Jump to content
Dutchy3010

Nieuwe GTA IV update!


gallery_33831_32_2130.jpg
Zojuist is er een nieuwe GTA IV update gereleased. Je kunt hem downloaden en installeren door in te loggen op Games for Windows Live. Je kunt het ook handmatig downloaden via deze pagina. Het geeft niet, zoals eerdere patches, veel nieuwe mogelijkheden, maar het zou de FPS een boost moeten geven. Laten we hopen dat dat voor iedereen geldt!

Mensen die GTA IV gemod hebben, ik raad je aan om nog even te wachten met het installeren van de patch. Het is nog niet duidelijk hoeveel invloed deze patch heeft op het gebruik van modifications, maar bij de vorige patches werden de gemaakte modifications onbruikbaar.

Today we released a Maintenance Update for the PC version of Grand Theft Auto IV. This update ensures all copies of the game are properly aligned for the next gold master build pressing. We have also improved the resource management numbers to detect and adjust accordingly to different operating systems.

Like all previous updates, this contains all the fixes from past title updates, so there is no need to re-install previous patches if you have to re-install the game for any reason. A direct link to download Maintenance Update 1.0.4.0 can be found here. For more details and download links for other languages, check out the Grand Theft Auto IV PC support page.
Bron: klik

Voor discussie en vragen over dit spel of de update, kan je terecht in het GTA IV Subforum.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Niet zo vrolijk, tenzij de update ook werkt.

De enige reden dat dit uitgebracht werd is om onze versie gelijk te maken aan de versie die nu gedrukt word(v1.1) zodat straks bij een volgende update de updates ook beter/makkelijker geinstalleert kunnen worden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu werkt m'n carspawner niet meer.

gelukkig, dan ook geen cheaters meer in de Multiplayer. :dans:

denk je dat ik die daarvoor gebruik in multi player? Ik heb 't zelf niet voor cheaters, en spawn enkel in single player auto's, en in mp als ik alleen in een match ben.

Overigens gaan trainers nog werken denk ik, maar gewoon asi mods niet meer, door filecheckfix die niet meer werkt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

MegaPilot, jongen toch. De PC is een vooruitstrevend wondermiddel dat continu ontwikkelt. Dus in tegenstelling tot consoles is de PC altijd in beweging. Sinds de release date van GTA IV hebben er al nieuwe ontwikkelingen plaatsgevonden. Ook GTA IV moet met zijn tijd meegaan. De fps kan weer wat omhoog, probleempjes worden gefixt en het spel krijgt weer nieuwe dingen er bij.

De een zit met zijn coole internet laptop de game af te zeiken omdat hij hem niet kan spelen. De ander is gewoon blij met zijn game pc, dat hij GTA IV fijn kan spelen. Het is alleen jammer dat er nog patches bestaan, en dat je niet simpelweg een paar seconde hoeft te wachten zodat hij automatisch update. Steam ftw.

Wtf lul jij nou? :7 Serieus man, de specs van IV zijn de grootste specs die een game ooit heeft gehad, zijn de graphics zoveel beter? Ik kraak af met argumenten..Als je en beetje van hardware afweet, dan weet je dat het de laatste tijd veel te snel gaat..

Dat was toch Crysis :?

crysis gt by my perfect op high en gta IV nie eens op low..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit zuigt. :cry:

Ik wou in de vakantie een video maken rond driften/stunten enzo, en nu werkt m'n carspawner niet meer. :puh: En een FPS boost heb ik ook niet gekregen.

De eerste mods/tools zijn alweer geupdate naar 1.0.4.0. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit zuigt. :cry:

Ik wou in de vakantie een video maken rond driften/stunten enzo, en nu werkt m'n carspawner niet meer. :puh: En een FPS boost heb ik ook niet gekregen.

De eerste mods/tools zijn alweer geupdate naar 1.0.4.0. :)

Toevallig een linkje aub? :$ Ik kan namelijk niets vinden, en heb deze namiddag al veul gezocht.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

nou ik zie gene verschil, behalve dat mods neit meer zullen werken, erg nuttig weer, als ik dit ene half jaar had geweten ahd ik gta4 ingeruild voor een ander spel toen het nog kon.

Patches hebben nog geen drol uitgemaakt, ja ik heb mijn spel speelbaar gekregen door een waslijst commandlines.

Wegvallende textures waren volgens r* al in patch 1 gefixt, ik heb ze nog steeds, de schaduwen zijn nog steeds even lelijk en ook vallen gebouwen voor je neus weg.

