Daarnaast moet je proberen alle spelers boven de 27 te verkopen, behalve de keepers. De rest van de spelers hebben dan zo'n beetje hun hoogtepunt wel gehad.

Ik speel overigens ook vaak met 3-4-3 en dan op ultra-aanvallend. Ook online speel ik ultra-aanvallend, zodat er heerlijk getikt kan worden. Ik ben trouwens ook wel een voorstander van de 3-5-2 formatie, met een VM en een AM :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat komt door de andere spelers in het team. Ze kunnen niet opschieten met de rest.

Daarnaast moet je proberen alle spelers boven de 27 te verkopen, behalve de keepers. De rest van de spelers hebben dan zo'n beetje hun hoogtepunt wel gehad.

Ik speel overigens ook vaak met 3-4-3 en dan op ultra-aanvallend. Ook online speel ik ultra-aanvallend, zodat er heerlijk getikt kan worden. Ik ben trouwens ook wel een voorstander van de 3-5-2 formatie, met een VM en een AM :)

Is dat een bepaalde modus ofzo? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ohja jongens, sommige spelers hebben een bepaald ALG. Zelfs wanneer ik ze op hun FAVORIETE positie zet, is hun EFF(hun ALG op die plaats) onder hun gewoon ALG. Iemand een verklaring? :N

Dat komt door de andere spelers in het team. Ze kunnen niet opschieten met de rest.

Het kan ook door de vermoeidheid komen...

@MP: Je doet ultra aanvallend door 2 x op de -> toets te drukken (Xbox en Ps3)

Link to comment
Delen op andere websites

@MP: Je doet ultra aanvallend door 2 x op de -> toets te drukken (Xbox en Ps3)

Ik speel op PSP en PS2..Ohja jongens, als je een transfer doet kan je kiezen voor het aantal biedingen, wat bedoelen ze daar nu weer mee?

Edit: En "Ontwikkeling Speler" vind ik ook niet op PSP..:N

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Pff, het realisme laat ook de wensen over..Tegen Standard Luik met Real Madrid. Seriously, de hele match heb ik geen enkel kopduel kunnen winnen. Is dat nou realistisch? Ik own velen met Fifa en speel op niveau Professioneel, maar dit gaat er echt over..Zo'n flutclub zou met de volle 8-0 moeten verliezen tegen het sterkste Real Madrid. Ik heb gewonnen met 2-4. Ohja, die palen zijn ook focking onrealistisch..Ik heb nog nooit gescoord met paal-binnen. Altijd tegen de paal en uit het spel..:duh: En ook het aantal keren dat je tegen de paal schiet is niet realistisch, op den duur schiet ik meer tegen de paal dan in de goal..:duh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ja inderdaad. Soms klopt er helemaal niets van. Dit seizoen heb ik weer iets nieuws. Thuis win ik met grote cijfers, maar als ik uit speel dan heb ik de grootste moeite om te winnen. Maar wel zonde dat je zo gemakkelijk wint. Bij een klassieker hoor je strijd te geven en als je dan met grote cijfers wint (laatst Feyenoord-Ajax 3-8 ) is er weinig aan. :puh:

Het valt ook wel op dat je in het begin van de competitie een spannende ranglijst hebt. Als je eenmaal aan de laatste 10 wedstrijden begint van het seizoen dan verliest opeens de hele top 3 en is winnen een eitje. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vandaag eindelijk nog is een paar realistische potjes gehad. :7

Arsenal - Newcastle United (komt uit tweede klasse) 3-0

En

Chelsea - Arsenal 1-0

Bewerkt: door End Of The Riot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik versla met Arsenal ploegen als Chelsea met 5-0 terwijl ik soms tegen een tweede klasser niet verder dan ene gelijk spel geraak. :7

Ja idd..Of je hebt van die wedstrijden waarin echt niks lukt, en dat het puur aan het spel ligt. Ik ben nu een carrière begonnen met AC Milan, niet makkelijk, een ongelofelijk slechte kern. Ik heb een groot deel verkocht en al een paar jonge talenten binnengehaald als Adler/Mertesacker/Anderson/Rossi. Na 2 seizoenen gaat het ALG van Pato van 85 naar 95..:D (Dit weet ik door m'n carrière met Real Madrid, met AC Milan zit ik in m'n eerste seizoen.) In m'n carrière met Real Madrid heb ik Kaká na driemaal steevast meer geld te hebben gevraagd kunnen verkopen voor 65 miljoen euro(hij's 34 miljoen waard). Op het laatste nippertje van het seizoen/transferperiode heb ik Alexandre Pato als vervanger naar de club gehaald voor 49 miljoen 500 duizend. Het nieuwe seizoen begon, en z'n ALG was al gestegen van 90 naar 95 en z'n transferwaarde was al 59 miljoen toen. :D Atm speel ik alleen met m'n carrière van AC Milan. Ohja, in m'n carrière met Real Madrid heb ik een spits met ALG 86 aangetrokken, die VRIJE speler was! Toen ik 'm gecontracteerd had, had ie een ALG van 89. Hij is jong en dus heb ik iets meer dan 20 miljoen euro binnengehaald..:D

Edit: Ik weet niet wat het is, maar tegen ploegen als Roma en Inter kan ik winnen, maar tegen flutploegen als Sampdoria en Palermo verlies ik of speel ik gelijk. Dit klopt toch langs geen kanten? Dit gebeurt steeds met m'n carrière van AC Milan. Als ik tegen Roma ofzo speel, heb ik zeker 10 superkansen en tegen die flutploegen lukt (bijna) niks.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...