Jump to content

Assasins creed 2


IV trailer

Recommended Posts

Natuurlijk ik, (De Hardcore Gamer) Had dit spel al binnen 2 á 3 dagen uitgespeeld. Totaal iets van 20 uur gespeeld. Veren heb ik niet gedaan. Tombes wel.

Tip: Als je afsluit zet dan niet je Xbox/Playstation uit, maar druk eerst op Quit. Ik moest helemaal overnieuw beginnen daarom.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 194
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickOwnage

    18

  • moechy

    14

  • Forumrunner

    12

  • End Of The Riot

    12

Natuurlijk ik, (De Hardcore Gamer) Had dit spel al binnen 2 á 3 dagen uitgespeeld. Totaal iets van 20 uur gespeeld. Veren heb ik niet gedaan. Tombes wel.

Tip: Als je afsluit zet dan niet je Xbox/Playstation uit, maar druk eerst op Quit. Ik moest helemaal overnieuw beginnen daarom.

Je kan ook autosave inschakelen, dan heb je minder kans dat er iets misloopt. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het met deze game veel uit als je deel 2 speelt en deel 1 niet?

Ik snap nog 0.00 % van het hele verhaal enzo.

Maar het lijkt me een leuke game, dus ik ga misschien deel 2 kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het met deze game veel uit als je deel 2 speelt en deel 1 niet?

Ik snap nog 0.00 % van het hele verhaal enzo.

Maar het lijkt me een leuke game, dus ik ga misschien deel 2 kopen.

Ik zal wel deel 1 kopen. Is toch makkelijker. En voor deel 3 moet je zeker deel 2 hebben gespeeld. Anders snap je daar niks van. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Dan bestel ik deel 1 en 2 wel ergenst. Weet ieman site war allebij nog te koop zijn? Bij bol is alleen 1 er niet.

Al bij frs gevonden bestel dan ook meteen derde deel codex edition.

€140,- dus heb ik nog op kamer liggen hoor dus kan wel bestellen.

Bewerkt: door Isic
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Game Mania zijn ze wel. Assasins Creed 1 Used Game: 10 euro. En Assasins Creed 2: 30 euro. Nieuw dan.

Edit: AC deel 1 is moeilijk nieuw te krijgen. Maar kijk toch maar eens bij winkels zoals Intertoys of andere gamewinkels. In de grabbelbakken. Daar liggen de koopjes. Met wat geluk ligt er nog een.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat iedereen sowieso die verhaallijn uitspeeld. Daarnaast kun je ook nog vlaggen gaan zoeken, maar dat deed ik ook niet. Maar je moet niet eerst deel 2 spelen en dan deel 1. Want ten eerste je snapt dan niks van deel 2. En als je dan deel 1 gaat spelen valt dat spel heel erg tegen tegenover deel 2.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij Game Mania zijn ze wel. Assasins Creed 1 Used Game: 10 euro. En Assasins Creed 2: 30 euro. Nieuw dan.

Edit: AC deel 1 is moeilijk nieuw te krijgen. Maar kijk toch maar eens bij winkels zoals Intertoys of andere gamewinkels. In de grabbelbakken. Daar liggen de koopjes. Met wat geluk ligt er nog een.

Heb deel 1 en 2 bij FRS bestelt. Voor nog net niet €52,- zijn morgen er. Op site staat voor 19:00 uur bestelt morgen in huis.

Straks nog deel 3 pre-orderen. De Codex Edition.

Bewerkt: door Isic
Link to comment
Delen op andere websites

Bij Game Mania zijn ze wel. Assasins Creed 1 Used Game: 10 euro. En Assasins Creed 2: 30 euro. Nieuw dan.

Edit: AC deel 1 is moeilijk nieuw te krijgen. Maar kijk toch maar eens bij winkels zoals Intertoys of andere gamewinkels. In de grabbelbakken. Daar liggen de koopjes. Met wat geluk ligt er nog een.

Heb deel 1 en 2 bij FRS bestelt. Voor nog net niet €52,- zijn morgen er. Op site staat voor 19:00 uur bestelt morgen in huis.

Straks nog deel 3 pre-orderen. De Codex Edition.

Ik wens je nog veel speel plezier. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

heey,

ik heb eergister (koopzondag :puh:) assassins creed 2 gekocht. Het is echt vet!

Veel extra's enzo. Ik heb 22 uur gespeel en ben bij sequence 6 :cab: .

Zeker de moeit waard! :tu: Je kan ook ingame gratis content sparen. :Y Ubisoft Uplay genaamt.

Bewerkt: door JordanMaster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...