Memory leaking is nog steeds niet gefixt en z-fighting ook niet, 'een ati probleem', stelletje grappenmakers, bij geen ander spel hebben ati gebruikers er last van, dus zou het dan aan de drivers liggen? lijkt mij niet, of in ieder geval niet logisch.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit zuigt. :cry:

Ik wou in de vakantie een video maken rond driften/stunten enzo, en nu werkt m'n carspawner niet meer. :puh: En een FPS boost heb ik ook niet gekregen.

ik heb ook niet egt een fps boost gekregen wel betere schaduwen maar geen boost ik hoopte op een antialaising maar nee :N

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb nu een flinke FPS boost.

Voor:

Average FPS: 44.59
Duration: 37.25 sec
CPU Usage: 66%
System memory usage: 77%
Video memory usage: 94%

Graphics Settings
Video Mode: 1280 x 1024 (60 Hz)
Texture Quality: High
Texture Filter Quality: Very High
View Distance: 32
Detail Distance: 95

Na met een andere resolutie en andere detail distance:

Average FPS: 55.80
Duration: 37.26 sec
CPU Usage: 69%
System memory usage: 89%
Video memory usage: 83%

Graphics Settings
Video Mode: 1920 x 1200 (60 Hz)
Texture Quality: High
Texture Filter Quality: High
View Distance: 32
Detail Distance: 70

Bewerkt: door joppie

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dit is een statement van Rockstar:

Today we released a Maintenance Update for the PC version of Grand Theft Auto IV. This update ensures all copies of the game are properly aligned for the next gold master build pressing. We have also improved the resource management numbers to detect and adjust accordingly to different operating systems.

Like all previous updates, this contains all the fixes from past title updates, so there is no need to re-install previous patches if you have to re-install the game for any reason. A direct link to download Maintenance Update 1.0.4.0 can be found here. For more details and download links for other languages, check out the Grand Theft Auto IV PC support page.

Bron: klik

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

en nu werkt m'n carspawner niet meer.

gelukkig, dan ook geen cheaters meer in de Multiplayer. :dans:

denk je dat ik die daarvoor gebruik in multi player? Ik heb 't zelf niet voor cheaters, en spawn enkel in single player auto's, en in mp als ik alleen in een match ben.

Overigens gaan trainers nog werken denk ik, maar gewoon asi mods niet meer, door filecheckfix die niet meer werkt.

De bekendste mod, xliveless, is alweer geupdate. Ook heeft Alexander Blade de MP File Check Fix bruikbaar gemaakt voor 1.0.4.0. Daarnaast heeft Aru zijn C++ Script Hook geupdate. De asi loader (Alexander Blade) hoort ook te werken voor 1.0.4.0. Nu is het nog wachten op Alice, en dan zijn alle bekende script-tools weer geupdate. :)

Het zal dus niet lang meer duren voordat elke mod weer bruikbaar is. Gewoon even testen, zou ik zeggen. Ik heb gehoord dat sommige tools ervoor zorgen dat de mod niet eens geupdate hoeft te worden, maar dit durf ik niet met zekerheid te zeggen. Anders is het even wachten op de maker van de mod.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb toch wel een FPS boost gekregen, en volgens mij ziet alles er wat beter uit, maar vraagt hij dan ook meer van je computer, want voor de update verbruikte m'n videokaart slechts 74%, en na de update 96%. Maar ik heb toch een steiging van 4 FPS, al mag je eigenlijk wel de gemiddelde FPS van de benchmark -10 doen...

Voor:

Statistics
Average FPS: 33.15
Duration: 37.22 sec
CPU Usage: 82%
System memory usage: 63%
Video memory usage: 74%

Graphics Settings
Video Mode: 1440 x 900 (75 Hz)
Texture Quality: Medium
Texture Filter Quality: Highest
View Distance: 25
Detail Distance: 25

Hardware
Microsoft® Windows Vista" Home Premium 
Service Pack 1
Video Adapter: NVIDIA GeForce 9800 GT 
Video Driver version: 185.85
Audio Adapter: Luidsprekers (Realtek High Definition Audio)
Intel® Core(tm)2 Quad CPU    Q6600  @ 2.40GHz

Na:

Statistics
Average FPS: 37.10
Duration: 37.11 sec
CPU Usage: 83%
System memory usage: 69%
Video memory usage: 96%

Mijn settings zijn 1440x900, Medium, High, High, High, Highest, 25, 25, 25, 10, On, On. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...